غذای سگ پامرانین

بازدید: 1,732 بازدید
غذای سگ پامرانین که باید به صورت خشک بدید درست مثل غذای خشک بقیه نژاد های سگ مهمه و باید دقت خیلی زیادی به وزن و اندازه و سن و میزان فعالیت سگتون داشته باشید تا بهترین غذا رو براش انتخاب کنید. پیشنهاد غذای سگ پامرانین پتریزو به شما صاحبهای سگ پامرانین ، غذای خشک برند اورلاندو است که ساخته شده توسط کشور آلمانه، یه مدل از این برند مخصوص سگ هایی با جثه کوچیکه به بهتون اونو معرفی میکنیم:

 ویژگی های سگ های نژاد پامرانین و غذای مورد علاقه آنها

غذای سگ پامرانین، سگ های نژاد پامرانین اصیل جزو خانواده سگ های نژاد اشپیتز هستن و به همین خاطر ظاهرشون شبیه اشپیتز هاست و یه وقتایی افراد نا بلند میتونن این دو نژاد رو باهم اشتباه بگیرن.

اوج علاقه مند شدن مردم به این سگ های پامرانین وقتی بود که ملکه ویکتوریا تصمیم گرفت تا تعدادی از سگ های پامرانین خودش رو تو مسابقات سگ ها به نمایش بذاره و این اولین نمایش و معرفی رسمس سگ های پامرانین بود.

البته شما گول ظاهر بانمک و خوشگل این سگ ها را نخورید! سگ های پامرانین به موقع خودش  مستقل و جسور و خرابکار میشن و دست به کارهایی میزنن که هیچکس انتظارشو نداره و البته این بخاطر حس کنجکاوی ذاتیش هم هست.

جالبی این نژاد اینه که فک میکنه خیلی بزرگ و قویه و یه وقتایی با سگ هایی با نژاد بزرگ در میوفته و حتی بهشون حمله میکنه. البته اگه درست تربیت بشن میتونن خیلی راحت با بقیه نژاد های سگ ها و حتی حیوانات خونگی دیگه راحت کنار بیان.

پامرانین ها به همین دلیل خیلی نسبت به افارد غریبه ای که سمتشون میان حساسن و ممکنه پارس کنن و البته باید گفت بر خلاف جثه کوچیکی که دارن صدای خیل بلند و واضح و حتی بعضی وقتا ترسناکی دارن.

مشخصات ظاهری سگ پامرانین:

سگ پامرانین پوشش دولایه پرحجمی داره و حلقۀ باشکوهی از مو در دور گردن و بالای سینه اون وجود داره و مثل یال شیره. به نظر می‌رسد نگهداری از این پوشش پرپشت خیلی سخت باشه، اما در واقعیت با شونه زنی مرتب، هیچ مشکلی برای نگهداری از اون پیدا نمیکنید و میتونید ریزششو کنترل کیند.

حتی اگه اونو هر چند وقت یکبار به آرایشگاه برید و موهاشو کوتاه کنید میبیند که موهاش چه قدر خوشگل و با مزس.

این سگ های بامزه با اینکه علاقه زیادی به بچه ها و نوزاد ها دارن اما بخاطر جثه کوچیکشون بهتره که کنار بچه ها نباشن چون به راحتی میتونن آسیب ببینن مخصوصا اگه بچه شیطونی داشته باشید. اگه دوست دارد سگ آروم و حرف گوش کنی داشته باشید. بهتره خوب اونو آموزش بدید و حتی اگه تولگی ازش نگهداری میکنید خیلی زود تعلیم اونو شروع کنید.

ولی حواستون باشه که اگه یکم فقط یکم کوتاه بیاید و چهره شوخ طبعی داشته باشید سگ پامرانینتون اوضاعو به دست میگیره و دیگه آموزش دادن بهش خیلی سخت میشه همونطور که از گفته های قبلی پیداست این سگ خیلی باهوشه و کاملا متوجه جدی و شوخ طبع بودن شما میشه.

پامرانین از نژاد های سگ محبوب چهره های برجسته و معروفه مثلا مارتین لوتر سگ پامرانین به اسم بلفرین داشته، میکلانژ سگی از نژاد پامرانین داشته که وقتی داشته سقف و دیوارهای کلیسا رو نقاشی میکرده روی بالشتی میشته و اونو نگاه میکرده.

اسحاق نیوتون سگ پامرانین داشته که میگن خیلی از نوشته های اونو جوییده و از بین برده، دن موتزارت هم از سگ پامرانین به نام پیمپرل داشته؛ امی عباس گلاب خاننده ایرانی هم دوتا سگ از نژاد پامرانین داره به اسم بانو و جانا که طرفدار های اون کاملا این دوتا سگ رو میشناسن.

معرفی بهترین غذای سگ پامرانین:

غذای سگ پامرانین که باید به صورت خشک بدید درست مثل غذای خشک بقیه نژاد های سگ مهمه و باید دقت خیلی زیادی به وزن و اندازه و سن و میزان فعالیت سگتون داشته باشید تا بهترین غذا رو براش انتخاب کنید.

پیشنهاد غذای سگ پامرانین پتریزو به شما صاحبهای سگ پامرانین ، غذای خشک برند اورلاندو است که ساخته شده توسط کشور آلمانه، یه مدل از این برند مخصوص سگ هایی با جثه کوچیکه به بهتون اونو معرفی میکنیم:

غذای خشک اورلاندو محصول کشور آلمان است که مخصوص سگ های  نژاد کوچک  با کیفیت سوپر پرمیوم است. ترکیبات این غذا مرغ و اینولین و بسیاری از ویتامین ها و مواد مغذی است . غذای خشک اورلاندو حاوی امگا3 و امگا6 برای تقویت پوست و مو است.

ویژگی کلی غذای سگ پامرانین :

  • بهبود عملکرد گوارش در جهت هضم آسان
  • کمتر شدن بوی مدفوع و تقویت کننده سیستم گوارش
  • طراحی خاص دانه ها کمک به رفع پلاک و سلامت دندان ها
  • حاوی چرب، مواد معدنی و مخمر

غذای سگ پامرانین

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت