آموزش فرمان بخواب به سگ ها

بازدید: 1,772 بازدید
فرمان بخواب به سگ ها

فرمان بخواب به سگ ها یک فرمان کنترلی است که به شما اجازه می دهد سگتان را به سمت موقعیتی که راحت باشد،هدایت کنید.این فرمان به خصوص در زمانی که سگ بسیار هیجان زده است مناسب می باشد‌‌.در واقع این فرمان برای آرام کردن سگ در مواقع ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.به عنوان مثال وقتی بچه‌ها در حال بازی کردن با سگ هستند،می توانید به سگ‌تان بگویید بخواب تا استراحتی به او بدهید .

این فرمان با کلمه بخواب ادا می شود؛ وقتی این فرمان را می دهید،سگ شما باید در حالت دراز کش قرار بگیرد و یکی از ران هایش نیز بالاتر باشد.همچنین سگ نباید از موقعیتی که در آن قرار دارد،به بالا بپرد .

در طول آموزش،سگ‌تان را تشویق و نوازش کنید.شما همچنین باید دقت کنید که سگ‌تان کی در طول روز به این حالت قرار دارد و او را تشویق کنید .

نکات حین آموزش

چگونه می توانم سگم را برای تمرین آماده کنم؟

زمانی که سگم را برای پیاده روی بیرون میبرم انرژی زیادی دارد و فرمان بخواب را اطاعت نمی کند.چگونه می توانم او را آرام کنم و مانع از رفتار سرکشانه او شوم؟

شما می توانید قبل از تمرین سگتان را هیجان زده کنید.برای این کار می توانید با اسباب بازی محبوب و یا دویدن با او بازی کنید.زمانی که سگ هیجان زده شد،فوراً بازی کردن را متوقف کنید.سپس دستور بخواب را برای آرام شدن سگ به کار ببرید .

زمانی که سگ شما هیجان زیادی دارد و به فرمان گوش نمی دهد،می توانید اندکی بند قلاده را بکشید تا فعالیت‌هایش محدود شود.سپس صبر کنید تا سگ‌تان آرام شود و برای آرام بودنش او را تشویق کنید. ۵ ثانیه بعد از آرام شدن،بند را آزاد کنید .

فرمان بخواب یک فرمان کنترلی است و برای آرام کردن سگ در موارد اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد .سگ تان را با اسباب بازی محبوبش به مدت ۳۰ تا ۴۰ ثانیه به هیجان در آورید . تشویقی را از جیبتان در بیاورید و بسیار آرام و خونسرد باشید . تشویقی را جلوی بینی سگ قرار دهید .

فرمان بخواب را بگویید .

تشویقی را آرام و به سمت کف زمین پایین بیاورید . سگ بینی خود را با تشویقی پایین می آورد و روی زمین دراز می کشد .به آرامی تشویقی را به یک سمت متمایل کنید تا سگ یکی از ران هایش بالا قرار بگیرد .شاید لازم باشد که به آرامی ران سگ را فشار دهید تا در موقعیت خوابیدن قرار بگیرد .

وقتی سگ روی یک طرف بدنش قرار گرفت،به آرامی دست خود را روی بدن سگ بکشید و او را نوازش کنید تا آرام بماند .وقتی احساس کردید سگ‌تان آرام است،تشویقی را به او بدهید .برای بلند شدن سگ از این وضعیت،می توانید از فرمان تمام شد استفاده کنید .شما می توانید به تدریج زمان دراز کشیدن سگ را افزایش دهید و تاثیر موثری دارد در فرمان بخواب به سگ ها.

دسته بندی آموزش سگ ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت