اسباب بازی گربه

بازدید: 2,311 بازدید
مدل های مختلف اسباب بازی گربه وجود داره که میتونید خودتون درست کنید یا از آنلاین شاپا و فروشگاه های گربه اونارو بخرید. پتریزو  انواع مختلف اسباب بازی گربه رو داره تا علاوه بر سر گرم کردن گربه کمک کنه شبو راحت بخوابه و بذاره شما هم تو آرامش بخوابید. میتونید از فروشگاه های اینترنتی این اسباب بازی ها رو با قیمت های مناسب بخرید و گربتون رو خوشحال کنید.

اگه شماهم عاشق گربه ها هستید و از گربه تو خونتون نگهداری میکنید باید به فکر بازی اونم باشید تا در طول انرژِشو خالی کنه و شب بذاره راحت بخوابید.

خیلی از اونایی که با گربه سر و کار ندارن فک میکنن گربه ها فقط دنبال یه جای گرم و نرم و غذای خوبن! اما شما پت اسنپی ها میدونید که این کاملا اشتباهه و گربه ها نیاز شدیدی به شکار کردن و ورجه ورجه دارن.

چه جوری گربه هامون رو سرگرم کنیم؟

بهترین گزینه برای خریدن اسباب بازی گربه، اسباب بازیایی هستن که تکون میخورن و حرکت میکنن تا گربه خوشگلتون بتونه حالت شکارچی به خودش بگیره و با گرفتن اون وسیله خوشحال بشه.

حتما شما هم تا حالا دیدید که یه آدمایی از گربه خوششون نمیاد یا از اونا می ترسن، اما وقتی بچه گربه تو خیابون یا تو فیلمای فضای مجازی میبینن که داره دنبال مادرش میره و بپر بپر میکنه و دنبال یه چیزی میدوئه چه قدر کیف میکنن و خوششون میاد.

این نشون دهنده اینه که بازیگوشی گربه ها و بازی کردنشون با وسایلای مختلف حتی دم مادرشون چه قدر قشنگ و سر گرم کنندس.

ویژگی هایی که یه اسباب بازی گربه خوب باید داشته باشه تا بتونه گربتون رو سرگرم کنه رو براتون میگیم:

  • گربه ها حیوونای بازیگوشین و چیزای جدید رو دوس دارن کشف کنن برای همین خریدن یه اسباب بازی گربه جدید برای اونا میتونه خیلی خوشحالشون کنه، مخصوصا اگه اسباب بازی گربه ای که میخرید رنگی رنگی باشه.
  • همونطور که گفتیم گربه ها موجودات شکارچین و با خرید وسایلی که حرکت میکنه و جلب توجه میکنه میتونید چند ساعت اونارو مشغول کنید.
  • حواستون باشه یه سری اسباب بازی هم داشته باشید که وقتی گربتون تنها تو خونس با اونا بازی کنه و حوصلش سر نره. مثلا توپ یا مثلا دندونی
  • اسباب بازی گربه ای که میخرید نباید کوچیک باشه چون گربتون ممکنه اونو بخوره مشکل براش به وجود بیاد.
  • اسباب بازی گربه ای که میخرید خیلی بزرگ هم نباید باشه چون گربتون فکر میکنه طعمه شده و حس ترس بهش دست میده.
  • گربتون حتما اسباب بازی صدا دارو دوس داره چون میخواد کشف کنه که این صدا از کجاس، ولی حواستون باشه که صدای این اسباب بازی باعث ترس و اذیت شدن گربتون نشه.

بازی کردن گربه با اسباب بازی گربه هایی که براش میخرید و همینطور ورجه ورجه کردن گربتون میتونه یه دنیا شادی و نشاط و حال خوب رو به شما بده و حتی بازی کردن با گربه میتونه انرژِی که تو محل کار یا در طول روز از دست دادید رو دوباره بهتون برگردونه.

بازی و سرگرمی گربه های خانگی:

بازی کردن و ورجه ورجه کردن فقط برای گربه های خونگی و خیابونی نیست و تمام گربه سانان چند ساعتی تو طول روز رو با هم یا با چیزای اطرافشون بازی میکنن

و اینجوری هم قدرت شکارشون رو تقویت میکنن و هم انرژیشون رو کم میکنن تا بتونن بخوابن. کارتون تام و جری و انیمیشن گارفیلد که حتما دیدید این عاشق بازی بودن گربه ها را نشون میده.

گربه های شما برخلاف سگ که عاشق بیرون رفتن از خونه  و دوییدن تو پارکه، بیشتر یه حیوون خونگیه و دوس داره لم بده و بازی های جذابی که از خودش ابدا میکنه مثل انداختن وسایلاتون از روی میز یا نشستن پشت پنجره و نگاه کردن پرنده ها و منظره اطرافش رو انجام بده.

بازی کردن گربه با وسایلی که تکون میخورن و حس شکار کردن رو توشون بیدار میکنن باعث سلامتی و بقا گربه میشه.

هرچیزی که تو خونه شما تو هر نقطه از خونه حرکت میکنه مثل سوسک، مارمولک، پشه، مورچه و هر چیز دیگه، یه طعمه جذاب برای گربتونه. حتی ممکنه گربتون با حرکت کردن یه توپ کوچیک وسط خونه کلی ذوق کنه و خیلی سریع بره سمتشو گازش بگیره.

یه وقتایی هم هست که گربتون سوسک و مارمولکی که شکار کردن و قبلش یه عالمه باهاش بازی کردن رو به عنوان هدیه نا قابل برای صاحبش بیاره و کلی هم ذوق کنه از این کارش.

حالا ما بهتون چند تا از وسایل بازی گربه که میتونید اونو باهاش چند ساعت مشغول کنید و کاملا انرژِشو بگیرید رو معرفی میکنیم:

  • اسباب بازی رباتیک

این اسباب بازی ها خودشون هر چند دقیقه حرکت میکنن و نیازی نیست شما پیش گربتون باشید و اونو حرکت بدید. یکی از این مدا اساباب بازی گربه موش یا ماهی رباتیکه که میتونه تو حالتای مختلف حرکت کنه و خودش رو به این سمت و اون سمت ببره و حواس گربتون رو به خودش جمع کنه. این نوع از اسباب بازی ها برای اون افرادی خوبن که مجبورن چند ساعتی گربه رو تو خونه تنها بذارن.

  • قندک گربه

قندک یه میله هست که نوک میله یه پر وصله و این میله به یه توپ که تعادل داره وصل شده ، این وسیله کاملا مناسب گربه ها و مخصوصا بچه گربه هاست، با استفاده از این اسباب بازی گربه میتونید انعطاف پذیری بدن بچه گربتون رو بالا ببرید و بهش یاد بدید بالا و پایین بپره. خریدن این اسباب بازی به شما این اطمینان رو میده که چند ساعتی گربتون مشغول بازی و ورجه ورجس.

  • تونل گربه

این اسباب بازی گربه  از پارچه ساخته شده فضاییه که دو طرفش بازه، و یک طرف اون موش یا هر چیز کوچیک دیگه ای وصل شده، با این اسباب بازی گربه حس غریضی گربه برای شکار کردن رو میتونید بر طرف کنید.

مدل های مختلف اسباب بازی گربه وجود داره که میتونید خودتون درست کنید یا از آنلاین شاپا و فروشگاه های گربه اونارو بخرید.

پتریزو  انواع مختلف اسباب بازی گربه رو داره تا علاوه بر سر گرم کردن گربه کمک کنه شبو راحت بخوابه و بذاره شما هم تو آرامش بخوابید. میتونید از فروشگاه های اینترنتی این اسباب بازی ها رو با قیمت های مناسب بخرید و گربتون رو خوشحال کنید.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت