خرید و فروش انواع گربه

بازدید: 1,868 بازدید
خرید و فروش انواع گربه

خرید و فروش انواع گربه

خرید و فروش انواع گربه | خرید و فروش انواع گربه

گربه ها امروز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است زیرا نگهداری از ان در خانه نسبت به سگ ها و حتی پرنده ها اسان تر است، از این رو تعدادی از مردم به توله کشی از  گربه های خود روی اورده اند و انها را برای خرید و فروش در سایت های مختلف قرار میدهند.

البته این افراد تنها برای منفعت و درامد شخصی به گربه های ماده به دلیل زیاده روی در توله کشی اسیب بسیار زیادی وارد میکنند، از این رو خرید و فروش انواع گربه تنها باید از پرورش دهنده های معتبر که تجربه و اموزش های لازم را برای پرورش گربه دارند صورت گیرد تا هم به گربه های ماده اسیب جسمی و روحی وارد نشود و هم بچه گربه هایی که میخرید کاملا اصیل باشند.

خرید و فروش انواع گربه، بیشتر در چند گروه نژادی که شامل پرشین و اسکاتیش و بریتیش است صورت میگیرد زیرا نژاد های شناخته شده هستند و نگهداری از انها به نسبت سایر نژاد های گربه اسان تر است؛ و البته برای نگهداری در اپارتمان های کوچک گزینه مناسب تری می باشند؛ در ادامه این نوشته ویژگی های انواع گربه ها را برای شما شرح میدهیم تا انتخاب درست تریز در زمان خرید و فروش انواع گربه داشته باشید.

خرید و فروش انواع گربه
خرید و فروش انواع گربه | خرید و فروش انواع گربه

گربه پرشین

گربه پرشین یا گربه ایرانی به دلیل ظاهر و رفتار خاصی که دارد از پرطرفدارترین نژاد های گربه در سراسر جهان است و لازم به ذکر است که قیمت بالاتری نسبت به دیگر نژاد ها دارد، البته گربه های پرشین خود به دو دسته پرشین کلاسیک و سوپر فلت تقسیم میشوند که مقدار کمی  تفاوت در قسمت صورت و بینی انها میتوانید مشاهده کنید.

خرید و فروش انواع گربه
خرید و فروش انواع گربه | خرید و فروش انواع گربه

گربه بریتیش

از نژاد های محبوب دیگری که مورد پسند مردم قرار گرفته است میتوان به گربه های بازیگوش بریتیش اشاره کرد که دو نوع مو کوتاه و مو بلند دارند، البته بیشتر مردم علاقه به نگهداری از نژاد مو کوتاه این گربه را دارند زیرا نیاز کمتری به رسیدگی دارند و دیگر لازم نیست مدام موهای گربه خود را شانه بزنید البته این را در نظر داشته باشید که تمامی نژاد های گربه چه با موی کوتاه و چه بلند نیاز به رسیدگی دارند و موهای این نژاد ریزش نیز دارد، گربه های بریتیش به دلیل چشم های زیبا و شیطنتی که دارند مورد توجه قرار گرفته اند و البته به نسبت گربه های  پرشین علاقه بیشتری به بغل شدن دارند.

خرید و فروش انواع گربه
خرید و فروش انواع گربه | خرید و فروش انواع گربه

گربه اسکاتیش

گربه های نژاد اسکاتیش به دو صورت فولد و انفولد هستند، در اسکاتیش های فولد گوشه ها حالت تا شده دارند و به همین دلیل چهره گربه های این نژاد معصومیت بیشتری دارد و میتواند قلب شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد و البته بیماری های مربوط به گوش در گربه های اسکاتیش فولد شایع تر است و نیاز است حتما گوش های انها مرتب تمیز شود.

گربه های اسکاتیش انفولد نیز بسیار زیبا هستند و میتوانند نظر شما را به خود جلب کنند شیطنت و بازیگوشی در هر دو نوع نژاد اسکاتیش وجود دارد و میتواند برای مدت طولانی شما را مشغول کنند؛ اسکاتیش ها نیز رنگ های متفاوتی دارند که پر طرفدار ترین رنگ ان چینچیلا است و شما میتوانید با مراجعه به سایت پتریزو بچه گربه های اسکاتیش را با رنگ های مختلف مشاهده کنید.

خرید و فروش انواع گربه
خرید و فروش انواع گربه | خرید و فروش انواع گربه

گربه رگدال

گربه های رگدال گربه های بزرگی هستند و شما باید ان ها را با هر دو دست بلند کنید، موهای این نژاد میتواند بلند و یا متوسط باشد که اگر موهای گربه شما بلند است حتما موهای او را شانه کنید تا موهایش گوله گوله نشود؛ موهای ابریشمی و رنگ های خاص این گربه باعث شده است که هنگام خرید گربه رگدال قیمت این گربه بیشتر شود.

طرح بدن این گربه ها معمولا به صورتی است که بدنی سفید رنگ دارند که در قسمت های گوش ، دم، پا و صورت، تیره تر است، بچه گربه های رگدال وقتی متولد می شوند کاملا سفید هستند و بعد از گذشت ۱۰ روز کم کم به شکل اصلی خود در می آیند؛ بر خلاف سایر نژاد های گربه، گربه رگدال از نشستن توی ارتفاعات خوشش نمی آید و سر و صدا زیادی هم ندارد و بیشتر صدایش ملایم و شبیه موسیقی است به همین دلیل گزینه مناسبی برای نگهداری در اپارتمان ها و فضاهای کوچک است.

خرید و فروش انواع گربه
خرید و فروش انواع گربه

نکته

ویژگی ها و روش نگهداری مناسب هرکدام از نژاد های گربه را میتوانید در مقاله ها و نوشته های سایت پتریزو مشاهده کنید و یا در زمان خرید بچه گربه مورد علاقه خود از ما، سوالات خود را درباره شیوه نگهداری یا نوع غذای مناسب گربه بپرسید.

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ گربه مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت