تمرین هدف برای آموزش گربه ها

بازدید: 1,768 بازدید
تمرین-هدف-برای-آموزش-گربه-ها

تمرین هدف برای آموزش گربه ها را انجام دهید تا گربه تان جدب هدف شود، در واقع به کمک دست و یا چیز دیگر، از یک تشویقی خوراکی و یا اسباب بازی برای جذب گربه استفاده می کنید. هر زمانی که گربه تان بینی اش را به هدف مورد نظر مالید، تشویقی اش را دریافت خواهد کرد. در مدت زمان کوتاه، گربه شما می آموزد که هر جا که هدف رفت، آن را دنبال کند.

اشکال مختلفی از تمرین هدف برای آموزش گربه ها وجود دارد. شما می توانید از یک چوب و یا دست خود استفاده کنید. آسان ترین روش استفاده از دست است، اما برخی از گربه ها ممکن است بر اثر هیجان، انگشتان شما را گاز بگیرند، بنابراین بهتر است از یک چوب یا قاشق استفاده کنید

به تدریج گربه می آموزد که هیجانات خود را کنترل کرده و آرام تر تشویقی را برمی دارد. کار را با گرفتن هدف (قاشق، چوب یا انگشتان دستتان) در نزدیکی بینی گربه آغاز کنید. وقتی او شروع به بو کشیدن آن کرد، او را تشویق کنید

بگوئید خوبه یا گربه خوب. وقتی خوراکی را با دهانش گرفت، کلیکر را کلیک کنید و دوباره بگوئید گربه خوب. در مرحله بعد، هدف را با فاصله اندکی از بینی گربه نگه دارید. آن را اندکی حرکتی دهید به طوری که گربه مجبور شود برای رسیدن به آن کمی گردنش را بکشد.

. به محض اینکه شروع به بو کشیدن هدف کرد، او را تشویق کنید. زمانی که گربه هدف را گرفت، کلیک کرده و او را تشویق کنید. به محض اینکه گربه تان با لحن صدای شما و صدای کلیکر و ارتباط آن با دریافت جایزه آشنا شد، اکنون می توانید اندکی بین هدف گربه و دادن تشویقی به او فاصله بیاندازید. در طول این مدت تشویق شما می تواند بهترین تشویقی باشد. تنها زمانی از کلیکر استفاده کنید که او خواسته شما را انجام دهد و در این صورت تشویقی خوراکی را به او بدهید.

تمرین هدف

آموزش هدف به معنای ساده، آموختن به گربه برای انجام دادن چیزی است. به گربه تشویقی خوراکی و یا اسباب بازی را نشان دهید، و زمانی که گربه با مالیدن بینی اش به آن برای گرفتنش علاقه نشان داد، او را تشویق کرده و تشویقی را به او بدهید. زمانی که گربه آموخت بعد از تشویق شدن جایزه خوراکی دریافت خواهد کرد، می توان تشویقی را یک در میان و یا با تاخیر به او داد. تشویقی گفتاری به تنهایی می تواند انگیزه گربه تان را چند برابر کند. هدف می تواند از هر چیزی ساخته شده باشد؛ مانند یک چوب، توپ و یا حتی دست شما.اجازه دهید گربه تان تشویقی را ببیند و آن را مزه کند.تشویقی را اندکی فاصله دهید و اجازه دهید گربه به سمت آن رفته و بو کند.

وقتی گربه تان هدف را لمس کرد، تشویقی را به او بدهید.

وقتی گربه تان هدف را لمس کرد، تشویقی را به او بدهید.

دسته بندی آموزش گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت