غذا سگ | گربه

بازدید: 1,635 بازدید
ماساژ قسمت های مختلف بدن گربه

« سلبن ؛ برند امریکایی تولید غذای خشک گربه و سگ »

محصولات celebon فقط مختص به سگ نیست و بلکه برای گربه ها نیز می باشد ، برخی از افراد ترجیح می دهند که از غذای خشک برای گربه ی خود استفاده کنند ، که ما به آن ها،  celebon را پیشنهاد می کنیم ، چرا که تمام مواد مغذی و هم چنین ویتامین ، فیبر، پروتئین و چربی لازم در این محصولات که برای بدن گربه های لازم است ، را دارد.

غذای خشک celebon دارای وزن های مختلفی است که افراد می توانند آن را به راحتی و در وزن مورد نظر، برای پت خود تهیه کنند . هم چنین در مورد کشور سازنده celebon باید بگوییم که در سال 1393 این شرکت تاسیس شده است و دارای تمام استاندارد های روز جهانی می باشد و هم چنین اصالت celebon تضمین شده است و این شرکت از مجهز ترین و بروز ترین ماشین آلات در کارخانه خود استفاده می کند . محصولات celebon از بهترین مواد اولیه شرکت ‌های اروپایی و آمریکایی تشکیل شده و کمک علمی آن ها بهره مند است . محصولی ایرانی تحت لیسانس شرکت های کارگیل و میاویت اروپا تهیه شده است .

کیفیت غذای خشک سلبن اصل را می توانید به راحتی مشاهده کنید ، می توان به جرات گفت که غذای خشک celebon از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم چنین همیشه از بهترین مواد اولیه شرکت ‌های اروپایی و آمریکایی تشکیل می شود . افرادی که به غذای پت خود اهمیت زیادی می دهند و هم چنین می خواهند که از برندی غذای پت خود را تهیه کنند که تاریخ انقضاء داشته باشد دامپزشکان به انها غذای خشک گربه سلبن را پیشنهاد میکنند .

غذای خشک مخصوص گربه های داخا خانه برند سلبن :

غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat  مخصوص گربه‌های داخل خانه با وزن بین 3 تا 9  کیلو مناسب است . گفتنی است که با مکمل‌هایی مثل برنج، تخم مرغ  از افزایش وزن گربه جلوگیری می‌کند . افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک ، امگا 3-6 و الکارنتین است ، که برای تقویت ماهیچه و قلب گربه بسیار مفید است . این رژیم غذایی خوشمزه و کامل فقط حاوی 10% چربی بوده ، اما حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ  و  منبع بالایی  از ویتامین‌های گروه b است که همراه منبع بالای فیبر محلول برای تنظیم سیستم گوارش برای هضم آسان و بهبود سلامت مو و استخوان‌ها بسیار مناسب است . همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه سلبن مرغ است .

غذای خشک مخصوص گربه های عقیم شده برند سلبن :

  • غذای خشک کامل مخصوص گربه های خانگی عقیم شده (۲ تا ۶ سال سن)
  • دارای کالری کنترل شده
  • دارای ۳۷ درصد پروتئین
  • حاوی پروتئین های LIP با هضم و جذب بالا
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری گربه
  • دارای کلسیم بالا برای سلامتی و استحکام استخوان های گربه
  • حاوی امگا ۳ و ویتامین های گروه B برای شادابی و درخشندگی موها
  • دفع کننده گلوله های مویی
  • کاهش دهنده بوی نامطبوع مدفوع

غذای خشک بچه گربه برند سلبن :

یک غذای سالم برای بچه گربه های دوست داشتنی که نیازمند رژیم غذایی با کیفیت می باشد. این محصول با استفاده از مرغ خوشمزه و تخم مرغ تهیه شده که به راحتی قابل هضم است و برای بچه های بسیار حساس تا حدود 4 تا 12 ماه ایده آل است. حاوی پروتئین تائورین و پروتئین حیوانی با کیفیت بالا می باشد و با کنترل pH برای سلامت دستگاه ادراری و مراقبت از دندان بسیار مفید می باشد. حاوی امگا 3 و 6 اسیدهای چرب برای ایجاد پوست و موی سالم می باشد.

دسته بندی تغذیه و رژیم غذایی سگ ها تغذیه و رژیم غذایی گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت