آرایشگاه برای سگ

بازدید: 1,340 بازدید
آرایشگاه برای سگ

پیرایش و اصلاح کردن موی سگ و موی گربه از جمله مواردی است که در نگهداری حیوانات خانگی دارای اهمیت زیادی است زیرا اصلاح کردن موهای سگ علاوه بر اینکه ریزش شدید مو و همین‌طور دردسرهای نظافت محیط را کاهش می‌دهد باعث می‌شود حیوان زیبا و پاکیزه شود. یافتن آرایشگاه برای سگ و مراجعه منظم به آن، برای نظافت و اصلاح موی سگ از جمله موارد بسیار مهم در نگهداری این حیوان خانگی به‌شمار می‌رود. 

به‌علاوه از گرمازدگی سگ در تابستان جلوگیری می‌کند و پوست و موی سگ‌ها بهبود بخشیده شده و مانع گره خوردگی موهای او می‌شود.

بهتر است برای آرایش سگ او را به آرایشگاه ببرید و از تمام خدمات استفاده کنید اگرِ آرایشگاه نزدیک شما نیست با توجه به فضای آشفته در شهر که ممکن است برای حیوان استرس‌زا باشد می‌توانید آرایشگر را به منزل بیاورید و از خدمات برای سگتان بهره‌مند شوید.

آرایشگاه برای سگ

یکی از عواملی مؤثر در انتخاب آرایشگاه برای سگ، قیمت اصلاح موی سگ است و اینکه نژاد حیوان خانگی بر روی هزینه‌های آرایشی نیز تأثیر می‌گذارد.

زیرا برای مثال سگ‌های شیتزو، پامرانین، شپیتز به خاطر داشتن موهای زیاد هزینه بیشتری دارند همچنین به‌دقت و مهارت‌های بیشتری نیاز است زیرا کوتاه کردن موی سگ به ظرافت بیشتری نیاز دارد.

اندازه سگ نیز بر هزینه‌های آرایشی تأثیر می‌گذارد، هر چه که اندازه سگ بزرگ باشد زمان زیادی برای اصلاح او در آرایشگاه صرف می‌شود و درنتیجه هزینه‌های او نیز بیشتر می‌شود، سگ تا وزن ۸ کیلوگرم را کوچک تا ۱۵ کیلوگرم را سگ بزرگ می‌گویند.

نوع اصلاح مویی که برای سگ انجام می‌دهند نیز بر هزینه‌های آرایشی او تأثیر می‌گذارد، اصلاح موی سگ به دو صورت انجام می‌شود هم اصلاح با قیچی هم اصلاح با ماشین اگر مدنظرتان این است که موهای سگ صرفاً مرتب و نوک گیری شود هزینه آن کمتر است.

کوتاهی ناخن و مسواک سگ بر هزینه‌های آرایشی او تأثیر می‌گذارد سگ‌ها نیز همانند انسان‌ها نیز دارند ناخن‌هایشان به‌طور مرتب گرفته شود زیرا اگر این کار را نکنید ممکن است به خود و شما آسیب برساند بنابراین برای جلوگیری اتفاقاتی مثل شکستگی یا عفونت که ناشی از رعایت نکردن بهداشت است ناخن‌های او را کوتاه کنید. 

مسواک زدن دندان‌های سگ از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با مسواک زدن دندان‌های سگ از انباشته شدن پلاک و جرم روی دندان‌ها همین‌طور التهاب لثه و آسیب‌های دهانی جلوگیری می‌شود.

آرایش سگ را به متخصصش بسپارید

آرایش سگ ازنظر بهداشتی ، سلامتی و زیبایی بسیار ضروری و دارای اهمیت است اگرچه که گاهی وقت‌ها مسئولیت آرایش سگ بر عهده صاحب آن است اما آرایشگاه سگ یکسری کاره‌ای پردردسر مثل پیرایش و کوتاه کردن موهای سگ، حمام و شستشوی، کوتاه کردن ناخن‌ها و دیگر اقدامات را انجام می‌دهد.

تعیین قیمت آرایش سگ

قیمت آرایش سگ با توجه به‌اندازه، نژاد او نوع خدمات جانبی تعیین می‌شود شستشو، کوتاه کردن موهای سگ، کوتاه کردن ناخن سگ هرکدام از آن‌ها توسط یک متخصص انجام می‌شود و هرکدام هزینه متفاوتی را دارد.

فواید آرایش سگ

آرایش سگ‌ها، کوتاه کردن ناخن و موهای او به‌سلامتی و زیبایی او کمک می‌کند این امکان وجود دارد که بارویش موی سگ مشکلاتی مثل ابتلا به شپش و بیماری‌ها واگیردار و گره خوردن موها به وجود می‌آید. سرعت رشد موی بعضی از سگ‌ها به‌قدری زیاد است که تا روی چشم‌هایشان می‌آید که در این صورت باید به‌صورت منظم موهای سگ خود را کوتاه کنید.

خدمات ارائه‌شده در آرایشگاه سگ

۱ -حمام و شستشوی سگ

۲ -کوتاه کردن مو های سگ

۳ -کوتاه کردن ناخن‌های سگ

کوتاه کردن موی سگ

مدت‌زمان رشد موی سگ در هر نژاد متفاوت است و این امکان وجود دارد که با رشد آن مشکلاتی برای سگ به وجود بیاید برای مثال موهای سگ شیتزو اگر زیاد شود باعث نمدی شدن موی سگ می‌شود.

اگر کار کردن با ماشین اصلاح موی سگ برایتان راحت است می‌توانید به‌صورت ماهیانه موهای او را کوتاه کنید در غیر این صورت کار را به بهترین آرایشگاه‌ها بسپارید.

آرایشگاه برای سگ
آرایشگاه برای سگ

کوتاه کردن ناخن سگ

کوتاه کردن ناخن سگ یکی از مهم‌ترین موارد در نگهداری از حیوان است به این نکته توجه کنید که کوتاه کردن ناخن سگ برای سلامتی او دارای اهمیت زیادی است بخصوص سگ‌هایی که اضافه‌وزن دارند زیرا بلند بودن ناخن باعث آسیب‌زدن به ستون فقرات سگ‌ها می‌شود و این کار باید توسط متخصص انجام شود.

بهترین آرایشگاه برای سگ

آرایش سگ‌ها به‌صورت منظم باعث می‌شود که حیوان شاداب و مرتبی داشته باشید اگر خودتان نمی‌توانید مو و ناخن‌های سگ خود را کوتاه کنید این کار مهم را به فراموشی نسپارید و اگر در این کار به‌اندازه کافی مهارت ندارید می‌توانید این کار را به بهترین آرایشگاه سگ بسپارید در تهران یا شهرهای دیگر.

اصلاح سگ در منزل

برای اصلاح و پیرایش سگ در خانه به مهم‌ترین چیزهایی که نیاز دارید عبارت است از تیغ و ماشین موزر نیاز است در هنگام اصلاح نباید موهای او را خیس کنید بنابراین زمانی که موهای او کاملاً خشک است شروع به کار کنید.

 از سَمت گردن او شروع کنید تا به قسمت‌های F5 برای شروع از یک تیغ

پا و دم او برسید تا زمانی که به‌طور کامل تمام موهای اضافی سگ را کوتاه نکردید هرگز او را حمام نکنید.

تمیز کردن و بررسی گوش‌های سگ توسط آرایشگر

آرایشگر علاوه بر قسمت‌های خارجی قسمت‌های داخلی مثل گوش را بررسی می‌کند تا مشکلی نداشته باشد.

مشکلاتی که امکان دارد برای گوش سگ به‌وجود بیاید:

کچلی نقطه‌ای

تورم

جمع شدن مواد خارجی

بوی بد

خون‌ریزی

جمع یا سفت شدن موم گوش

برای مشاوره رایگان و خرید انواع نژاد گربه و سگ با ما تماس بگیرید 

دسته بندی ارایشگاه حیوانات ارایشگاه سگ سلامتی و بهداشت سگ ها نظافت نگهداری و آشنایی با سگ ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت