آموزش برو تو لونه ات و بندتو بیار به سگ ها

بازدید: 1,674 بازدید

آموزش برو تو لونه ات

وقتی به آموزش برو تو لونه ات و بندتو بیار به سگ ها را می دهید هر وقت بهش بگویید برو تو لونه , سگ شما به درون لانه خودش خواهد رفت .

  1. لانه همانند خانه برای سگتان است و به صورت غریزی به او احساس امنیت میدهد . این محیط برای سگتان کاملا شخصی است و وقتی داخل آن است باید تنها گذاشته شود . پتو میتواند آن را نرم و راحت کند .
  2. اجازه دهید سگتان خودش به لانه جدید نزدیک شود . چند عدد تشویقی درون آن بیاندازید تا سگتان مشتاق شود خودش درون آن را بررسی کند . وقتی او با لانه احساس راحتی کرد تشویقی درون آن بیاندازید و به او بگویید برو تو لونه و او را به خاطر رفتن به داخل , تشویق کنید .
  3. حالا که او با این فرمان آشنا شده است به او بگویید برو تو لانه بدون اینکه تشویقی درون آن بیاندازید . به محض اینکه او داخل لانه رفت او را تشویق کرده و تشویقی به او بدهید . به خاطر داشته باشید که وقتی او درون لانه است به او تشویقی بدهید .

نکات حین آموزش برو تو لونه ات و بندتو بیار به سگ ها

به عنوان بخشی از برنامه روزانه , سگتان به هنگام خواب مایل خواهد بود که فورا درون لانه برود و تشویقی شب به خیر را دریافت کند .

پرسش و پاسخ

من یک لانه در خانه و یک باکس در ماشین دارم . آیا باید از علامت های گفتاری جداگانه ای استفاده کنم ؟

سگها بسیار باهوش هستند . آنها خواهند آموخت که این فرمان برای هر نوع باکس و لانه ای مورد استفاده قرار میگیرد

  1. 1.    ( بخش اول ) تشویقی درون لانه بیاندازید
  2. 2. ( بخش دوم ) این فرمان را موقع خواب نیز اجرا کنید
  3. 2 به او فرمان داده و سپس تشویقی را بدهید

بندتو بیار

سگتان بند قلاده اش را از جای همیشگی برخواهد داشت و به شما خواهد داد یا با فرمان شما برای رفتن به پیاده روی

  1. کلمه بند را هر بار که بند را به قلاده اش میبندید به او معرفی کنید . بندش را به حالت بازی پرتاب کرده و به او بگویید بندت را بیار ( صفحه 18 ) . شما باید مراقب گیره فلزی بند باشید تا سگتان با آن به خودش آسیب وارد نکند
  2. حالا بند را در جای همیشگی خودش مثلا با قلاب پشت در آویزان کنید . به آن اشاره کنید و سگتان را تشویق کنید و به او بگویید بندت را بردار . برداشتن بند از قلاب نیازمند مهارت است بنابراین آماده باشید که اگر سگتان نتوانست به او کمک کنید . فورا بند را به قلاده سگ ببندید و با بردن او به پیاده روی تشویقش کنید . در این ترفند , تشویق کردن به جای خوراکی , بردن سگ به پیاده روی میباشد .
  3. دفعه بعد که آماده بردن سگتان به پیاده روی شدید از سگتان بخواهید که بندش را بیاورد  و او از این کار فوق العاده هیجان زده خواهد شد .

نکات دیگر حین آموزش برو تو لونه ات و بندتو بیار به سگ ها

تعجب نکنید که اگر سگتان وسط تماشای تلویزیون روبرویتان بیاید و بندش را به شما بدهد این روش برقراری ارتباط بسیار بهتر از پارس کردن و خراش دادن در برای بیرون رفتن خواهد بود . بنابراین هر موقع که مناسب است با ادب بودن او را با رفتن به پیاده روی تشویق کنید .

  1. کلمه بند را به سگتان معرفی کنید
  2. از سگتان بخواهید بند را از روی دیوار بردارد
  3. با بردن سگتان به پیاده روی او را تشویق کنید

دسته بندی آموزش سگ ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت