غذای گربه رگدال

بازدید: 1,750 بازدید
رژیم غذایی رگدال ها باید پر از کلسیم و پروتئین باشه و از 4 سالگی به بعد باید حتما به مقدار غذای گربه رگدال توجه کنید چون امکان چاق شدنش هست. (همینجوری تو حالت عادی هم وزن بالایی داره بخاطر صدمه ندیدن خودتون بهتره وزنشو کنترل کنید) انواع غذای گربه رگدال خشک رو میتونید به رگدال بدید و باید فقط از مزه اون غذای گربه رگدال خوشش بیاد.

« نگهداری و تغذیه گربه نژاد رگدال »

سال 1960 آنا بیکر که تو کالیفرنیا آمریکا زندگی میکرد و پرورش دهنده گربه بود بین گربه هاش یه گربه آروم و خیلی ساکت با موهای بلند و پشمکی داشت به اسم ژوزفین؛

این گربه انقدر آروم و متین بود که آنا تصمیم گرفت نژاد های مختلف که مشخصه های فیزیکی خاصی داشتن با این گربه پرورش بده نتیجه پرورش های مختلف آنا بالاخره گربه های رگدالی که الان میبیند شدن.

خیلی ها میگن نژاد دیگه گربه رگدال ممکنه نژاد های برمه ، پرشین وبیرمن باشن ولی خبهنوز به طور دقیق نتونستن پیدا کنن و تنها چیزی که ازش مطمئنن  اینه که گربه های رگدال بچه های ژوزفین محبوب آنا بیکرن.

گربه رگدال فروشی|گربه رگدال قیمت|گربه رگدال در ایران|گربه رگدال دیوار|قیمت گربه رگدال

گربه های رگدال بخاطر اخلاق خاص و بامزشون طرفدارای زیادی دارن. رگدال ها رو نمیشه با گربه های مختلف پرورش دادن و ژن اصلی و آرومشون رو از بین برد برای همین خیلی کم تنوع رنگی دارن ولی خب نسبت به اون گربه های رگدال اولیه تفاوت رنگی دارن.

در اصل آنا بیکر این اسم رو روی گربه های رگدال گذاشته و علت این اسم اینه که وقتی این گربه رو از زمین بلند میکرده و بغلش میکرده دست و پاهاش مثل یه عروسک پارچه ای بدون کنترل شل و آویزون میکرده.

گربه رگدال بخش دوم |گربه رگدال قیمت|گربه رگدال خرید|بچه گربه رگدال|تربیت گربه رگدال

مشخصات گربه نژاد رگدال:

این گربه خیلی آروم و احساسیه و عاشق اینن که کسی بغلشون کنه، ولی همیشه اینجوری نیست و این نژاد عاشق اینه که تو دعواها و بازی با ادما پیروز میدون فقط خودش باشه ولی خب خیلی رفتار خوبی با ادما و حیوانات خونگی دیگه دارن برای همین به نژاد این گربه « گربه های توله سگ » هم میگن.

گربه های رگدال وقتی به دنیا میان موهاشون تا حدود 10 روز کاملا سفیده و بعدش کم کم شروع میکنه. به رنگ اصلی خودش رو پیدا کردن و لکه های رنگی روی بدنشون خودشون رو نشون میدن البته پیدا شدن رنگ اصلیشون تا 2 سالگی طول میکشه.

گربه های رگدال اون اوایل با رنگ های شکلاتی، آبی، یاسی با زمینه سفید وجود داشتن و الان رنگ های قرمز، کرم، سیاه، خاکستری هم بهشون اضافه شده .

رنگ اصلی چشمای گربه رگدال ابی جذاب و درخشانه و حالت بیضی داره و یه وقتای رنگ سبز و کهربایی هم میتونید پیدا کنید.

رگدال ها بعد از مین کوون یکی از بزرگترین نژاد های گربه های خانگی هستن؛

اندازه این گربه ها یکی از مشخصه بارز آن ها به شمار میاد یه گربه رگدال متوسط بالغ، 23 تا 28 سانتیمتر ارتفاع و 3.5 تا 9 کیلوگرم وزن داره البته گربه های رگدل ماده وزن کمتری از گربه های رگدال نر دارن. طول عمر رگدال ها معمولا تا 10 ساله.

عکس بچه گربه ناز و خوشگل

بازی و سرگرمی گربه های رگدالی:

برخلاف بقیه گربه ها، رگدال ها دوست ندارن جای بلند برن و دوست دارن کف زمین دراز بکشن. این نژاد خیلی آروم و بیخیاله، سطح انرژی متوسطی داره و شیطنت های بقیه گربه ها مثل بالا رفتن از پرده و یا بازی های خشن و دنبال دیگران دوییدن براشون تعریف نشدس.

گربه های رگدال اصلا نژاد پر سر و صدایی نیستن و معمولا با نواهای آروم و ملایم با صاحبش ارتباط برقرار می کنه( درست بر عکس نژاد سیامی)

اگه دنبال گربه ای هستین که آدمای مشهور هم از نژادش داشته باشن رگدال یکی از اوناست چون تیلور سویفیت گربه خونگیش از نژاد رگداله.

تحلیل و بررسی نژاد رگدال (Ragdoll) - مجله وپتو

نکات تهیه غذای گربه رگدال:

رژیم غذایی رگدال ها باید پر از کلسیم و پروتئین باشه و از 4 سالگی به بعد باید حتما به مقدار غذای گربه رگدال توجه کنید چون امکان چاق شدنش هست.

(همینجوری تو حالت عادی هم وزن بالایی داره بخاطر صدمه ندیدن خودتون بهتره وزنشو کنترل کنید)

انواع غذای گربه رگدال خشک رو میتونید به رگدال بدید و باید فقط از مزه اون غذای گربه رگدال خوشش بیاد.

Happy Pet Group | دیکت آپ

غذای گربه رگدال پیشنهادی ما برند اسپانیایی دیکت آپ :

دانه های اشتها آور این غذای گربه رگدال در اشکال مختلف متشکل از بوقلمون ، ماهی و سبزیجات می باشد. یکی از ترکیبات این غذای گربه رگدال بوقلمون است. پروتئین بوقلون ارزش بیولوژیکی بالایی دارد.

پروتئین ماهی سرشار از اسیدهای آمینه ضروری است و به کنترل سطح کلسترول کمک می کند. و سبزیجات (هویج و نخود فرنگی) ، منبع ویتامین ها و مواد معدنی است.

در نتیجه این غذای گربه رگدال تمام نیازهای غذایی گربه شما را تامین می کند.

غذای گربه رگدال خشک دیکت آپ برای همه نژادها ، در هر مرحله از زندگی، بر اساس پروتئین حیوانی است.

میتونید خیلی راحت این برند غذای گربه رگدال رو به صورت آنلاین برای گربه خوشگلتون سفارش بدید.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت