غذای مخصوص گربه ها

بازدید: 1,760 بازدید
آشنایی با گربه آنگورا

« غذای خشک پروپلن ، مخصوص گربه ها »

غذای گربه پروپلن یک ترکیب علمی از مواد تشکیل دهنده شامل اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان ها است که بهترین انتخاب برای کوچولوی پشمالوی شماست ؛ این برند انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی انها میپردازیم .

غذا خشک برند پروپلن مخصوص گربه های عقیم شده :

گربه ها بعد از عقیم سازی دچار تغییراتی در سطح هورمون ها می گردند . تنها  ۴۸ ساعت بعد از انجام جراحی عقیم سازی این تغییر سطح هورمون ها می تواند منجر به کاهش نیاز به انرژی تا ۳۰% و افزایش اشتها تا ۲۰% شود . این تغییرات در نهایت منجر به افزایش وزن و چاقی قابل ملاحظه در گربه می شود . علاوه بر این سنگ مثانه مشکلات مکرری برای گربه عقیم شده ایجاد می کند ، چرا که آنها آب کمتری می نوشند ، به خصوص زمانیکه  اضافه وزن داشته باشند . راه حل این مشکلات استفاده از یک رژیم غذایی مخصوص گربه های عقیم شده است . گربه های اخته / عقیم شده بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های دستگاه ادراری قرار می گیرد، فرمول متعادل این غذا به طور خاص برای کاهش خطر ابتلا به تشکیل سنگ های ادراری طراحی شده است . جلوگیری از تشکیل پلاک (جرم) دندانها و حفظ سلامت دهان و دندان گربه (عملکرد مسواک) .

غذای خشک برند پروپلن مخصوص گربه های بالغ با طعم مرغ :

Purina Pro Plan Original Adult Cat سرشار از مرغ حاوی OptiRenal  ، مخلوط ویژه ای از مواد مغذی با ویتامین های C و E ، بتاکاروتن ، آرژنین و اسیدهای چرب امگا ۳ EPA است . ثابت شده است که OptiRenal  باعث بهبود عملکرد کلیه و کند کردن روند پیری کلیه می شود تا از عملکرد سالم کلیه در طول زندگی پشتیبانی کند . این دستور منحصر به فرد برای محافظت از کلیه گربه های بزرگسال تهیه شده است که یکی از بزرگترین نگرانی های صاحبان گربه است . گربه شما دارای چهار سیستم ایمنی طبیعی است که برای حفظ سلامتی و تندرستی با یکدیگر در ارتباطند : پوست و مو ، دستگاه گوارش ، سیستم ادراری و سیستم ایمنی بدن . از نظر علمی ثابت شده است که افزودن مواد مغذی به رژیم های غذایی گربه ها به این چهار سیستم کمک می کند تا به طور یکپارچه با یکدیگر کار کنند تا سلامت گربه شما بهینه شود از این رو بهترین انتخاب غذای خشک پروپلن ست که کمک به سلامت ماندن اعضای بدن گربه میکند .

غذای خشک برند پروپلن مخصوص بچه گربه ها :

که برای کمک به رشد و از شیر گرفتن بچه گربه ، رشد بچه گربه های نابالغ و کمک به هضم غذا و بهبود شیردهی در گربه های مادر قابل استفاده می باشد . به دلیل دارا بودن آغوذ گاو که تاثیر بی نظیری در پایدار کردن ارگانیسم های سیستم گوارش در حین شرایط استرس بچه گربه ها دارد.

  • حاوی آپتی استارت است که تاثیر آن در تقویت سلامت گوارشی بچه گربه ها و کاهش خطر استفراغ یا سوء هضم غذا توسط آنها به اثبات رسيده است .
  • اين غذای بچه گربه حاوى مقاديرى DHA است، که يك ماده ضرورى براى رشد بهينه سلول هاى شبكيه و نورن هاى عصبى چشم است .
  • سطح پروتئين بالا – ٤٠٪‏ – باعث بهبود رشد توده عضلانى مى شود .
  • مواد معدنى موجود در اين غذا باعث رشد هر چه بهتر استخوان ها و عضلات مى شوند .

غذای خشک مخصوص گربه‌های خانگی (بدغذا) با حساسیت غذایی غنی در بوقلمون برند پروپلن :

مناسب برای نژاد های اسکاتیش فولد ، رگدال ، مانکس ، آبیسینیان .

  • مناسب گربه‌های بالغ خانگی حساس به غذا
  • دارای یک نوع پروتئین ( گوشت بوقلمون) جهت کاهش آلرژی‌های غذایی
  • دارای امگا۳ و امگا۶ جهت تقویت پوست و مو
  • دارای دانه‌هایی با شکل مناسب جهت جلوگیری از تشکیل جرم و پلاک دندانی
  • حاوی تمام مواد مورد نیاز بدن
دسته بندی تغذیه و رژیم غذایی گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفت =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت