تنفس موی سگ و 2 روش درمان حساسیت به آن

بازدید: 1,720 بازدید

تنفس موی سگ

تنفس موی سگ
تنفس موی سگ | تنفس موی سگ

در این قسمت قصد داریم به آلرژی نسبت به تنفس موی سگ بپردازیم. افرادی هستند که که علاقه مند به نگهداری حیوانات خانگی از جمله سگ ها هستند اما به دلیل داشتن آلرژی و حساسیت به آنها نمیتوانند از سگ ها نگهداری کنند. حساسیت به تنفس موی سگ مانند حساسیت های فصلی عمل میکند و علائمی مانند عطسه و سرفه های شدید دارد.

افراد ممکن است در اثر برخورد با تنفس مو سگ یا پوست های مرده این حیوان دچار حساسیت شوند، که در برخی از افراد که بیماری آسم دارند باعث ایجاد مشکلات تنفسی و خس خس سینه میشود. دکتر ها میگویند بهتر است برای بهبود آلرژی خود از سگ ها دوری کنید اما ما راه حل بهتری را در ادامه به شما پیشنهاد خواهیم داد، تا آخر مقاله همراه ما باشید.

علت به وجود آمدن آلرژی به سگ چیست؟

علت اصلی به وجود آمدن آلرژی در افراد مختلف به سگ، ترشحاتی است که این حیوان از طریق ادرار، آب دهان، پوست های مرده و یا موهای خود دفع میکند. گاهی سیستم ایمنی بدن افرادی که حساس هستند نسبت به این پروتئین ها حساسیت نشان میدهد و باعث بروز مشکلاتی میشود. میزان ترشح پروتئین در نژاد های مختلف سگ ها متفاوت است، به همین دلیل است که افراد نسبت به بعضی سگ ها آلرژی و حساسیت کمتری از خود نشان میدهند. اما این دلیل توجیح نمیکند که ممکن است بعضی از نژاد سگ ها، ضد حساسیت باشد.

موی سگ به تنهایی عامل اصلی ایجاد آلرژی یا حساسیت نیست. بلکه آلودگی ها و پوست های مرده از طریق موی سگ است که به افراد منتقل میشود، و منجر به حساسیت و آلرژی و بروز علائمی گاهی خطرناک میشود. موی سگ که در روی کاناپه یا فرش منزل است از طریق تماس افراد با آن وارد شش ها میشود و از طریق تنفس موی سگ افراد علائمی از قبیل سرفه و عسطه را ممکن است تجربه کنند.

تنفس موی سگ
تنفس موی سگ | تنفس موی سگ

علائم آلرژی و حساسیت به سگ های زیبا

همانطور که گفته شد علائم و حساسیت ها در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط سرفه و عطسه خواهند داشت اما برخی افراد ممکن است علائم بیشتری را تجربه کنند.

علائم حساسیت و آلرژی به سگ شامل موارد زیر میشود:

  • ورم و خارش چشم
  • خارش داخل بینی
  • قرمز شدن پوست
  • در برخی افراد بروز کهیر، اگزما و انواع حساسیت های پوستی
  • گرفتگی بینی و آبریزش بینی
  • اختلال در خواب
  • سرفه و خس خس سینه
  • عطسه کردن
  • در موارد حاد (افرادی که مبتلا به آسم هستند) حمله های شدید آسمی
  • در حالت خفیف علائمی مانند علائم سرماخوردگی

آیا داشتن آلرژی و حساسیت به سگ خطرناک است؟

در قسمت های بالا در این مورد صحبت شد، که حساسیت و آلرژی در افراد مختلف با بیماری های مختلف متفاوت است و ممکن است علائم متفاوتی از خود نشان دهند. پس به همین دلیل نمیشه گفت برای همه خطرناک است برای افرادی که مبتلا به بیماری هایی از قبیل آسم و بیماری های قلبی و ضعف سیستم ایمنی بدن هستند ممکن است خطر ساز باشد. اما در بقیه افراد که مبتلا به بیماری خاصی نیستند ممکن است مانند یک سرماخوردگی همیشگی باشد.

تنفس موی سگ
تنفس موی سگ | تنفس موی سگ

درمان آلرژی به سگ و داروی ضد حساسیت

پزشکان میگویند بهترین راه دوری کردن از سگ ها است. یا برخی از پزشکان داروهایی که ضد حساسیت هستند تجویز میکنند مانند انتی هیستامین. اگر شما بسیار علاقه مند به نگهداری حیوانات خانگی از قبیل سگ باشید ممکن است مجبور باشید یا از آنها دوری کنید یا همیشه از دارو استفاده کنید که ممکن است عوارضی نیز داشته باشد.

پس راه حل چیست ؟ راه حل قرار گرفتن در معرض یون منفی زیاد است که باعث پاکسازی محیط میشود. تمامی مواد آلرژی زا را از بین میبرند.

یون منفی

ممکن است برای افرادی که اطلاعاتی از یون های منفی ندارند، سوال پیش بیایید که یون منفی چیست و چگونه به وجود می آید؟

یون های منفی ذرات باردار الکتریکی هستند که به یون های مثبت که بسیرا مضر هستند و باعث آلودگی هوا و انواع بیماری ها و آرژی ها میشوند میچسپند که آلودگی های موجود در هوایی که ما تنفس میکنیم را از بین میبرند. اگر ذرات با بار منفی به ذرات با بار مثبت برخورد کنند، باعث اکسید کردن و تخریب ساختار انواع میکروب ها شامل ویروس ها، باکتری و قارچ ها شده و آنها را به راحتی از بین میبرند. برای اطلاعات بیشتر از فواید یون های منفی کلیک کنید.

تنفس موی سگ
تنفس موی سگ | تنفس موی سگ

یون های منفی در کجا هستند؟

یون های منفی بیشتر در طبیعت از جمله در کوه ها و دریاها وجود دارد. اگر دقت کرده باشید وقتی در طبیعت هستید حال خوب و شادابی زیادی دارید. اکثر افرادی که کوهنوردی میکنند، جوان تر و شاداب تر و سرحال تر نسبت به بقیه مردم هستند؛ این به خاطر وجود یون های منفی زیادی است که در ارتفاعات وجود دارد.

چگونه به یون منفی زیادی دسترسی داشته باشیم تا از خواص آن بهره ببریم؟

در اینجا یونی گارد به کمک شما می آید. دستگاه های یون ساز یونی گارد با تولید یون منفی میتوانند تمام موارد آلرژی زا را از بین ببرند. دستگاه های گردنبندی یونی گارد همیشه و همه جا در کنار شما است و از شما در برابر تمام آلودگی ها و بیماری ها و انواع پرز های حیوانات خانگی محافظت میکند. شما حتی با استفاده از دستگاه مدل گلدانی میتوانید در محیط کار خود یا حتی منزل از اثرات یون منفی بهره مند شوید. دستگاه های یون ساز یونی گارد با تولید 80 تا 120 میلیون یون منفی محافظ شما هستند. یون منفی باعث بهبود سلامتی شما خواهد شد. یک محافظ همیشگی است.

انواع دستگاه های یون ساز یونی گارد :

گردنبندی M5 : تولید 120 میلیون یون منفی

گردنبندی W3 : تولید 80 میلیون یون منفی

خودرویی : 100 میلیون یون منفی

گلدانی : 80 میلیون یون منفی

سنجش کیفیت هوا

برای اطلاعات بیشتر روی آنها کلیک کنید.

یونی گارد محافظ سلامتی شما در همه مکان ها و همه موقعیت ها است . با مراجعه به قسمت محصولات میتوانید محصولات یونی گارد را باهم مقایسه کنید و بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنید. محافط شخصی سلامتی شما در همه جا یونی گارد است. سلامتی شما مهم ترین چیز برای ما است.

دسته بندی بلاگ مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت