قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو و 6 ویژگی مهم ان

بازدید: 2,332 بازدید

قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو

قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو | قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو

یکی از گربه هایی که به دلیل صدای کم و نیاز به تحرک کم میتوان به راحتی در اپارتمان نگهداری کرد نژاد اسکاتیش است، این نژاد دارای دو نوع فولد و انفولد است که گربه های اسکاتیش فولد مخصوصا با رنگ موها بلو از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند و البته قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو نسبت به دیگر رنگ ها بیشتر است.

اسکاتیش‌ها گربه‌هایی باهوش، مهربان و بازیگوش هستند و این شخصیت دوست ‌داشتنی آن‌ها و ظاهر بانمکشان است که باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کنند، گربه های این نژاد عاشق غذا و تشویقی هستند و به همین دلیل برای جلوگیری از اضافه وزن باید در نوع غذا و میزان هر وعده غذایی انها دقت بسیار بالایی داشته باشید.

نکته مهم درباره اصالت که در قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو تاثیر گذار است این مورد می باشد که معمولا گربه های اسکاتیش را با نژاد هایی مانند شورت هیر امریکایی و انگلیسی  ترکیب میکنند که مشکلی ندارد و در ابتدای به وجود امدن این نژاد نیز با گربه های شورت هیر امیزش داده شده اند، اما به این نکته باید توجه کنید که هم پدر و هم مادر از نژاد های کاملا اصیل باشند، که خوشبختانه با وجود شناسنامه ای که توسط پتریزو به شما ارائه میشود میتوانید از اصالت کامل ان مطمئن شوید، قیمت این گربه ها به دلیل اصالتی که دارند بالا تر است.

قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو | قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو

قد و وزن نرمال در گربه اسکاتیش فولد بلو

به طور کلی گربه اسکاتیش فولد، گربه ای با اندازه متوسط و دارای ساختار بدنی جمع و جور است. وزن ماده های آنها تقریباً 3 تا 4 کیلوگرم است در حالی که وزن نرها حدود 4 تا 6 کیلوگرم است، بسیاری از آنها ممکن است کوچک تر یا بزرگ تر از حد متوسطی که گفتیم باشند.

7 ویژگی که باید در زمان خرید و قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو به ان توجه کنید

  1. گوش های تا خورده در اسکاتیش فولد
  2. چشمان درشت و گرد
  3. گردن کوتاه
  4. دم باریک و بلند با سره گرد
  5. پاهای کوتاه
  6. بینی کوتاه و انحنا دار
  7. سر کاملا گرد
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو | قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو

گربه اسکاتیش فولد بهتر است یا انفولد؟

در رابطه با گوش های گربه های نژاد اسکاتیش میتوان گفت که این حالت فولد و خمیده ای که بعضی از انها دارند حدودا 21 روز پس از تولد اتفاق می افتاد، به بچه گربه هایی که گوش های تا خورده دارند اسکاتیش فولد می گویند و آن دسته که گوش های صاف دارند به اسکاتیش آنفولد معروف هستند و هر دو این گربه ها ویژگی های شخصیتی یکسانی دارند و تنها تفاوت در نحوه رسیدگی به گوش های انهاست که گربه های فولد به دلیل حالت خمیده و درصد بالای احتمال بیماری گوش نیاز به رسیدگی بیشتری در خانه دارند.

دلیل تاخوردگی گوش های گربه اسکاتیش فولد بلو

تاخوردگی ایجاد شده به دلیل وجود نارسایی ژنتیکی است و گونه ای که از گوش های صاف برخوردارند به مراتب زندگی راحت تری دارند و در سلامت کامل هستند، لازم به ذکر است که این ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و بانمکشان است که در خرید گربه اسکاتیش تعیین کننده قیمت آن ها است.

قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو | قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو

هوش و شخصیت گربه اسکاتیش فولد بلو

بعد از گوش آنها، اولین چیزی که در مورد اسکاتیش فولدها توجه شما را جلب می کند عادت آنها در حالت های عجیب و غریب خوابیدن آنها است که مانند یک قورباغه کوچک روی زمین پهن می شوند و یا به پشت خوابیده و پنجه ها خود را در هوا بالا می گیرند. بچه گربه های اسکاتیش فولد در این حالت زیباترین گربه ها هستند و معمولا صاحبان در برابر بوسیدن و بغل کردن آنها نمیتوانند از خود مقاومتی نشان دهند.

اگرچه ممکن است تصور کنید که گوش آنها کمتر از گربه های دیگر توانایی شنیدن دارد و شنیدن صداهای آهسته برای آنها دشوار است، اما چنین نیست. اسکاتیش فولد از این گوش ها برای برقراری ارتباط کاملاً موثر استفاده می کند و در صورت لزوم با صدای آرام و بامزه ای نظراتی را به آن اضافه می کند و با شما صحبت میکند.

بیماری های شایع در بین گربه اسکاتیش فولد بلو

  1. بیماری مفصل دژنراتیو DJD : این بیماری دم، مفصل مچ پا و زانو را درگیر می کند و باعث درد یا تحرک ضعیف می شود. اگر در دم پیشرفت داشت و باعث خشکی دم شد، باید با دقت آن ها را بلند کنید و در دست بگیرید.
  2. کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک: نوعی بیماری قلبی است که در این نژاد مشاهده شده است، اما هنوز ثابت نشده است که یک بیماری ارثی است.

3. بیماری کلیه پلی کیستیک: یک مشکل مادرزادی ارثی است که باعث تشکیل کیسه های پر از مایع در کلیه ها می شود

قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو
قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو | قیمت گربه اسکاتیش فولد بلو

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتو کنن

دسته بندی بلاگ گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت