آموزش فرمان بیا به گربه ها در محیط شلوغ

بازدید: 1,829 بازدید
فرمان-به-گربه-ها

یکی از نکات دیگر در یاد دادن فرمان بیا به گربه زمانی است که عوامل دیگری در محیط وجود دارند که باعث پرت شدن حواس او می شوند. این عوامل می توانند در اتاق دیگر و زمانی که افراد و یا حیوانات خانگی دیگر حضور دارند، اتفاق بیفتد.شما می توانید برای عادت دادن گربه، به تدریج تمرین را در جاهای شلوغ تر ادامه دهید. اگر می بینید که گربه تان قادر به تمرکز کردن نیست، شلوغی ها و عواملی که باعث پرت شدن حواس او می شوند را کم کنید تا جایی که او دوباره بتواند فرمان را اجرا کند و دوباره و به آهستگی محیط را شلوغ کنید تا او بتواند به تدریج آن ها را نادیده بگیرد.

از کتاب استفاده کنید

روش دیگر برای گسترش این تمرین آن است که موانعی را در مسیر راه گربه قرار دهید تا از آن ها رد شود و نزد شما بیاید. مثلا چندین جلد کتاب روی هم بچینید و با قطعات چوب موانعی درست کنید. توجه گربه تان را روی هدف جلب کنید و سپس دستتان را از بین موانع عبور دهید و او هدف را دنبال خواهد کرد. این تمرین را با موانع یکسان چندین بار انجام دهید و سپس او را صدا بزنید و از فرمان بیا استفاده کنید.

حرکتش دهید!

گربه ها نسبت به چیزهایی که حرکت می کنند بسیار حساس هستند و به شدت توجه شان جلب می شود.

دانستن این نکته به هنگام آموزش می تواند امتیازی برای شما محسوب شود. در واقع فرمان دیداری براساس حرکت دست صورت می گیرد.

در آخر…

آموزش آمدن گربه نزد شما با فرمان بیا، می تواند دنیای جدید از روابط بین شما و گربه تان باشد. گربه ها عاشق سرگرم شدن هستند و این آموزش برای آن ها نیز لذت بخش است.

دسته بندی آموزش گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت