غذای گربه بیرمن

بازدید: 1,620 بازدید
غذای گربه بیرمن رو به گربه های مقدس معبد برمه میشناسن بخاطر اینکه اولین بار این نژاد رو میشد تو معبد برمه و طراف کشیش ها دید. این گربه های بامزه تو طول جنگ جهانی دوم تا مرز انقراض رفتن و فقط دوتا از این نژاد موند که بعد ها معلوم شد گربه های بیرمنی که تو فرانسه بودن از بچهای همین دو گربه هستن و بعد از اون دوباره پرورش این گربه ها شورع شد. البته شما نباید این گربه ها رو با نژاد برمه اشتباه بگیرید ؛ بیرمن ها بخاطر اینکه تو معبد برمه دیده شده بودن بهشون گربه مقدس معبد برمه میگن.

« مشخصات و غذای مورد علاقه گربه بیرمن »

غذای گربه بیرمن، رو به گربه های مقدس معبد برمه میشناسن بخاطر اینکه اولین بار این نژاد رو میشد تو معبد برمه و طراف کشیش ها دید.

این گربه های بامزه تو طول جنگ جهانی دوم تا مرز انقراض رفتن و فقط دوتا از این نژاد موند که بعد ها معلوم شد گربه های بیرمنی که تو فرانسه بودن از بچهای همین دو گربه هستن و بعد از اون دوباره پرورش این گربه ها شورع شد.

البته شما نباید این گربه ها رو با نژاد برمه اشتباه بگیرید ؛ بیرمن ها بخاطر اینکه تو معبد برمه دیده شده بودن بهشون گربه مقدس معبد برمه میگن.

این گربه ها موهای نسبتا بلند و کم رنگی دارن و بدنشون لکه های تیره ای داره تنها راه شناسایی گربه های بیرمن از رگدال ها دستهاشونه چون پنجه های گربه های بیرمن انگار با دستکش سفید پوشیده شده و رگدال ها پنجه های رنگی دارن.

البته گفته میشه که بیرمن هایی که امروز وجود دارن نتیجه پرورش گربه های بیرمن مقدس معبد برمه با گربه های سیامیه.

Burmese Cat Breed Information

ویژگی گربه بیرمن:

گربه های بیرمن وقتی به دنیا میان درست مثل رگدال ها کاملا سفید هستن و وقتی به سن بلوغ میرسن رنگ اصلی موهاشون معلوم میشه. این گربه ها تو طیفی از رنگ ها آبی، یاسی، شکلاتی، قرمز و کرم دیده میشن.

گربه های بیرمن لکه هایی با رنگ متضاد روی گوش، دم و صورت خودشون دارن و پنجه های اونا همگی سفیده. چشم های بیرمن اندازه متوسطی داره و رنگ  براق و آبی داره و بینی برجسته و رومی شکلی دارن،

سر این گربه مثلثی شکله اما از اونجایی  که جمجمه پهنی داره سر اون گرد به نظر می رسه، بیرمن ها شباهت زیادی به سیامی ها دارن اما برخلاف نژاد سیامی، پنجه هایی سفید و بدنی استخوانی دارن و وزن اونا بین 4 تا 7 کیلوگرمه .

بیرمن ها میتونن بین 13 تا 15 سال اگر شرایط زندگی خوبی داشته باشن و به بیمای خاصی مبتلا نشن زندگی کنن.

با اینکه گربه های بیرمن موهای نسبتا بلندی دارن و شما باید مدام اونو شونه کنید ولی خب ریزش و نیاز به نگهداریش به اندازه گربه پرشین نیست و اگه یکبار تو هفته بهش رسیدگی بشه کفایت میکنه.

The Best Cat Food - Lostpetlocator.co.uk

اگر گربه بیرمن از همون بچگی به برس کشیدن موهاش عادت کنه تو بلوغش نه تنها از دستتون فرار نمیکنه و غرغر نمیکنه به جاش با علاقه میاد کنارتون میشینه و از اینکه بهش توجه میکنید کلی خوشحال میشه.

بعضی از این گربه ها وقتی بزرگ میشن مثل دوران تولگیشون شیطون و بازیگوشن و یه سری دیگه وقتی بزگ میشن جدی و آروم و متین میشن.

گربه ها حیواناتی گوشت خوارن و میتونید تو رژیم غذایی روزانشون یکم سبزیجات مفید مثل هویج هم بذارید ولی استفاده از گوشت مرغ، گوسفند، گاو، ماهی و… برای گربه نژاد بیرمن لازمه و مانعی هم نداره؛

اما بهترین غذا برای حیوانات خانگی مثل گربه ترکیب غذای خشک و تره تا دچار مشکلات گوارشی نشن.

شما میتونید غذای گربه بیرمن خشک رو از فروشگاه های غذای حیوانات خانگی مثل پتریزو بخرید .

یکی از بهترین غذای گربه بیرمن که برای دادن به گربه بیرمن توصیه میشه برند ول پت هست که 8 ساخت ایرانه ولی نسبت به سایر برند های ایرانی قیمت بالایی داره و ویتامین های بیشتری هم باری گربه ها تامین میکنه، برای تمامی نژاد ها و تمامی سنین گربه این غذای گربه بیرمن تولید میشه.

ما اینجا غذای گربه بیرمن، بچه گربه برند ول پت رو بهتون معرفی میکنیم:

غذایWELPET کیتن یک غذای گربه بیرمن بسیار سالم برای بچه گربه های دوست داشتنی شما میباشد. غذای “ول پت” نیاز بچه گربه شما به یک رژیم متعادل، با کیفیت بالا و خوشمزه برای رشد هماهنگی  بدن را لازم است را فراهم کرده است.

Products – Leonardo

این محصول با استفاده از مرغ خوشمزه و تخم مرغ وکمی گوشت ماهی  تهیه شده که به راحتی قابل هضم است و برای بچه های گربه ها با دستگاه گوارش حساس تا حدود 4 تا 12 ماه ایده آل است. حاوی پروتئین تائورین و پروتئین حیوانی با کیفیت بالا می باشد و با کنترل pH برای سلامت دستگاه ادراری و مراقبت از دندان بسیار مفید می باشد.

حاوی امگا 3 و 6 اسیدهای چرب برای ایجاد پوست و موی سالم می باشد.

البته برندی که ما برای همه گربه ها توصیه میکنیم رویال کنین هست چون بسته به نژاد و وزن و محل زندگی گربه شما محصول تخصصی تولید میکنه و شما میتونید با خیال راحت اونو به گربتون بدید.

غذای خشک گربه 1 کیلویی WELPET | درمانگاه دامپزشکی ماهان

 

 

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 16 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت