در خانه موهای سگ خود را کوتاه کنید

بازدید: 1,753 بازدید
سگ مو بلند

سگ مو بلند

در خانه موهای سگ خود را کوتاه کنید

فرقی نمیکند سگ شما از چه نژادی باشد و چه سنی داشته باشد ، اولین چیزی برای نگه داری از سگ شما را جذب میکند موهای سگ است ، به علاوه تمامی سگ ها از نژاد های مختلف نیاز دارند که موهای انها چند مدت یکبار اصلاح شود و افرادی که از سگ های پشمالو و مو بلند نگه داری میکنند دغدغه بیشتری دارند و شاید در مدت کوتاهی نیاز داشته باشند سگ را چندین بار به ارایشگاه ببرند ( برای افرادیکه این مشکل را دارند فروشگاه و ارایشگاه پت ریزو میتواند با بهترین خدمت از دوست کوچک شما پذیرایی کند ) اگر موهای سگ به طور مداوم کوتاه نشود و رسیدگی به ان کم باشد دچار مشکلات پوستی و ریزش مو و حتی باعث ایجاد کنه و مشکلات دیگر در سگ شما میشود. پس بهترین راه برای اینکه م هزینه کمتری برای اصلاح و مو سگ خود بپردازید و هم برای اینکه وقت بیشتری برای وقت گذراندن با دوست کوچک خود داشته باشید بهتر از دستگاه های مخصوص کوتاهی موی سگ را خودتان تهیه کنید ، با خرید موزر های مخصوص کوتاهی موی حیوانات خانگی شما به راحتی و با صرف وقت کم میتوانید موهای سگتان را به هر حالتی که خواستید کوتاه کنید و نیز هزینه ای پرداخت نکنید . برای کوتاهی موهای حیوانات خانگی میتوان از موزرهای مورد استفاده خودتان هم ستفاده کنید و ولی امکان دارد به پوست و موی سگ اسیب وارد شود از این رو بهتر از با هزینه کم موزر مخصوص سگ را بخرید .

برند سون که یک برند تازه کار چینی است موزرهایی را برای سگ ها و حیوانات خانگی روانه بازار کرده است که علاوه بر ماشین اصلاح شانه و پرز گیر و… نیز در ان موجود است و شما با پرداخت مبلغ نسبتا پایین و مناسب میتوانید این پک را خریداری کنید و هزینه کمتری برای ارایشگاه بپردازید ؛ تیغه های این موزر قابلیت تیز شدن دارند و میتوان تا مدت طولانی از ان  استفاده کرد .

چگونه سگ خود را برای اصلاح اماده کنید ؟

آرایشگر‌ها ی حیوانات معمولا از میز‌های بلند استفاده می‌کنند تا تسلط کافی برای کوتاهی موی سگ و گربه داشته باشند . معمولا در کنار میز گیره‌ای برای بستن قلاده و همچنین محافظ‌ هایی برای محدود کردن حرکت سگ و گربه  تعبیه شده است. هنگامی که شما می‌خواهید این کار را در منزل انجام دهید یک میز با ارتفاع مناسب انتخاب کنید و روی آن را با یک حصیر یا پارچه مناسب بپوشانید تا مانع لیز خوردن حیوان شوید . حالت ایده‌آل این است که شخص دیگری در نگه داشتن حیوان به شما کمک کند، اما شما به تنهایی نیز قادر به انجام این کار خواهید بود تنها کافی است وانمود کنید که دارید با او بازی میکنید .

نکاتی برای قبل از اصلاح سگ و گربه در منزل :

  • اگر سگ شما کثیف است، قبل از شروع اصلاح ابتدا سگ را با شامپوی مخصوص حیوانات بشویید.
  • در زمانی که مو‌های حیوان خشک است، اجسام خارجی و موهای به هم چسبیده را خارج کنید.
  • ماشین اصلاح را در جهت رویش موها حرکت دهید.
  • –           برای اصلاح موهای صورت واطراف گوش‌ها و از یک قیچی تیز استفاده کنید.
  •  برای اصلاح موهای اطراف پنجه‌ها، ابتدا موها را برخلاف جهت رویش شانه بزنید تا موهای بین انگشتان بیرون آمده و امکان کوتاه کردن آنها فراهم شود.
  •  موهای اطراف چشم حیوان را کاملا کوتاه کنید تا جلوی دید حیوان را نگیرد. اگر سگ شما پر تحرک است و هنگام کوتاه کردن مو‌ها زیاد تکان می‌خورد، بهتر است برای نواحی اطراف چشم از قیچی‌های کند با سرگرد استفاده کنید.
  • در پایان کار موهای سگ را شانه بزنید و سپس او را حمام کنید.
دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت