غذای گربه در پت شاپ

بازدید: 1,804 بازدید
خرید غذای گربه در پت شاپ اونایی که از حیوانات نگهداری میکنن و حداقل یه حیوون خونگی مثل سگ و گربه دارن کاملا با مفهموم پت شاپ آشنا هستن و نیازی نیست که زیاد راجبشون حرف بزنیم. اما ما برای اونایی که برای بار اول سرپرستی یه گربه رو قبول کردن و میخوان همه چیزای مورد نیازش رو براش بخرن پیشنها داریم و میخوایم براتون آسون ترین راه خرید غذای گربه در پت شاپ ، غذاهای خشک و کنسرو... رو بگیم تا دیگه نیاز نباشه تو سرما و گرما یه عالمه راه برید و تو ترافیک بمونید تا برسید به فروشگاه لوازم حیوانات و برای گربه خوشگل و گوگولی مگولیتون غذاها و ظرف و لباس مناسبش رو بخرید.

خرید غذای گربه در پت شاپ

اونایی که از حیوانات نگهداری میکنن و حداقل یه حیوون خونگی مثل سگ و گربه دارن کاملا با مفهموم پت شاپ آشنا هستن و نیازی نیست که زیاد راجبشون حرف بزنیم.

اما ما برای اونایی که برای بار اول سرپرستی یه گربه رو قبول کردن و میخوان همه چیزای مورد نیازش رو براش بخرن پیشنها داریم و میخوایم براتون آسون ترین راه خرید غذای گربه در پت شاپ ، غذاهای خشک و کنسرو… رو بگیم تا دیگه نیاز نباشه تو سرما و گرما یه عالمه راه برید و تو ترافیک بمونید تا برسید به فروشگاه لوازم حیوانات و برای گربه خوشگل و گوگولی مگولیتون غذاها و ظرف و لباس مناسبش رو بخرید.

آسون ترین راه خرید غذای گربه در پت شاپ که دو نوعه اولیش که حضوریه و خیلیاتون باهاش آشنا هستید و یکی دیگش به صورت آنلاینه.

اینجوری که شما مرید و توی سایت مورد نظرتون میگردید هرچی لازم دارید به سبد خرید اضافه میکنید و بعد از تموم شدن کارتون آدرس خونه یا جایی که میخواید وسایل به دستتون برسن رو میزنید و بعد از اون مبلغی که اونجتا گته شده رو واریز میکنید و منتظر میمونید تا بسته به دستتون برسه.

ما تو پتریزو که یه پت شاپ آنلاین و اینترنتیه تمام سعیمون اینه که خیلی زود چیزایی که شما سفارش میدید رو به دستتون برسونیم تا گربتون اذیت نشه.

چند وقتیه که با بالا رفتن قیمت غذای گربه در پت شاپ ها بخاطر بالا رفتن قیمت دلار خرید کردن برای این فرشته ها خیلی سخت شده و حتی بخاطر تحریم هایی که هستیم یه سری از برندهای غذای گربه رو تو ایارن نمیتونید پیدا کنید و حضوری رفتن و گشتن تمام مغازه های پت شاپ کار سختیه و واقعا زمان بره و توی این شرایط کرونا ریسک بالایی هم داره.

برای همین بازم خرید غذای گربه در پت شاپ ، از پت شاپ های اینترنتی به شما توصیه میشه، این پت شاپ ها تمام محصولاتی که دارن  ور میزنن و حتی شاید بتونید غذای گربه در پت شاپ مورد نیاز گربتون رو از یان پت شاپ ها  مثل پتریزو سفارش بدید و بخرید.

بعضی از پت شاپ ها آنلاین به دلایل مختلفی مثل روز جهانی گربه ها  و یا عیدهای مختلف تخفیف ها و جشنواره های خوبی رو به مشتریاشون میدن. حتی ما تو پت اسنپ برای هرکی که بالای 300 هزار تومان خرید کنه تخفیف میدیم و هزینه پیک رو ازش نمیگیریم.

وقتی به یه پت شاپ حضوری مراجعه میکنید نمیتونید ویژگی های غذاهای مختلف رو با هم مقایسه کنید و بین قیمت ها هم گیج میید، آخرشم غذایی رو میگیرد که اصلا گربتون شاید دوست نداشته باشه و حتی براش ضرر داشته باشه.

اما خرید غذای گربه در پت شاپ های آنلاین خیلی راحت تره چون شما تمامی اون چیزایی که گربتون نیاز داره و میتونید توی غذا ها و اطلاعاتی که از اونا هست بررسی کنید و نظرات بقیه راجب اون غذا رو بخونید، بعشد برای خریدن یا نخریدنش تصمیم بگیرید.

البته فروشگاه های اینترنتی هم مشکلاتی دارن که به اونا اشاره میکنیم:

  • بعضی از این فروشگاه های اینترنتی نامعتبر و سودجو هستن و از اعتماد مشتری ها سو استفاده میکنن.
  • بعضیاشون قیمت های محصولات رو خیلی پایین تر از حد نرمال میذار و برای همین وقتی سفارش به دستتون میرسه میبیند تاریخ انقضاش گذشته و دیگه هم نمیتونید اونو پس بدید. یا اینکه غذا با کیفیت نامرغوب رو براتون میفرستن.
  • حتما قبل از اینکه بخواید سفارش بدید از اینکه سایت و پت شاپ اینترنتی کاملا معتبره اطمینان پیدا کنید.

حالا مزیت های پت شاپ انلاین که برا خرید غذای گربه میتونید ازش اسنفاده کنید رو بهتون میگیم تا ببینید چه قدر مزیت هاش نسبت به معایبش بیشتره:

  • مناسب بودن فروشگاه های اینترنتی برای اونایی که تو شهر های کوچیک هستن و هیچ فروشگاه حیوانات تو شهر شون ندارن.
  • میتونید برند وکیفیت و اندازه و وزن محصولات مختلف حیواناتو با همدیگه توی سایت های مختلف مقایسه کنید.
  • میتونید قیمت های مختلف محصولات رو تو سایت های مختلف با هم مقایسه کنید
  • تنوع محصولات برا پت های خونگی توی این سایتا خیلی زیاد تر از فروشگاه های حضوریه
  • با خرید کردن از پت شاپ های اینترنتی تو وقت و هزینه ماهانتون صرفه جویی بیشتری میکنید.
  • وقتی از پت شاپ اینترنتی برای گربتون میخواید غذای خشک بخرید خیلی راحت و سریع و بدون اتلاف وقت میتونید اونو دم در خونتون راس ساعتی که مشخص میکیند تحویل بگیرید.

ویژگی هایی که یه پت شاپ ایده آل برای خرید غذای خشک گربه داره رو میتونید این زیر بخونید:

  • اولین چیزی که مهمه انتخاب یه غذا با داشتن گارانتی و اطمینان از اصالت کالا و بی خطر بودن اون برای گربست.
  • پت شاپی که ازش خرید میکنید بایدضمانت اصالت کالا رو حتما داشته باشه
  • پت شاپ مورد نظتون باید اکثر برندهای غذای خشک و تر ایرانی و خارجی رو داشته باشه.
  • حتما باید اصول بهداشتی رو توی پت شاپ رعایت کنن
  • باید امکان سفارش تلفنی و اینترنتی رو برای اونایی که میخوان ازش خرید کنن فراهم کنه.
  • پت شاپی که انتخاب میکنید باید بتونه غذایی که شما لازم دارید رو براتون به سرتا سر کشور حتی اگه خیلی دور باشید ارسال کنه.
  • به جز غذای گربه در پت شاپ باید بتونه محصولات دیگه مثل باکس و ظرف آب و غذا رو هم به نقاط دور و نزدیک ارسال کنه
  • پت شاپ انتخابی شما باید امکان پرداخت در محل رو حتما داشته باشه.
  • پت شاپی که ازش خرید میکنید باید تو مواقع ضروری بتونه برای خرید غذای خشک برای گربه به شما مشاوره بده تا غذایی که به دردتون نمیخوره و برای مشکل گربتون کارساز نیست رو نخرید.
دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت