غذای سگ در پت شاپ

بازدید: 1,716 بازدید
خرید غذای سگ در پت شاپ: بین همه این موارید که گفتیم و خیلی چیزای دیگه که سگتون به اونا نیاز داره، غذای خشک و ظرف آب و غذا تو اولیویت وجود دارن، بخاطر اینکه باعث سلامتی سگتون میشن. اما خریدن غذای سگ در پت شاپ برای سگ خیلی هم آسون نیست! یه سری از نژادها هستن که بخاطر مشکلات جسمی مختلفی که دارن و یا اینکه به شدت مستعد چاقی هستن باید غذاهای خاصی بخورن. برای همین از قبل باید راجب غذاهای خشک مختلف تحقیق کنید و حتما از دامپزشکمخصوص سگتون بپرسید که چه غذاهایی برای سگتون خوبه. بعد از اون میرسیم به مرحله خرید برای اینکه بتونید غذای مناسب و مورد علاقه سگتون رو بخرید باید به پت شاپ مراجعه کنید. پت شاپ ها جایی هستن که تمام وسایل مورد نیاز سگ و گربه و بقیه حیوانات خونگی رو دارن و میتونید به راحتی ازشون خرید کنید.

خرید غذای خشک سگ از پت شاپ

جدیدا نگهداشتن سگ تو خونه ها و آپارتمان ها در کنار گربه ها خیلی مرسوم شده و تعداد افرادی که سگو به سرپرستی میگیرن و ازش نگهداری میکنن هر روز داره ازش بیشتر میشه.

البته معمولا از سگ ها کوچیک مثل نژاد اشپیتز تو آپارتمان ها که فضا کمتره نگهداری میکنن و از سگ های نژاد بزرگ مثل گلدن رتریور تو فضا های باز و خونه های ویلایی نگهداری میکنن تا بتونه زندگی راحت تری داشته باشه.

اونایی که تازه تصمیم به سرپرستی گرفتن سگ هارو دارن، شاید اول با خودشون فکر کنن هرچی که تو خونه بود به عنوان یه وعده غذایی به سگ میدن و نگهداری از سگ هینه های زیادی نداره.

ولی این موضوع کاملا اشتباه! وقتی سرپرستی از یه حیوون مثل سگ یا گربه رو قبول میکنید باید تمام شرایط مناسب رو برای زندگیش فراهم کنید یعنی باید براش غذای خشک مخصوص خودش رو بگیرید، تشویقی بگیرید تا بتونید بهش آموزش بدید، قلاده و پوزبندو که به هیچ وجه نباید فراموش کنید مخصوصا اگه سگتون تو آپارتمانه به شدت نیاز به پوزبند دارید.

خرید غذای سگ در پت شاپ:

بین همه این موارید که گفتیم و خیلی چیزای دیگه که سگتون به اونا نیاز داره، غذای خشک و ظرف آب و غذا تو اولیویت وجود دارن، بخاطر اینکه باعث سلامتی سگتون میشن.

اما خریدن غذای سگ در پت شاپ برای سگ خیلی هم آسون نیست! یه سری از نژادها هستن که بخاطر مشکلات جسمی مختلفی که دارن و یا اینکه به شدت مستعد چاقی هستن باید غذاهای خاصی بخورن.

برای همین از قبل باید راجب غذاهای خشک مختلف تحقیق کنید و حتما از دامپزشکمخصوص سگتون بپرسید که چه غذاهایی برای سگتون خوبه. بعد از اون میرسیم به مرحله خرید

برای اینکه بتونید غذای مناسب و مورد علاقه سگتون رو بخرید باید به پت شاپ مراجعه کنید. پت شاپ ها جایی هستن که تمام وسایل مورد نیاز سگ و گربه و بقیه حیوانات خونگی رو دارن و میتونید به راحتی ازشون خرید کنید.

تاریخچه تاسیس پت شاپ ها

اولین پت شاپ هایی که ب وجود اومدن مربوط به دهه 60 میلادی هستن  قدیم ترین پت شاپ های شیکاگو تو سال 1956 تاسیس شدن و اما مردمی که دهه 50 تو دالاس زندگی میکردن میگن که پت شاپ ها اون زمان و تو اون مکان هم وجود داشتن.

بخاطر اینکه تو قرن 18 و 19 اکثر مردم آمریکا از یه سری پرنده ها تو قفس و یا یه سری حیوانات کوچیک نگهداری میکردن پت شاپ ها با تعداد کالای بیشتر و حیوان فروشی بیشتر تو شهرهای آمریکا به وجود اومدن.

داستان پت شاپ و غذای خشک سگ از وقتی شروع شد که یه نفر ملوان هایی رو دید که دران به سگا بیسکوئیت میدن و برای همین ایده غذای خشک برای سگ به ذهنش رسید و تصمیم گرفت اونو برای آقایون انگلیسی درست کنه. اولین غذای خشک برای سگا از گندم و سبزی برگی و چغندر و خون گاو درست شده بود.

اونایی که اولین پت شاپ ها رو درست کردن میگن که وقتی به مردم میگفتن شغلشون چیه، اونا بهشون میخندیدن ولی بازم روی کارشون مصمم بودن و بدون توجه به حر بقیه و با عشق قلبی به حیوانات کارخودشونو ادامه دادن و البته سرمایه گذاری زیادی هم انجام دادن تا پت شاپ به شکل امروزش در اومد باعث شد یه صنعت تجاری خیلی بزرگ داشته باشیم.

انواع پت شاپ ها

پت شاپ های الان دو نوعن، یکی پت شاپ حضوری و اون یکی پت شاپ آنلاین. پت شاپ های حضوری دردسرهای زیادی دارن مثلا اینکه باثید چند ساعت تو ترافیک شهرای بزرگ باشید. 

یه پت شاپ خوب پیدا کنید و بعدش تازه وقتی پیدا کردید ممکنه اصلا برند و غذایی که شما میخواید و سگتون دوس داره و نداشته باشه و اون وقت باید دوباره برید و دنبال یه پت شاپ دیگه بگردید.

یکی دیگه از درد سراش اینه که شما نمیتونید غذاهای و برند های مختلف غذای سگ در پت شاپ رو با هم مقایسه کنید و  برای همین ممکنه غذای خوبی برای سگتون نتونید بخرید.

اما پت شاپ های آنلاین همه محصولاتو دارن و هزارتا از این پت شاپ ها وجوددارن، اگه یکی از پت شاپ های آنلاین چیزی که میخواستید رو نداشت میتونید برید سراغ یکی دیگه و انقدر بگردید تا بالاخره بتونید پیداش کنید و سفارش بدید.

شما میتونید همه محصولات و برندای مختلف رو تو پت شاپ آنلاین مقایسه کنید و غذای سگ در پت شاپ مناسب رو بخرید. دیگه هم لازم نیست یه عالمه وقت بذارید برید بیرون و یه عالمه تو ترافیک بمونید و بعدش دست از پا دراز تر بدون چیزی که میخواستید برگردید خونه.

تازه یه سری از پت شاپ های آنلاین  برای مناسبت های مختلف تخفیف های خوبی برای غذای سگ در پت شاپ و بقیه وسایلا و خوراکی های موجود توی سایتش میذاره تا خرید برای پت های خوشگل راحت تر بشه! 

 

اگه بخوایم یه جمع بندی کلی از خوبیای خرید غذای سگ در پت شاپ آنلاین بگیم میتونیم موارد زیر رو بهتون معرفی کنیم:

  • مناسب بودن فروشگاه های اینترنتی برای اونایی که تو شهر های کوچیک هستن و هیچ فروشگاه حیوانات تو شهر شون ندارن.
  • میتونید برند وکیفیت و اندازه و وزن محصولات مختلف حیواناتو با همدیگه توی سایت های مختلف مقایسه کنید.
  • میتونید قیمت های مختلف غذای سگ در پت شاپ رو تو سایت های مختلف با هم مقایسه کنید
  • تنوع محصولات برا پت های خونگی توی این سایتا خیلی زیاد تر از فروشگاه های حضوریه
  • با خرید غذای سگ در پت شاپ از پت شاپ های اینترنتی تو وقت و هزینه ماهانتون صرفه جویی بیشتری میکنید.
  • وقتی از پت شاپ اینترنتی برای سگتون میخواید غذای خشک بخرید خیلی راحت و سریع و بدون اتلاف وقت میتونید اونو دم در خونتون راس ساعتی که مشخص میکیند تحویل بگیرید.

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفت =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت