فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

بازدید: 1,983 بازدید
فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد | فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

بچه گربه های اسکاتیش از بامزه ترین و شیطون ترین گربه های خانگی هستند که میتوانید وقت زیادی را با انها بگذرانید و شادی و نشاط را برای خود بیاورید، البته وقتی بچه گربه های اسکاتیش بالغ میشوند نیز میتوانند یک همدم و هم بازی خوب برای شما باشند و وقتی از سر کار برمیگردید خستگی را کاملا از بدن شما جدا کنند.

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد و انتخاب و خرید ان تنها از پرورش دهنده های معتبر امکان پذیر است زیرا احتمال ابتلا بچه گربه به بیماری و مشکلات دیگر را کاهش داده و میتوایند از رسیدن کامل مواد مغذی از شیر مادر به بچه اطمینان داشته باشید در این صورت است که در هنگام بالغ شدن مشکلی برای گربه شما به وجود نخواهد امد و برای سال های طولانی در کنار شما زندگی میکند.

اما قبل از خرید و فروش بچه گربه گربه اسکاتیش فولد باید به مواردی توجه کنید تا از مناسب بودن این نژاد با فضای خانه و شرایط مالی که دارید مطمئن شوید، در ادامه این نوشته توضیحاتی را درباره نژاد اسکاتیش  فولد و انفولد به شما ارائه خواهیم داد، با ما همراه باشید.

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد
فروش بچه گربه اسکاتیش فولد | فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

مهمترین ویژگی های ظاهری گربه های اسکاتیش فولد

  • بدن عضلانی
  • صورت گرد
  • بینی کوچک
  • پوزه کمی مایل به داخل
  • چشم های بزرگ و هوشیار
  • با نشاط و بازیگوش
  • بسیار مهربان
  • به هیچ وجه اهل خشونت نیست
  • وابستگی عمیق به صاحب خود دارد
  • بسیار وفادار به صاحب خود

بچه گربه اسکاتیش

بچه گربه های اسکاتیش‌ گربه‌هایی باهوش، مهربان و بازیگوش هستند، این شخصیت دوست‌داشتنی آن‌ها و ظاهر بانمکشان باعث شده است که در چند سال اخیر محبوبیت بسیاری کسب کنند این ویژگی اجتماعی بودن انها از کودکی تا بزرگسالی انها، همراهشان است.

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد
فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

عادت های بامزه گربه های اسکاتیش

اسکاتیش‌ها به خوابیدن به پشت معروف هستند؛ آن‌ها معمولاً صداهای ملایمی دارند و برای صدا کردن صاحب خود از صداهای ظریف و زیبا استفاده میکنند، به دلیل همین صداهای کمی که از خود تولید میکنند بهترین گزینه برای اپارتمان ها می باشند.

شخصیت گربه اسکاتیش

بعد از گوش آنها، اولین چیزی که در مورد اسکاتیش فولدها توجه شما را جلب می کند عادت آنها در حالت های عجیب و غریب خوابیدن آنها است که مانند یک قورباغه کوچک روی زمین پهن می شوند و یا به پشت خوابیده و پنجه ها خود را در هوا بالا می گیرند. بچه گربه های اسکاتیش فولد در این حالت زیباترین گربه ها هستند و معمولا صاحبان در برابر بوسیدن و بغل کردن آنها نمیتوانند از خود مقاومتی نشان دهند.

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد | فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

اگرچه ممکن است تصور کنید که گوش آنها کمتر از گربه های دیگر توانایی شنیدن دارد و شنیدن صداهای آهسته برای آنها دشوار است، اما چنین نیست. اسکاتیش فولد از این گوش ها برای برقراری ارتباط کاملاً موثر استفاده می کند و در صورت لزوم با صدای آرام و بامزه ای نظراتی را به آن اضافه می کند و با شما صحبت میکند.

وزن و اندازه نرمال گربه های اسکاتیش

به طور کلی اسکاتیش ، گربه ای با اندازه متوسط و دارای ساختار بدنی جمع و جور است. وزن ماده های آنها تقریباً 3 تا 4 کیلوگرم است در حالی که وزن نرها حدود 4 تا 6 کیلوگرم است، بسیاری از آنها ممکن است کوچک تر یا بزرگ تر از حد متوسطی که گفتیم باشند.

بیماری های شایع در بین گربه های اسکاتیش

  1. بیماری مفصل دژنراتیو DJD : این بیماری دم، مفصل مچ پا و زانو را درگیر می کند و باعث درد یا تحرک ضعیف می شود. اگر در دم پیشرفت داشت و باعث خشکی دم شد، باید با دقت آن ها را بلند کنید و در دست بگیرید.
  2. کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک: نوعی بیماری قلبی است که در این نژاد مشاهده شده است، اما هنوز ثابت نشده است که یک بیماری ارثی است.
  3. بیماری کلیه پلی کیستیک: یک مشکل مادرزادی ارثی است که باعث تشکیل کیسه های پر از مایع در کلیه ها می شود.
    فروش بچه گربه اسکاتیش فولد
    فروش بچه گربه اسکاتیش فولد | فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

قیمت فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

قیمت گربه اسکاتیش آنفولد و گربه های اسکاتیش فولد متفاون است و معمولا نوع فولد به دلیل طرفداران بیشتر قیمت بالاتری نیز دارند؛ پس اگر دنبال گربه اسکاتیش هستید و شیطنت و بازیگوشی  این نژاد توجه شما را به خود جلب کرده میتوانید گربه اسکاتیش آنفولد را خریداری کنید.

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد
فروش بچه گربه اسکاتیش فولد | فروش بچه گربه اسکاتیش فولد

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

دسته بندی بلاگ گربه مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت