آموزش انواع مختلف فرمان بالا به گربه ها

بازدید: 1,771 بازدید
آموزش-فرمان-بالا-به-گربه-ها-1

انواع مختلفی آموزش فرمان بالا به گربه ها وجود دارد یکی اینکه به او بیاموزید که چند ثانیه بدون اینکه شما را لمس کند بر روی پاهای عقبی بنشیند و تعادل خود را حفظ کند، دیگر اینکه روی پاهای عقبی بیاستد و دست شما را با پنجه اش بگیرد. یک مورد هم اینکه روی پاهای عقبی خود بایستد و دستان خود را روی سطحی بگذارد. راحت ترین نوع آن است که گربه روی پاهای عقبی بیاستد و با پنجه هایش دست شما را بگیرد. این تمرین برای آموزش بعدی که بدون دست انجام می‌گیرد،مهم است ‌. زمانی که گربه این فرمان را فهمید می‌توان به جای دست از سطح دیگری استفاده کرد.

برای مطالعه بیشتر از گربه ها روی لینک کلیک کنید.

با فرمان (بیا) و (بشین) آغاز کنید. (همیشه برای تقویت و بهبود تمرینات ،گربه تان را تشویق کنید) .زمانی که فرمان (بشین) را اجرا کرد، (هدف دستتان که خوراکی درون آن است) بالای بینی او نگه دارید. به تدریج توجه او را به سمت بالا جلب کنید. برای هر پیشرفت کوچکی، او را تشویق کنید .گربه تان تمام بدنش را می کشد تا به تشویق درون دستتان برسد ‌. درحالی که پاهایش روی زمین است. به هنگام شروع، اکثر گربه ها برای تعادل دستشان را جایی می گیرند.

سخت‌ترین قسمتآموزش فرمان بالا به گربه ها این است بدون تماس به دستتان انجام دهد. اگر گربه تان عادت دارد که از دستانش برای چنگ زدن استفاده کند لازم است که به او آموزش دهید بدون گرفتن دستتان تعادل خود را حفظ کند .برای آموزش، اندکی دستتان را فاصله دهید تا پنجه گربه نتواند به آن برسد .اگرچه پنجه گربه تان به آن نمی رسد، اما او همچنان در موقعیت بالا قرار دارد ،او را تشویق کرده و خوراکی به او بدهید .

دسته بندی گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 4 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت