خرید بچه گربه راشن بلو

بازدید: 1,941 بازدید
خرید بچه گربه راشن بلو

خرید بچه گربه راشن بلو

خرید بچه گربه راشن بلو
خرید بچه گربه راشن بلو | خرید بچه گربه راشن بلو

گربه های راشن بلو بسیار ارام و متین هستند و استقلال بسیار زیادی دارند و همچنین غرور انها در بین  نژاد های دیگر بسیار قابل توجه است، میتوان گفت این رفتار را مدیون کشوری که به ان متعلق هستند یعنی روسیه می باشند؛ گربه های راشن بلو بیشتر به دلیل رنگ پوست خود و نیز رنگ و مدل  چشم ها معروف می باشند.

خرید بچه گربه راشن بلو به دلیل مورد توجه قرار گرفتن این نژاد و دخالت افراد ناوارد تنها به دلیل کسب درامد نیازمند دقت و توجه بسیار زیاد است؛ همچنین در زمان خرید بچه گربه راشن بلو باید به رفتار ها و نیاز هایی که در بزرگسالی از خود نشان میدهند نیز توجه کرد از این رو در ادامه نوشته توضیحاتی را برای اشنایی بیشتر با این نژاد به شما ارائه میدهیم و در اخر میتوانید بچه گربه راشن بلو خود را از پرورش دهنده معتبر گربه ها خریداری کنید تا از سلامت کامل ان مطمئن شوید.

تاریخچه معروف شدن گربه راشن بلو

از ابتدای پدید امدن این نژاد اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به دلیل پوشش ضخیم و بسیار زیاد میتوان مطمئن بود از مناطق بسیار سردسیری پیدا شده اند، البته بسیاری از پژوهشگران اعتقاد دارند این گربه ها نژاد روس هستند زیرا بسیار مورد علاقه تزار روس بوده اند.

خرید بچه گربه راشن بلو
خرید بچه گربه راشن بلو | خرید بچه گربه راشن بلو

راشن بلو برای اولین بار در سال 1875 در رقابت جهانی گربه‌های فانتزی در نمایشگاهی از گربه‌ها در کاخ لندن حضور پیدا کرد؛ اسم این گربه در آن زمان گربه آرکانجل بود زیرا فکر می کردند که او از جزیره آرکانجل روسیه می آید.

راشن بلوها احتمالاً در اواسط دهه 1860 از طریق کشتی به انگلستان و شمال اروپا برده شده‌اند و در آغاز قرن بیستم به یکی از گربه‌های معروف انگلستان تبدیل شدند، این نژاد در اواسط قرن بیستم به ‌مرور به خانه‌های مردم در آمریکا هم راه یافت و امروزه جزو گربه‌های محبوب در آمریکا به‌ شمار می‌رود، البته لازم به ذکر است که این نژاد در جنگ جهانی دوم تا مرض انقراض پیش رفت.

اما پرورش دهندگان بریتانیایی و اسکاندیناویایی برای احیای این نژاد گربه  به نژادهای دیگر متوسل شدند که میتوان  در درجه اول به سیامی و بریتیش بلو اشاره کرد اما به دلیل تأثیر سیامی، گربه ها ظاهر افراطی تری پیدا کردند و بافت پوششان تغییر کرد و در نتیجه  سال ها طول کشید تا این نژاد به ظاهر اولیه خود بازگردد.

خرید بچه گربه راشن بلو
خرید بچه گربه راشن بلو | خرید بچه گربه راشن بلو

طول عمر بچه گربه راشن بلو

طول عمر این نژاد اصیل، با توجه به شرایط و محیطی که در ان زندگی می کند می تواند بین 15 تا 20 سال متغیر باشد، البته اگر فضای ایجاد شده برای او مناسب باشد و غذا و مواد مغذی به طور کامل برایش تامین شود ممکن است سال های طولانی تری را در کنار شما زندگی کند.

شخصیت ویژه بچه گربه راشن بلو

همه پرورش دهنده ها و علاقه مندان به گربه راشن بلو را گربه ای ارام و مطیع و البته خجالتی میدانند، البته لازم به ذکر است که این گربه ها عاشق بازی کردن و ورجه ورجه هستند و تنها زمان هایی که به مکان جدید میروند و با ادم های جدیدی روبرو میشوند جنبه خجالتی انها شکوفا میشود؛ گربه های راشن بلو عاشق ارتفاع هستند و زمانی که انها را گم کردید میتوانید بالای درب و یا یخچال و کابینت پیدایشان کنید.

خرید بچه گربه راشن بلو
خرید بچه گربه راشن بلو | خرید بچه گربه راشن بلو

با اینکه مهمان ها زیاد مورد علاقه این گربه نیستند اما از  صاحب خود نهایت استقبال را میکند و با علاقه خود را به او میچسباند و صداهای ریز و زیبایی از خود تولید میکند، همچنین با دیگر اعضا خانواده نیز انس خوبی میگیرد؛ این گربه نژاد بسیار حساسی است به صورتی که دوست ندارد نادیده گرفته شود و اگر به اندازه که دوست دارد به او توجه و محبت نشد، ناراحت خواهد شد و افسردگی میگیرد.

ارتباط بچه گربه راشن بلو با کودکان

این گربه بسیار صبور است و به راحتی با کودکان ارتباط برقرار میکند و حتی به بچه های کوچک اجازه میدهند که به انها دست بزنند البته اگر حس خطر کنند جایی برای بالا رفتن و مخفی شدن پیدا میکنند تا بچه ها به سرشان نکوبند؛ به طور کلی  گربه های راشن بلو بسیار صبور هستند و به همین دلیل باید از انها در برابر صدماتی که ممکن است وارد شود محافظت کنید.

تنها گذاشتن بچه گربه راشن بلو

با اینکه گربه های این نژاد علاقه زیادی به سرگرم شدن با صاحب خود دارند اما میتوانند در طول روز و زمانی که شما در خانه حضور ندارید به راحتی خود را سرگرم کنند و خیالتان راحت باشد که خرابکاری در خانه نمیکنند؛ گربه های راشن بلو بسیار مغرور هستند و اگر متوجه شوند به انها میخندید ممکن است قهر کنند.

خرید بچه گربه راشن بلو
خرید بچه گربه راشن بلو | خرید بچه گربه راشن بلو

رسیدگی به بچه گربه راشن بلو

این گربه ها به دلیل موهای کوتاهی که دارند نیاز چندانی به شانه زدن زیاد ندارند و تنها کافیت در هفته 2 بار برای پخش شدن چربی سطح پوست موهای انها را شانه کنید؛ همچنین دوهفته یک بار ناخن هایش را کوتاه کنید و مرتب دندانهایش را مسواک بزنید این کار به پیشگیری از بیماری های پریودنتیال کمک می کند.

ترشحات گوشه های چشمش را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید و برای پیشگیری از انتشار ترشحات برای هر چشم از پارچه ای جداگانه استفاده کنید تا مانع انتقال میکروب ها شوید؛ گوش های گربه خود را یک بار در هفته بررسی کنید و در صورت وجود آلودگی آن را با مقداری پنبه  و یا پارچه ای نرم و مرطوب که به سرکه سیب طبیعی و آب گرم اغشته شده است تمیز کنید؛ البته برای بهداشتی تر بودن میتوانید از محلول های مخصوص گوش گربه در  پت شاپ ها استفاده کنید.

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

خرید بچه گربه راشن بلو
خرید بچه گربه راشن بلو | خرید بچه گربه راشن بلو

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ راهنمای نژاد های گربه ها گربه مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت