انتخاب باکس سگ

بازدید: 1,832 بازدید
باکس سگ دیجی کالا

انتخاب اسان باکس سگ

باکس سگ دیجی کالا

سگ ها به دلیل جنب و جوش بیشتری که نسبت به گربه ها دارند وقتی که میخواهیم انها را در مسافرت همراه خودمان ببریم حتما باید باکس یا کیف مناسبی همراه خود داشته باشیم که سگ در ان احساس ارامش کند و دچار استرس و اضطراب حین حرکت ماشین نشود .

چرا خرید باکس برای سگ ضروری است ؟

باکس میتواند به عنوان محلی که در ان رامش برای سگ محیا میشود باشد و یا میتواند به عنوان یک وسیله اموزشی در خانه مورد استفاده قرار گیرد . ممکن است فکر کنید که  قرار دادن سگ در باکس عملی غیر انسانی است و باعث منزوی شدن حیوان میشود در صورتی که این کار تنها زمانی که شما میخواهید سگ را از محلی به محل دیگر ببرید انجام میشود و برای ارامش حیوان خانگی شماست .

کاربرد های باکس سگ برای اموزش و نگه داری انها :

  • برای حمل و نقل و جابجایی سگ (سفر، ویزیت دامپزشک و …)
  • برای نگهداری سگ در مدتی که حواستون بهش نیست
  • برای آموزش دستشویی رفتن به توله‌ها
  • به عنوان لانه ‌ای امن برای سگ‌ های پراسترس که تازه وارد محیط جدید میشوند

انواع باکس و کیف حمل سگ :

  1. باکس فلزی :

باکس های فلزی معمولا قابلت کوچک و بزرگ شدن دارند و برای توله هایی که سریع بزرگ میشوند بسیار مناسب است  . اگر سگ بزرگ و پر نرژی دارید استفاده از این نوع باکس نگه داری برای شما بهتر است ، این باکس برای توله هایی که استرس جدا شدن و تغییر مکان را دارند توصیه نمیشود .

  • باکس پلاستیکی :

به طورعمومی حمل سگ با این نوع باکس بسیار رایج تر و راحت تر است ، در حین اینکه این باکس برای حمل سگ به دامپزشکی و مسافرت مناسب است میتوان از ان به عنوان فضای اختصاصی سگ در خانه استفاده کنید . این باکس دیواره های نرم و مناسبی داره ولی از باکس فلزی کوچکتراست . باکس هایی که دیواره یکدست و بدون سوراخ دارن برای سگ و گربه ‌هایی که اضطراب و استرس دارن مناسب هستند، چون نمی‌توانند دور و برخود را  ببینند.

  • انواع کیف و کوله پشتی  :

این نوع باکس ها برای سگ هایی هستند که اندازه کوچکی دارند . این  مدل ها تنها برای حمل و جابجایی سگ استفاده میشوند و نباید در خانه برای نگه داری انها استفاده شود. این کیف و کوله های نگه داری سگ کم جا هستند و میتوانید هنگامی که نیازشون ندارید انها را تا کنید و بردارید . البته درکنار این کیف ها باید حتما باکس نیز تهیه کنید تا در زمان مسافرت یا بردن به دامپزشک بتوانید ازان استفاده کنید  .

  • باکس چوبی :

این باکس ها صرفا جنبه دکوری  و بخشی از مبلمان خانه هستند و میتوانید جنس و رنگ را بر اساس دکور خانه تغییر دهید ، این باکس ها در ایران زیاد رایج نیستند و قیمت بالایی هم دارند ولی میتوانید در برخی از فروشگاه ها پیدا کنید یا سفارش بدید برای شما بسازند .

خرید باکس مناسب اندازه سگ :

هنگام خرید، به اندازه باکس سگ توجه کنید، باکس نگه داری نباید خیلی بزرگ باشد که سگ شما بتواند چرخش و بازی کند. اندازه طولی باکس سگ باید به صورتی باشد که تقریباً اندازه ی سر تا دم سگ شما باشد و برای اندازه عرض باکس باید زمانی اندازه گرفته شود که سگ شما روی پاهای خود می نشیند.

با استفاده از این دو اندازه می توانید به راحتی سایز مناسبی را برای سگ خود خریداری کنید. اگر سگ شما کوچک است و نمیخواهید دوبار برای خرید باکس هزینه کنید باکس بزرگ بخرید و با جدا کننده قسمتی که مناسب است را جدا کنید ، این به شما امکان می دهد توله سگ شما فضای محدودی داشته باشد و هنگامی که او بزرگ شد ، با جدا کردن باکس جداسازی، سگ شما بتواند از تمام فضای موجود در باکس استفاده کند .

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت