خرید و فروش گربه هیمالین با قیمت عالی

بازدید: 1,673 بازدید
خرید و فروش گربه هیمالین

خرید و فروش گربه هیمالین

گربه های هیمالین ترکیبی از گربه های نژاد سیامی و پرشین هستند و به همین دلیل به راحتی در قلب شما جای میگیرند، رنگ بدن این گربه مانند نژاد سیامی و ظاهر ان مانند پرشین است و البته شیطنت گربه های سیامی و وقار پرشین ها را نیز باهم دارند.

خرید و فروش گربه هیمالین
خرید و فروش گربه هیمالین | خرید و فروش گربه هیمالین

در کشور انگلیس این گونه از گربه ‌ها به اسم مو بلند لکه رنگی ثبت شده است و در آمریکا گربه های هیمالین ها تا دهه 80 میلادی به عنوان یک نژاد جدا شناخته می‌ شدند اما پس از سال 84 انجمن نژادی گربه این نژاد را با نژاد پرشین یکی دانست، البته بسیاری از پرورش دهنده ها به این معتقد نیستند.

خرید و فروش گربه هیمالین با قیمت عالی تنها از طریق پرورش دهنده های معتبر در ایران ممکن است، زیرا میتوانید از اصالت کامل گربه خود اطمینان حاصل پیدا کنید، زیرا ممکن است این گربه ها از پدر و مادر اصیل نباشند که این موضوع باعث بیماری های مختلفی در انها میشود و سلامت گربه هیمالین شما را با مشکل مواجه خواهد کرد؛ در ادامه این نوشته توضیحات بیشتری را به شما درباره ویژگی های رفتاری گربه های هیمالین ارائه خواهیم داد.

تاریخچه پیدایش گربه های های هیمالین

پرورش دهندگان گربه در سال 1931 در ابتدا کار خود را با این هدف شروع کردند که چطور می توانند ژن خال های رنگی را از یک نژاد به نژاد دیگر گربه ها منتقل کنند، این پرورش دهندگان در نهایت توانستند در دهه 1950، پرورش دهندگان انگلیسی و آمریکای شمالی گربه علاقه مند به پرورش و ایجاد یک گربه پرشین اصیل با خال هایی به رنگ قهوه ای که در گربه های سیامی وجود دارد شدند.

آنها با شروع دستورالعمل “كوب – كیلر” برای به دست آوردن الگوی رنگی، گربه های سیامی را با پرشین آمیزش دادند تا نوع نژاد آن را تعیین کنند، هنگامی که گربه های جدید از ترکیب سیامی و پرشین به درستی پرورش یافتند، از آنها به عنوان یک نژاد جداگانه و با اسم خاص به نام هیمالین رونمایی کردند و سعی در ثبت این نژاد کردند.

خرید و فروش گربه هیمالین
خرید و فروش گربه هیمالین | خرید و فروش گربه هیمالین

6 ویژگی ظاهری گربه های اصیل هیمالین

  1. پوشش ابریشمی، صاف، پرپشت، ضخیم، نرم، درخشان و براق دو لایه
  2. استخوان بندی درشت
  3. سری بزرگ
  4. دمی کوتاه
  5. گوش های کوچک
  6. چشمانی درشت
  7. پنجه های بزرگ و پشمالو
  8. لازم است بدانید که داشتن آرواره هایی قدرتمند و دندان هایی با ساختار خاص، موجب شده این گربه گونه های برجسته ای داشته باشد که در هنگام خرید گربه هیمالین روی قیمت این گربه تاثیر دارد.

ابراز محبت گربه هیمالین به صاحب خود

نکته ای که هنگام خرید گره هیمالین باید در نظر داشته باشید این است که این گربه رفتار دوستانه ای دارد و گاهی علاقه اش را از طریق گاز های کوچک نشان می دهد و همچنین یک همدم خوب است و به دلیل کم توقع بودن و داشتن بهترین خصوصیات گربه های پرشین و سیامی، می تواند حیوان خانگی بسیار مناسبی برای شما باشد.

این گربه ی باهوش هنگامی که شما در حال انجام کاری هستید در یک جای گرم و نرم دراز کشیده و منتظر توجهت شما می ماند. هیمالین ها مانند گربه های پرشین مهربان، شیرین، آرام و دوست داشتنی هستند و از توجه دیدن از سمت صاحبشان بسیار خوشحال می شوند.

خرید و فروش گربه هیمالین
خرید و فروش گربه هیمالین | خرید و فروش گربه هیمالین

نکات مهم مراقبتی در زمان خرید گربه های هیمالین

  • این گربه بهتر است بیشتر در خانه نگهداری شود و تا حدالامکان او را بیرون نبرید چون که نمی تواند از خودش در برابر حیوانات مراقبت کند
  • این گربه نیاز به نظافت روزانه، استحمام حداقل ماهی یک بار و گرفتن ناخن هایش دارد
  • روزانه چشم های او را پاک کنید
  • حداقل ماهی یک بار دندان هایش را مسواک بزنید
  • گربه های هیمالین به ریزش موی زیاد خود معروف هستند به همین دلیل مجبور هستید هر روز مو هایش را شانه بزنید
  • برنامه غذایی مخصوص او را از پرورش دهنده دریافت کرده و طبق آن عمل کنید تا گربه تان دچار مشکلات گوارشی نشود
  • هیمالین ها مستعد ابتلا به بیماری ها و مشکلات زیادی هستند پس از سلامت گربه خود غافل نشوید.

بیماری های شایع گربه های هیمالین

گربه های هیمالین به دلیل اینکه ترکیبی از گربه های سیامی و پرشین هستند بیماری هایی که دارند ترکیبی از این دو نژاد است که در ادامه انها را برای شما توضیح میدهیم:

  • مشکل تنفس یا تنفس پر سر و صدا که ناشی از منقبض شدن سوراخ های بینی است
  • بدشکلی دندان، به این معنی که دندان ها به خوبی روی هم قرار نمی گیرند
  • اشک ریزی بیش از حد
  • مشکلات چشمی مانند چشم گیلاسی و آنتروپیون
  • حساسیت به گرما
  • بیماری کلیوی پلی کیستیک که آزمایش ژنتیکی برای آن در دسترس است
  • استعداد ابتلا به کرم حلقوی ، یک عفونت قارچی
  • “سبورئا اولئوسا” که یک بیماری پوستی است که باعث خارش، قرمزی و ریزش مو می شود
خرید و فروش گربه هیمالین
خرید و فروش گربه هیمالین | خرید و فروش گربه هیمالین

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

خرید و فروش گربه هیمالین
خرید و فروش گربه هیمالین | خرید و فروش گربه هیمالین

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ گربه مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت