0 تا 100 خرید بچه گربه و نگهداری از آن

بازدید: 2,060 بازدید
خرید گربه ارزان قیمت

بعد از خرید بچه گربه و نگهداری از آن چه چیزهایی را باید بدانیم؟

خرید بچه گربه و نگهداری از آن ،  تو خونه کار زیاد راحتی نیست و باید خیلی از شرایط رو براش فراهم کنید، مخصوصا اینکه اگه گربه ای که میخرید زیر 2 ماه سن داشته باشه کارتون خیلی سخت تر میشه چون باید شیر مخصوصش رو توی زمان های خاص بهش بدید.

اما اگه بچه گربتون رو از پتریزو بخرید میتونید مطمئن باشید که از آب و گل دراومده ولی بازم میتونید لذت شیر دادن به بچه گربه خوشگلتوت رو تو خونه تجربه کنید.

ما توی پتریزو بچه گربه های 50 روزه و 55 روزه رو به شما میدیم تا سلامت دوران بالغ شدنشون از طریق شیر مادری که تو بچگی و روزای حساس به دنیا اومدنشون خوردن تامین بشه و از بچگی تا آخر عمرشون کمتر مریض بشن و نیاز به دامپزشک داشته باشن.

تازه اینجور مواقع خیالتون راحته که گربه هاتون میتونن شیطونی بیشتری کنن بدون اینکه جایی از بدنشون موقع بازی کردن آسیب ببینه.

گربه اسکاتیش فولد استثنایی و کمیاب 50 روزه نر|ماده (آماده تحویل)

اینکه میگن بچه گربه و گربه نجسه درسته؟

مسئله جالب درباره نجس بودن یا نبودن گربه اینه که مراجع دینی گفتن که خوردن غذایی که گربه یه بخشی از اونو خورده گناه یا نجس نیست و مکروهه. پس لازم نیست اگر افراد خیلی معتقدی هستید اگه گربتون یه تیکه از غذاتونو خورد همشو بریزید بره چون در اصل نجس نشده. تازه روی زبون گربه ها بزاقی وجود داره که از الکلم تمیز تره پس خوردن اون بزاق به غذای شما هیچ نجاستی رو ایجاد نمیکه.

نگران نباشد و اگه پدر مادرتون روی این موضوع حساسن حتما تحقیق بیشتری کنید و از مرجع تقلید مورد اعتمادشون بپرسید مطمئن باشید که میگه بچه گربه و گربه نجس نیستن و اونوقت میتونید با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو از پتریزو بخرید.

اینو یادتون نره که گربه ها تمیز ترین حیونایی هستن که میتونید اونارو تو خونه نگهداری کنید چون نصف طول روزو خوابن و اون زمانی هم که بیدران دارن با بزاق دهنشون که بهتون گفتیم از الکلم تمیز تره خودشونو میلیسن و تمیز میکنن.

حتی اگه دست ما ادما هم بهشون بخوره برای بازی کردن بعد از اینکه بازیشون تموم شد میرن یه گوشه میشنن و شروع میکنن به لیس زدن خودشون. تازه از نظر گربه ها دست ما کثیفه و پر از میکروب!

اما یه نکته با مزه برای شیر دادن به بچه گربه ها وجود داره که پتریزو توجه خاصی بهش داشته: وقتی که گربتون از دست شما شیر میخوره در اصل شما رو مثل مادرش میبینه و به شدت بهتون وابسته میشه و یه رابطه عمیق و باور نکردنی بینتون شکل میگیره، با این وجود شما میتونید حس پدر یا مادر شدن رو تجربه کنید!

یکی از چیزایی که بعد از خرید بچه گربه باید بهش توجه زیادی داشته باشید وزنشه؛ باید هر چند مدت یکبار وزنشو چک کنید تا اگه کم بود و افزایش وزن نداشت یا زیادی وزن پیدا کرد ببریدش پیش دکتر دامپزشک مخصوص. معمولا وزن بچه گربه ها مثل مواردیه که این پایین بهتون میگیم:

وزن بچه گربه تازه متولد شده بین 85 تا 120 گرم باید باشه و هر هفته حدود 120 گرم باید به وزن بچه گربه شما اضافه بشه، پس تو سن 4 هفتگی باید به نیم کیلو برسن و بعد از اون تا سن 6 ماهگی باید هر ماه حدود نیم کیلو گرم وزن اضافه کنن.

بچه گربه ها از چه سنی به کاراشون عادت میکنن؟

حواستون باشه که گربه ها تو سن پایین رفتارا رو یاد میگرن و به یه عادت تبدیلش میکنن و تا ابد اون کارو تکرار میکنن پس خیلی مهمه که تو سن مناسب  بهشون یه سری از آموزشارو بدید.

بچه گربه ها معمولا رفتاری که باید انجام بدن رو تو سن 4 تا 7 هفتگی یاد میگرن پس حتما تو این دوران باهاشون درست رفتار کنید و چیزایی رو بهشون آموزش بدید که میخواید وقتی بالغ شدن انجامشون بدن اینجوری هم خودتون و هم خانوادتون اذیت نمیشید( میدونید که یه گربه هیچ وقت از هیچ کاری خسته نمیشه و وقتی دعواش میکنید از سر لج بیشتر تکرارش میکنه)

 اگه وقتی بزرگ شد خواستید  یه عادتی رو ازش دور کنید بهترین کار اینه که از تشویقی استفاده کنید یا بی محلی کردن چون گربه ها بخاطر شکمشون به هر چیز جدیدی حتی اگه دوسش نداشت هباشن عادت میکنن و اینکه از بی توجهی بدشون میاد و برای جلب توجهتون هر کاری از دستشون بر میاد میکنن(البته گربه های پرشین یکم بیخیال ترن)

اسکاتیش فولد چینچیلا گلد

چه جوری به گربه ای که خریدیم یاد بدیم تو ظرف خاکس کارشو انجام بده؟

بچه گربه ها از همون اول به طور غریزی میدونن که باید تو ظرف خاکشون دسشویی کنن و فقط وقتی خیل ترسیده باشن یا ظرفشون بوی بد بده یا حتی اگه از خاکشون خوششون نیاد بیرون از ظرفشون دسشویی میکنن، پس نمیخواد موقع خرید بچه گربه نگران این موضوع باشید.

فقط  کافیه ظرف خاک بچه گربه ای که از پتریزو میخرید رو نزدیکش بذارید تا مسیر زیادی رو لازم نباشه بره و خسته بشه آخه هنوز اونقد توانایی راه رفتن ندارن و زود خسته میشن و ممکنه بیخیال بشن و یه گوشه خونه کارشون رو انجام بدن.

خاکی که برای بچه گربتون انتخاب میکنید باید سبک باشه تا بتونه راحت کنار بزنه و کارشون انجام بده. خاک سنگین باعث میشه که بچه گربتون بیرون از ظرف خاک دستشویی  کردنو ترجیح بده و شما با بوی بدی که تو محیط پخش شده چند هفته درگیر باشید تا بو و لکه جای دستشوییشو از بین ببرید، پس نتیجه میگیریم که تو این مواقع پیشگیری بهتر از درمانه.

از کجا باید بفهمیم بچه گربه ای که خریدیم مریض شده؟

  • کم شدن اشتها یا کم شدن مقدار غذاش
  • بی حالی
  • استفراغ
  • تیره و کبود شدن مخاط ها(زبان،لثه هاو…) و یا رنگ پریدگی مخاط
  • سختی تنفس یا تنفس سریع
  • بی اختیاری دفع و قبل از رسیدن به ظرف خاکش دستشویی کردن
  • وجود خون در ادرار(قرمز رنگ شدن ادرار)
  • علائم و باد کردگی صورت

این مواردی که براتوت بالا گفتیم نشونه های چند تا بیماری میتونن باشن که بهتره تشخیص و درمان بیماری رو به عهده دامپزشک مخصوص گربتون بذارید. اینجوری هم حال بچه گربه کوچولوتون زودتر خوب میشه و هم خیال خودتون راحت تر میشه و خونتون هم کثیف نمیشه.

هیمالین بلو پوینت

چه جوری باید با بچه گربه ای که خریدیم بازی کنیم؟

بازی کردن با بچه گربه ها خیلی مهمه چون باعث میشه اجتماعی بشن و ذهنشون رو تقویت میکنه، تازه بازی کرد نبا بچه گربه ای که خریدید کمک میکنه خستگی روزتون در بره و روحیتون رو تقویت میکنه، وقتایی که استرس دارید بازی کردن با گربتون میتونه حالتونو خوب کنه و برای انجام دادن کارتون آمادتون کنه.

میتونید حتی با ساده ترین وسایل بچه گربه های خوشگلتونو که از پتریزو میخرید رو سرگرم کنید، تازه جالبی ماجرا اینجاست که بچه گربه های شیطون شما عاشق قایم کردن وسایل بازیشون گوشه و کنار خونن و معمولا میتونید اونارو از توی کشوهای میز و…. خونتون پیدا کنید؛ پس بهتره با چیزایی که خیلی براتون ارزش داره با بچه گربتون بازی نکنید.

چه وسایلی برای بازی با بچه گربمون باید داشته باشیم؟

بچه گربه ها کلا موجودات قانعی هستن و با کوچترین چیزا مثه در بطری، نخ، فویل گلوله شده و حتی جعبه کفش بازی میکنن.

بازی کردن بچه گربه ها با در بطری های نوشابه و آب معدنی و شیر و دارو و …. خیلی بامزس اونا با این درا یه جورایی توپ بازی میکنن تازه از رنگای اونا هم خوششون میاد و بیشتر سرگرم میشن.

 اما شما صاحبای خوبی باشید و قبل از دادن این درای بطری به بچه گربه کوچولوتون کاملا تمیز بشوریدشون تا باعث مریض شدن و اسهال شدن گربتون نشید.

بچه گربه ها شاید مثل جدشون به خوی جنگی داشته باشن و بازیو تو چنگ زدن و گاز گرفتن ببینن ولی وقتی باهاشون بازی میکنید یاد میگیرن که اینکار خوب نیست و بازی های معمولیو انجام میدن،

خیلی مهمه که وقتی گربتون گاز گرفت یا ناخونای کوچولوشو کشید روی دستتون دعواش نکنید و فقط  دیگه بازی رو باهاش ادامه ندید، با اینکار بهش نشون میدید که اگه این رفتارو از خودش نشون بده بازی تموم میشه.

همونطورکه قبلا گفتیم گربه ها شکم پرستن و شما میتونید با تشویقی دادن بهشون کاری کنید که کرا بد و زشتی رو که انجام میدن و شما دوست ندارید رو ادامه ندن و تکرار نکنم، شاید یه مدت عادت کردنش طول بکشه ولی  با یکم صبر و حوصله همه چیز حل میشه و گربتون کاری رو که انجام میداده دیگه تکرار نمیکنه.

قیمت بچه گربه برای خرید معمولا چه قدره؟

خب حالا که با نگهداری بچه گربه تو روزای بچگی آشنا شدید و مادر و پدر مخالفتون رو راضی کردید از بچه گربه بخرید نوبت اینه که قیمتشم رو هم بدونید! شاید لازم باشه چند وقتی پولاتونو جمع کنید تا بتونید بچه گربه نژاد مورد علاقتون رو بخرید.

معمولا نژادای پر طرفدار بین مردم ایران پرشین، هیمالین، بیریتش و اسکاتیش فولد و آنفولده. البته به غیر از اینکه این نژادا معمولا از بچه گربه های دی اچ اس هم نگهداری میکنن و البته در اصل به سرپرستی میگیرن و قیمت بچه گربه های دی اس اچ زیاد نیست.

بچه گربه ای که میخرید بستگی به سنی که داره قیمتش میتونه با لا و پایین بشه؛ معمولا بچه گربه هایی با سن کمتر مثلا  روزه تا 2 ماه هستن قیمت بیشتری نسبت به گربه ها با سن بالاتر دارن و البته نگهداری ازشونم سخت تره.

توصیه ما به عنوان یه پرورش دهنده گربه با تجربه که چند ساله مشغول این کاره این که که بچه گربتون رو از سن 50 روزگی بخرید تا هم نگهداریش براتون آسون تر باشه و هم سلامتی کاملش تا 50 روزگی مدام توسط دامپزشک مخصوص پتریزو بررسی بشه. اینجوری با خیال راحت تری  بچه گربه ای که از پتریزو میخرید رو به خونه میبرید و هزینه های زیادی هم براش نمیکنید.

اگه گربه ای که از پرورش دهنده میخرید  واکسن زده باشه و قبل از فروش دامپزشک مخصوص چکش کرده باشه بازم قیمتش بالاتره و این بخاطر اطمینان فروشند و پرورش دهنده گربه به سلامتی گربه هاش و اصیل بودن اوناست. پس اگه جایی قیمت پایین تری برای گربه های نژاد دار دیدید حتما باید سلامتیشم بررسی کنید.

خرید بچه گربه نژاد های بیریتش و هیمالین و پرشین از پتریزو به شما کمک میکنه که دیگه نیازی به واکسن زدن اولیه نداشته باشد بخاطر اینکه مجموعه پتریزو واکسن و معاینه های بچه گربه هاشون کامل انجام میده و بعد از اون همراه با شناسنامه اونارو به صاحباشون میده و سلامتیشون رو تضمین میکنه.

 برای همینه که قیمت بچه گربه های پتریزو کاملا مناسبه و با اطمینان میتونید برای خرید بچه گربه مورد علاقتون هزینه کنید. تازه یه وقتایی هست که پتریزو تخفیفای خوبی رو برای بچه گربهاش میذاره تا اونایی که عاشق نگهداری و خرید بچه گربن زودتر بهش برسن و زندگیشونو زنگی رنگی کنن.

پر طرفدار ترین نژاد برای خرید بچه گربه کدومه؟

تو اکثر کشورای دنیا بچه گربه های پرشین و بچه گربه هایی که میکس با پرشینن طرفداری زیادی دارن و این بخاطر زیبایی بی نهایت موهاشون و چشماشونه؛ تازه بچه گربه های پرشین با اینکه وقتی کوچیکن خیلی شیطونن ولی وقتی بزرگ تر میشن نسبت به بقیه گربه ها آروم تر میشن و یه جورایی رفتار سلطنتی به خودشون میگیرن، برای همین برای خونه های کوچیک و کم رفت و آمد کاملا مناسبن.

قیمت بچه گربه پرشین بر اساس رنگ و سن با هم متفاوته؛ پتریزو بهترین بچه گربه های پرشین رو تو رنگ های مختلف داره و شما میتونید هر کدومو که دوست دارید با قیمت مناسب بخرید و بعد از گرفتن شناسنامه ببریدش خونه و به یکی از اعضای خانوادتون تبدیلش کنید؛

اینم بدونید که قیمت بچه گربه پرشین همه جا از بقیه نژادا بالاتره و اونایی که پرشین دوس دارن باید یکم بیشتر برای داشتنش هزینه کنن.

چه جوری میتونیم قیمت بچه گربه ای که دوس داریم بخریم رو بفهمیم؟

برای اینکه بتونید قیمت بچه گربه مورد علاقتون رو بفهمید برید تو سایت پتریزو و بعد از دیدن عکسا و انتخاب بچه گربه زنگ بزنید و قیمت بپرسید حتی میتونید وقت خاصی رو تنطیم کنید و برید به صورت حضوری بچه گربه های مورد علاقتون رو ببینید و بخرید.

حتی میتونید به صورت غیر حضوری هم بچه گربه ها رو با فیلم و عکس ببیند و هر کدومو پسندیدی مجموعه پتریزو اونو با باکس مخصوص براتون هر جای ایران یا تهران که باشید با هواپیما میفرسته و خیلی زود با سلامت کامل بچه گربه خوشگلتون به دستتون میرسه.

برای اینکه بیشتر درباره گربه ها و زندگی کردن باهاشون بدونید و بتونید یه بچه گربه کوچولو و سالم برای خودتون بخرید سایت پتریزو رو از دست ندید، ما همراه بچه گربه ها کوچولوی پتریزو 24 ساعته برای شما و راهنمایی کردنتون وقت داریم.

راستی تا دیر نشده زودتر برای خرید بچه گربه اقدام کنید چون پتریزو برای شب یلدا تخفیفای خیلی خوبی گذاشته!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی بلاگ گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت