معرفی نژاد سگ ها -بخش2-

بازدید: 2,636 بازدید
معرفی نژاد سگ ها

معرفی نژاد سگ ها

معرفی نژاد سگ ها؛ BERNESE MOUNTAIN DOG برنس مانتن داگ

معرفی نژاد سگ ها
معرفی نژاد سگ ها
  • اندازه: 36 تا 50 کیلوگرم، 58 تا 70 سانتیمتر
  • شخصیت: آرام، باهوش، بااعتماد به نفس
  • فعالیت بدنی: فعالیت روزانه مانند پیاده روی
  • آراستن: پوشش دولایه نیازمند برس کشیدن منظم است

برنس مانتین داگ یکی از چهار نژاد سگ های کوهستانی سوئیس می باشد و در میان آن ها تنها نژاد موبلند به شمار می رود. این سگ یکی از قدیمی ترین نژادها است که اجداد آن ها در حدود 2000 سال قبل توسط سربازان رومی به آن منطقه وارد شدند. قدرت دیده بانی خوبی دارد، اما حالت تهاجمی ندارد. این سگ با کودکان و حیوانات خانگی دیگر رفتار خوبی دارد. طول عمرش 8 تا 10 سال است. نژاد برنس مانتن داگ نژاد برنس مانتن داگ


معرفی نژاد سگ ها؛ BICHON FRISE بیچون فرایز

معرفی نژاد سگ ها
معرفی نژاد سگ ها
  • اندازه: 3 تا 6 کیلوگرم، 23 تا 30 سانتیمتر
  • شخصیت: کنجکاو، باهوش، بازیگوش، شجاع
  • فعالیت بدنی: نیاز به پیاده روی و فعالیت روزانه دارد
  • آراستن: برس کشیدن روزانه و کوتاه شدن توسط آرایشگر حرفه ای

نام این سگ در زبان فرانسوی به معنای سگی با پوشش فرفری است. به هر حال خاستگاه این نژاد منطقه مدیترانه می باشد. این سگ توسط ملوانان اسپانیایی نگهداری می شد و چون آن ها سفرهای متعددی از قاره ای به قاره دیگر انجام می دادند، نخستین بار وارد جزیره تنریف (بزرگترین جزیره از جزایر هفت گانه قناری) شد.

در اواخر قرن چهاردهم میلادی، دریانوردان ایتالیایی این سگ را در سفرهای خود بار دیگر یافتند و ار همان رو تبدیل به سگ طبقه اشراف شد. این سگ در دوره رنسانس بسیار مورد توجه اشراف زاده های فرانسوی قرار گرفت. امروزه در نروژ مزرعه داران از این سگ برای جمع کردن گوسفندان استفاده می کنند.

این سگ آموزش پذیر می باشد و با حیوانات خانگی دیگر و کودکان رفتار خوب و دوستانه ای دارد. همچنین دیده بان خوبی است و ورود غریبه ها را با پارس کردن اطلاع می دهد. طول عمر این نژاد 12 تا 13 سال است.


معرفی نژاد سگ ها؛ BLOODHOUND بلادهاند

معرفی نژاد سگ ها
معرفی نژاد سگ ها
  • اندازه: 41 تا 63 کیلوگرم، 41 تا 50 سانتیمتر
  • شخصیت: دوستانه، مستقل، کنجکاو
  • فعالیت بدنی: فعال
  • طول عمر: 10 تا 12 سال
  • آراستن: نیاز به آراستن هفتگی دارد

خاستگاه این نژاد بلژیک است و تاریخ پیدایش آن قرون وسطی می باشد. بلادهاندها در میان سگ ها بهترین حس بویایی را دارند و از همین رو بهترین سگ های پلیس در یافتن مواد مخدر، کودکان گمشده و معدنچیان گرفتار زیر آوار، می باشند. این نژاد قادر است بوها را تا فاصله 160 کیلومتری ردیابی کند.

گردن بسیار قوی و عضلانی است و ستون فقرات بسیار قدرتمند می باشد. دست ها صاف، قدرتمند و بسیار عضلانی هستند. شانه های قدرتمند اجازه کار طولانی مدت بدون وقفه را به این نژاد می دهند.

آرایشگاه سگ و پرورش دهنده معتبر گربه در تهران کجاست؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه اصیل و نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه های اصیل ای که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن ، البته پتریزو گواهینامه (WFC)  از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو هم داره که این باعث میشه با خیال راحت گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید.

برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی راهنمای نژاد های سگ ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت