تنفس پرز سگ و 1 روش بهبود آن

بازدید: 1,740 بازدید

تنفس پرز سگ

شاید شنیده باشید که برخی افراد به سگ و گربه آلرژی دارند. چگونگی مقابله با این شرایط یکی از سوالات متداول در خصوص زندگی و تعامل بیشتر با حیوانات خانگی است. آیا شما هم به پرز سگ آلرژی دارید؟ آیا به شما نیز توصیه شده که از سگ ها و گربه ها دور بمانید و از آنها نگهداری نکنید؟ در این بخش قرار است به آلرژی نسبت به تنفس پرز سگ بپردازیم و راه حل بسیار مناسبی برای آن پیشنهاد دهیم با ما همراه باشید.

آلرژی به سگ

آلرژی به حیوانات خانگی دارای خز و مو یکی از شایع ترین انواع آلرژی است. بیشتر افرادی که به پرز سگ آلرژی هستند، از سایر آلرژی ها و اسم نیز رنج میبرند. بیشتر اوقات آلرژی به حیوانات خانگی، با تنفس پرز سگ ایجاد میشود. به طور کلی هر حیوانی که پرز دارد، میتواند منبع آلرژی باشند. علائم آلرژی به حیوانات خانگی شامل علائم رایج تب یونجه و (حساسیت های فصلی) عطسه و آبریزش بینی همراه است. پروتئین های ترشحی در بدن سگ عامل اصلی ایجاد آلرژی می باشد.

بررسی ها نشان میدهد در آمریکا، از هر 10 نفر 3 نفر مبتلا به آلرژی نسبت به تنفس پرز سگ هستند. اما در مورد گربه ها کمی این قاعده فرق دارد. تقریبا در کل دنیا آمار مبتلا شدن به آلرژی گربه بیشتر است.

تنفس پرز سگ
تنفس پرز سگ

علائم آلرژی به تنفس پرز سگ

علائم آلرژی به سگ ها و گربه ها عبارت اند از :

  • عطسه کردن
  • آبریزش بینی
  • خارش، قرمزی یا آبریزش چشم
  • گرفتگی بینی
  • خارش سقف دهان، بینی یا گلو
  • سرفه کردن
  • احساس فشار و درد در صورت
  • بیداری مکرر
  • تورم پوست و آبی شدن رنگ پوست زیر چشم
  • قرمزی پوست پس از لیسیده شدن توسط سگ

اگر آلرژی شما نسبت به حیوان خانگی شما منجر به بروز آسم شود، ممکن است علائم زیر را تجربه کنید :

  • دشواری در تنفس
  • صدای سوت یا خس خس هنگام بازدم
  • سفتی یا درد قفسه سینه
  • سرفه یا خس خس سینه
  • مشکلات خواب ناشی از تنگی نفس

علائم پوستی مبتلایان به آلرژی به سگ

برخی از افراد مبتلا به آلرژی نسبت به پرز سگ و گربه ممکن است علائم پوستی نیز تجربه کنند، الگویی که به عنوان درماتیت آلرژیک شناخته میشود. این نوع درماتیت، یک واکنش در دستگاه سیستم ایمنی بدن انسان است که باعث التهاب پوست میشود. تماس مستقیم با پرز سگ آلرژیک ممکن است، باعث درماتیت آلرژیک شود و علائم و نشانه های زیر به وجود بیاورد :

  • اگزما
  • لکه های برجسته و قرمزی پوست
  • خارش پوست
تنفس پرز سگ
تنفس پرز سگ

آیا سگ و گربه ضد حساسیت وجود دارد ؟

از آنجایی که سگ ها و گربه ها از جمله محبوب ترین حیوانات خانگی هستند و خیلی راحت تر به زندگی انسان ها در منزل عادت میکنند، بنابراین افراد بیشتر اصرار دارند که چنین حیواناتی در خانه داشته باشند.حال از بحث آلرژی به تنفس پرز سگ باز شود، آن ها تمایل دارند، بدانند که آیا حیوان خانگی بدون حساسیت وجود دارد؟

افراد مبتلا به آلرژی تنفس پرز سگ ممکن است نسبت به برخی از نژادهای سگ واکنشی نداشته باشند و به برخی دیگر حساس تر از بقیه باشند. برخی از افراد امکان دارد، به همه سگ ها آلرژی داشته باشند. ممکن است به عنوان یک فرد مبتلا به آلرژی به تنفس پرز سگ، اگر در چنین وضعیتی قرار بگیرید، تصور کنید که برخی از سگ ها و گربه ها برای نگهداری مناسب هستند و ضد حساسیت هستند. واقعیت این است که هیچ سگ یا گربه کم آلرژی زا یا ضد حساسیت وجود ندارد و ممکن است در آینده نسبت به حضور درکنار این حیوان بدنتان واکنش های بدی نشان دهد.

تنفس پرز سگ
تنفس پرز سگ

تشخیص آلرژی به سگ

تست خراش پوستی رایج ترین راه برای تشخیص آلرژی سگ محسوب میشود. حتی اگر مطمعن هستید که علائم شما در اثر تماس با یک سگ ایجاد شده است، بهتر است که آزمایش دهید، زیرا امکان دارد که علائم شما در اثر قرار گرفتن در معرض عالم محیطی دیگر ایجاد شده است.

حال راه حل چیست؟

یون های منفی باعث میشوند که تمامی بیماری های آلرژیک بهبود پیدا کند، حتی افرادی که مجبور به مصرف دارو هستند به مرور زمان دیگر نیازی به مصرف دارو نیز نخواهند داشت. یون های منفی سیستم ایمنی بدن را تقویت میکنند و آلرژی شما را بهبود میبخشند.

یون های منفی هوا را از مواد آلرژی زا پاکسازی میکنند، که برای شما و حیوان خانگی شما هم مفید است. یون های منفی هوایی که در کنار آبشارها و کوها ها تنفس میکنید را به شما هدیه میدهند. دیگر نیاز نیست نگران باشید که نمیتوانید یک حیوان خانگی داشته باشید. با قرار گرفتن در معرض یون های منفی میتوانید با سرپرستی یک سگ یا گربه زندگی خود را زیباتر کنید.

تنفس پرز سگ
تنفس پرز سگ

چگونه به یون منفی زیادی دسترسی داشته باشیم تا از خواص آن بهره ببریم؟

در اینجا یونی گارد به کمک شما می آید. دستگاه های یون ساز یونی گارد با تولید یون منفی میتوانند تمام موارد آلرژی زا را از بین ببرند و سلامتی را به شما هدیه دهند. دستگاه های گردنبندی یونی گارد همیشه و همه جا در کنار شما است و از شما در برابر تمام آلودگی ها و بیماری ها و انواع پرز های حیوانات خانگی محافظت میکند. شما حتی با استفاده از دستگاه مدل گلدانی میتوانید در محیط کار خود یا حتی منزل از اثرات یون منفی بهره مند شوید. دستگاه های یون ساز یونی گارد با تولید 80 تا 120 میلیون یون منفی محافظ شما هستند. یون منفی باعث بهبود سلامتی شما خواهد شد. یک محافظ همیشگی است.

انواع دستگاه های یون ساز یونی گارد :

گردنبندی M5 : تولید 120 میلیون یون منفی

گردنبندی W3 : تولید 80 میلیون یون منفی

خودرویی : 100 میلیون یون منفی

گلدانی : 80 میلیون یون منفی

سنجش کیفیت هوا

برای اطلاعات بیشتر روی آنها کلیک کنید.

یونی گارد محافظ سلامتی شما در همه مکان ها و همه موقعیت ها است . با مراجعه به قسمت محصولات میتوانید محصولات یونی گارد را باهم مقایسه کنید و بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنید. محافط شخصی سلامتی شما در همه جا یونی گارد است. سلامتی شما مهم ترین چیز برای ما است.

دسته بندی بلاگ مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت