آموزش بیا به سگ ها

بازدید: 1,807 بازدید
آموزش بیا به سگ ها

آموزش بیا به سگ ها برای فرمان برداری بیشتر، نیاز است که همانند رهبر گروه، کاملا مقتدر باشید. همیشه سگ تان را به خاطر آمدن با فرمان «بیا» نزد خودتان، با خوراکی و یا به صورت گفتاری گفتاری تشویق کنید. اگر سگ تان با شنیدن فرمان بیا نزد شما نیامد، او را به همان نقطه ای که به او فرمان داده اید برگردانید.

  1. در فاصله دو متری سگ تان بایستید و در حالی که بند را در دست گرفته اید، به او بگوئید بیا و سپس فورا بند او را بکشید تا تشویق شود نزد شما بیاید. لحن صدایتان باید شاد اما قاطع باشد. فقط یک بار فرمان را بگوئید.
  2. وقتی سگ تان در انجام این فرمان پیشرفت کرد، از بند بلندتر استفاده کنید.
  3. زمانی که خواستید آموزش را بدون گرفتن بند تمرین کنید، آن را در محوطه ای بسته انجام دهید. اگر برای نخستین بار و بدون گرفتن بند، او تمایلی به انجام فرمان نداشت، به سمت او بروید و به آرامی او را به سمت نقطه ای که به او فرمان داده اید هدایت کنید. دوباره پنج بار با بند تمرین را تکرار کنید و سپس تمرین بدون بند را انجام دهید.

نکات حین آموزش بیا به سگ ها می توانند معنی لغت ها را سریع بفهمند، اما این آموزش ها و تمرینات باید در تمام طول عمرش تکرار شوند.

  1. سگ تان را به سمت خودتان هدایت کنید.
  2. از بند بلندتر استفاده کنید.
  3. بدون بند در محوطه ای بسته تمرین کنید.

پرسش و پاسخ

بدون بند، سگم پا به فرار می گذارد

سگ تان را دنبال نکنید چرا که این امر باعث تشویق بیشتر او خواهد شد. سرجایتان بایستید و فرمان بیا را تکرار کنید. سگ ها نسبت به رهبر گروه واکنش نشان می دهند.

آیا می توان از کلمات دیگر هم برای این فرمان استفاده کرد

زمانی که سگ تان انجام این فرمان را به خوبی آموخت، می توانید با صدا زدن اسم او یا گفتن بیا پسر او را فرابخوانید.

نکته! سگ تان را برای چیزهای خوب صدا بزنید. هیچ گاه از فرمان بیا برای حمام کردن و یا رفتن نزد دامپزشک استفاده نکنید؛ در این موقع بروید و سگ تان را بغل کنید.

دسته بندی آموزش سگ ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت