گذاشتن پنجه های گربه روی سطح

بازدید: 2,370 بازدید
پنجه-های-گربه

پنجه های گربه

برای این که گربه تان پنجه های گربه را روی سطحی مانند (پشت صندلی یا مبل) بگذارد، ابتدا او را با فرمان( بیا ) به محل مورد نظر فرا بخوانید. وقتی به اندازه کافی نزدیک شد به او بگویید (بشین) گربه تان نخستین تلاش می‌کند تا به هدف برسد و تشویقی را با بینی خود لمس کند. از آنجایی که هدف و تشویقی دور از دسترس هستند ، به طور طبیعی بدن خود را می کشد تا به آنها برسد .به محض اینکه او این کار را انجام داد، از تشویق و یا کلیک استفاده کرده و به او خوراکی بدهید .

هر بار که گربه تان بدنش را به سمت بالا کشید، از او بخواهید تا بیشتر و بیشتر این کار را انجام دهد تا اینکه پنجه های گربه را روی سطح بگذارد. وقتی گربه تان در آن موقعیت قرار گرفت، می توانید به او یاد دهید که مدت زمان بیشتری نسبت به قبل در آن موقعیت بماند و سپس تشویقی اش را دریافت کند. این آموزش پایه و اساس تمرین( بمان )می باشد. زمانی که گربه در این حالت قرار دارد، می توان ترفند های دیگری را نیز به او آموزش داد. نخست باید مطمئن شوید که گربه تان انواع مختلف فرمان بالا را بدون درنگ انجام می دهد.

****

در کنار این که به گربه تان آموزش دهید تا دست هایش را روی پشتی صندلی بگذارد ، همچنین می تواند یاد بگیرد که دست دهد و یا دستش را تکان دهد.

***

استفاده از دو هدف؛ در اینجا گربه دست های خود را نزدیک چوب آموزش قرار داده و چشمانش متوجه دستی است که مقداری تن ماهی در آن است.

دسته بندی آموزش گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت