آیا گزینه های دیگری برای انسولین برای گربه دیابتی وجود دارد؟

بازدید: 1,939 بازدید
نحوه تزریق عضلانی به گربه

آیا گزینه های دیگری برای انسولین برای گربه دیابتی وجود دارد؟

نحوه تزریق عضلانی به گربه

اگر گربه شما مبتلا به دیابت شیرین باشد ، به این معنی است که لوزالمعده وی انسولین کافی برای تنظیم میزان قند در جریان خون تولید نمی کند.

 در بیشتر موارد دیابت گربه ، انسولین درمان انتخابی است. اگرچه تزریق آمپول به گربه می تواند برای بسیاری از دارندگان گربه یک چشم انداز ترسناک باشد ،.اما بیشتر صاحبان آن می دانند که تزریق راحت تر از آن است که تصور می کردند

. اما در مواردی که تزریق امکان پذیر نیست ، چه می کنید؟

در این شرایط دامپزشک شما ممکن است در مورد گزینه های تزریق انسولین بحث کند که در زیر بحث خواهیم کرد . مهم است که درک کنیم ، بدون توجه به روش درمانی (حتی رژیم) ، همه گربه های دیابتی تحت راهنمایی دامپزشک تشخیص داده می شوند و مدیریت می شوند . مهم این است که هرگز خود شما دیابت را تشخیص ندهید یا آن را  سر خود مدیریت نکنید.

کاهش قند خون دهان

ما گفتیم که ممکن است گزینه های درمانی دیگری وجود داشته باشد که ارزش بررسی در شرایطی که رفتار گربه شما برای دریافت تزریق روزانه یا دو بار انسولین مناسب نیست یا از نظر جسمی توانایی تزریق انسولین را ندارید.

یکی از این گزینه ها داروهای خوراکی کاهش قند خون مانند Glipizide و Acarbose یکی از این گزینه ها است.

این داروها برای کاهش سطح گلوکز خون عمل می کنند. با این حال ، داروهای کاهش قند خون به ندرت در کنترل دیابت در گربه ها موثر هستند

رژیم غذایی به شدت کنترل شده به عنوان گزینه جایگزین

یک رژیم غذایی کاملاً کنترل شده می تواند برای کنترل سطح گلوکز خون در گربه های مبتلا به دیابت مفید باشد . تغذیه غذای مخصوص گربه شما به خودی خود ممکن است موثر باشد یا نباشد ، و به احتمال زیاد برای گربه هایی که دیابت شدید ندارند موثر است.

معمولاً غذای توصیه شده برای گربه مبتلا به دیابت رژیم غذایی حاوی مقادیر زیادی پروتئین و مقادیر کم کربوهیدرات است. اگر به غذای تجاری گربه خود غذا می دهید . غذاهای کنسرو شده برای گربه ترجیح داده می شوند (در مقابل غذای خشک یا کیبل)

یک رژیم غذایی با پروتئین بالا و کربوهیدرات کم را می توان با یکی از داروهای خوراکی کاهش قند خون ترکیب کرد تا به تنظیم سطح گلوکز خون گربه شما کمک بیشتری کند. این احتمال وجود دارد که این موثرتر از استفاده از رژیم غذایی یا دارو به تنهایی باشد.

ملاحظات دیگر در درمان گربه های دیابتی

یکی دیگر از موارد مهم در معالجه گربه مبتلا به دیابت ، به ویژه اگر بیماری زودهنگام تشخیص داده شود ، این است که اگر تنظیم سطح گلوکز خون به طور موثر کنترل شود ، بهبودی امکان پذیر است.

در بسیاری از موارد ، تزریق انسولین کنترل قند خون (کنترل سطح قند خون) بهتر از سایر داروها عمل می کند. تزریق انسولین ، به ویژه همراه با یک رژیم غذایی مناسب از غذاهای پر پروتئین و کم کربوهیدرات ، در بهبود گربه ها موثر است. این بدان معنی است که تزریق انسولین ممکن است فقط برای مدت کوتاهی ضروری باشد و گربه شما دیگر نیازی به آن نداشته باشد.

در عمل ، بسیاری از گربه ها نسبت به داروهای کاهش قند خون خوراکی یا تغذیه گربه شما با یک غذای مخصوص ،بهتر از تزریق انسولین واکنش نشان می دهند.

به همین دلیل ، حتی اگر درمان های جایگزین نیز در صورت شرایطی وجود داشته باشد ، انسولین همچنان درمان قطعی است.

فروشگاه حیوانات خانگی پتریزو

پتریزو آرایشگاه تخصصی حیوانات خانگی در منطقه سعادت آباد

آرایشگران پتریزو دارای مدارک بین المللی می باشند و  در محیطی آرام و دوست داشتنی انواع خدمات اصلاح، کوتاه کردن، آرایش و گریم گربه را انجام می دهند ..

برخی خدمات پتریزو

آرایش و اصلاح تخصصی تمای نژادها با قیچی و ماشین اصلاح

شستوشو با شامپوهای با کیفیت 

خدمات ناخن، رنگ، گره زدایی، همسان سازی مو

و مشاوره تخصصی

شما می توانید انواع گربه های پرشین ، اسکاتیش و بریتیش را در سایت پتریزو مشاهده و خریداری کنید .

تمامی گربه های این مجموعه واکسیناسیون شده و دارای کارت سلامت هستند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید گربه و اصلاح سگ و گربه می توانید به سایت پتریزو مراجعه کنید .

دسته بندی راهنمای نژاد های سگ ها سلامتی و بهداشت گربه ها نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت