نحوه مسافرت بردن گربه | 0 تا 100 مسافرت با گربه ها

بازدید: 2,793 بازدید
سفر-کردن-گربه-ها

نحوه مسافرت بردن گربه پرشین

گربه ها به طور قابل توجهی هم سفران خوبی هستند و عاشق سفر کردن می باشند. گربه ها موجودات انطباق پذیری هستند و حتی قبل از سفر با هواپیما آرام می باشند.

 بازدید از مناطق جدید به هنگام سفر به معنای خطرات جدید است و گربه ها تمایل می یابند تا قلمرو جدید تعیین کرده و در آن جا بمانند. با آموزش دادن به گربه تان می توانید با صدا زدن، او را نزد خود فرابخوانید و یا از او بخواهید که به هنگام صدا کردن اسمش میومیو کند؛ این آموزش به خصوص به هنگام گم شدن گربه به علت ترس بسیار مفید است.

آموزش دادن در سنین پایین می تواند بسیار موثرتر باشد. تعطیلات و مسافرت کردن اغلب زمان سختی برای صاحبان حیوانات خانگی است. در حالی که سگ ها سفرهای طولانی را با صاحبانشان دوست دارند، برخی از گربه ها ترجیح می دهند تا در قلمروشان بمانند.

نحوه مسافرت بردن گربه
نحوه مسافرت بردن گربه

اینکه گربه شما با سفر کردن مشکلی نداشته باشد حائز اهمیت است؛ این امر می تواند تا رسیدن نزد دامپزشک گربه را آرام نگه دارد. گربه را با جعبه حمل آشنا کنید.

از جعبه حمل می توانید در خانه به عنوان جای خواب گربه استفاده کنید، بنابراین زمانی که گربه درون آن قرار می گیرد احساس ایمنی می کند و آرام است.

اگر شما تصمیم دارید سفرهای متعددی را با گربه تان انجام دهید، وقتی سن گربه تان کمتر است باید او را به سفر کردن با ماشین عادت دهید. این کار می تواند با سفرهای کوتاه آغاز شود.

استفاده از باکس حمل گربه به هنگام بیرون بردن او از خانه مورد نیاز خواهد بود. در خانه، در باکس حمل را باز بگذارید و درون آن بالش نرمی قرار دهید و چند خوراکی تشویقی زیر بالش پنهان کنید تا علاقه گربه به آن افزایش یابد.

این کار برای زمانی که قصد دارید گربه تان را نزد دامپزشک ببرید سودمند است. باکس های حمل از جنس حصیر هم برای شما و هم برای گربه تان جذابیت دارند اما تمیز کردن آن ها فوق العاده دشوار خواهد بود. استفاده از باکس های حمل پلاستیکی این کار را آسان تر می کند.

نحوه مسافرت بردن گربه
نحوه مسافرت بردن گربه

انواع کریر حمل برای نحوه مسافرت بردن گربه

در هوای گرم و آفتابی هیچگاه گربه تان را درون ماشینی که درها و پنجره هایش بسته است رها نکنید. چون گربه ها نمی توانند عرق کنند، دچار گرمازدگی خواهند شد و این کار ممکن است به قیمت جان حیوان تمام شود.

زمانی که به مقصدتان رسیدید، در جعبه حمل گربه تان را باز کنید و اجازه دهید گربه تان بیرون بیاید. چون امکان گم شدن گربه ها در قلمرو جدید وجود دارد، باید مطمئن شوید که از گردنبند شناسایی یا همان قلاده و آویز قلاده که اطلاعات به روز روی آن حک شده است، استفاده می کنید.

 گاه سفر شما به گونه ای است که نمی توانید گربه تان را همراه خودتان ببرید؛ در این صورت باید او رانزد دوستان بگذارید و یا از همسایه ها بخواهید تا سری به او بزنند.

اغلب بهترین گزینه برای گربه تان این است تا در خانه خودش بماند و فرد قابل اعتمادی هرروز به او سر بزند و به او غذا بدهد، جعبه دستشویی کردن را تمیز کند و حتی با او بازی کند.

نحوه مسافرت بردن گربه
نحوه مسافرت بردن گربه

اگر گربه تان بیشتر بیرون از خانه نگهداری می شود، گذاشتن آن پیش دوستان می تواند مشکل ساز باشد. گربه با قلمرو جدید آشنا نیست و اگر خانه دوستان نزدیک خانه خودش باشد، ممکن است به آن جا برگردد. برخی دیگر از گربه ها نیز سرگردان می شوند.

هرجایی که قرار است گربه تان بماند، مطمئن شوید که در مقابل بیماری های واگیردار و کک ها در امان است. اگر گربه تان با شما سفر می کند، برخی از مدارک مربوط به واکسیناسیون حتی متعلق به ماه های قبل مورد نیاز خواهد بود.

دسته بندی بلاگ نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت