خرید کوچکترین گربه جهان | 7 نژاد گربه کوچک برای خرید

بازدید: 3,705 بازدید
خرید کوچکترین گربه جهان

خرید کوچکترین گربه جهان

خرید کوچکترین گربه جهان
خرید کوچکترین گربه جهان

گربه ها موجودات با مزه و دوست داشتنی ای هستند که بر خلاف جثه کوچکی که دارند قلب بزرگی را از آن خود کرده اند، این موجودات زیبا مانند هر موجود دیگه ای، نژاد های مختلفی دارد. برخی از نژاد ها بزرگ و برخی دیگر بسیار کوچک هستند.

اگر قصد خریدن گربه دارید و همچنین از موجودات کوچک ودوست داشتنی خوشتان می اید و دوست دارید گربه ی شما حتی بعد از بلوغ ظاهر بچه گربه مانند خودش را حفظ کند این مقاله را تا انتها بخوانید چرا که قرار است در راستای خرید کوچکترین گربه جهان، لیستی 7 موردی به شما نشان بدهیم و شما را در انتخاب بهترین نژاد برای نگهداری در خانه راهنمایی کنیم:

1-گربه نژاد سنگاپور

اگر قصد خرید کوچکترین گربه جهان را دارید گربه نژاد سنگاپور انتخاب مناسبی برای شما به شمار می رود، گربه نژاد سنگاپور بدنی عضلانی اما ظریف دارد، وزن این گربه چه در نوع ماده و چه در نوع نر از دو کیلو گرم بیش تر نیست.

گربه سنگاپور دارای بدن ریز، گوش های بلند و چشم های بزرگ است، این گربه کوچک بسیار فعال و بازیگوش است و میتواند به خوبی شما را برای مدت طولانی سرگرم کند و بخنداند.

2- گربه نژاد مانچیکن

گربه نژاد مانچکین گربه ای با بدن کمی کوچکتر از اکثر گربه ها است ، اما دارای پاهای کوتاه و بامزه است که باعث کوتاه تر شدن آنها نسبت به سایر گربه سانان شده است و توانایی پرش در اتفاع های بلند را از او میگیرد.

اندازه بدن این نژاد متوسط است اما ارتفاع شانه آنها نسبت به زمین بسیار کم است . مانچکین ها به طرز شگفت انگیزی چابک و سریع هستند و اگرچه نمی توانند خیلی خوب روی ارتفاعات بپرند اما سرعت آنها روی زمین بسیار باورنکردنی است.

خرید کوچکترین گربه جهان
خرید کوچکترین گربه جهان

3-گربه نژاد کورنیش

گربه های نژاد کورنیش رکس، جز نژاد های کوچک به شمار می روند که بیشتر به خاطر پوشش غیرمعمول شان معروف هستند. آنها فقط موهای ریز و کرکی دارند که زیرپوش یک گربه طبیعی را تشکیل می دهد ، بنابراین بسیار نرم و دارای خاصیت ضد آلرژی هستند.

خز های این گربه بسیار نرم است، شکل صورت و گوش های آنها شبیه گربه سیامی است و آنها از ویژگی های نژاد سیامی از قبیل هوش ، پرحرفی و تمایل به پیوند شدید با صاحبان خود برخوردار هستند.

پس اگر قصد خرید کوچکترین گربه جهان را دارید و می خواهید خونه ولباس هایتان پر از مو گربه نشود وهمچنین همدم خوبی به شمار برود این نژاد گزینه مناسبی برای شماست.

4- گربه نژاد دوون رکس

این نژاد از گربه مانند کورنیش رکس ها دارای موهای نرم و خز مانند هستند. ویژگی بارز و مشهودی که این دو نژاد مشترکا دارند اندام و جثه کوچک آنها است به همین دلیل هر دو آنها را در لیست خرید کوچکترین گربه های جهان قرار دادند.

گربه نژاد دوون رکس نژاد ریزی به شمار می رود که دارای شخصیتی بزرگ وباهوش است، مطمئنا آنها را در فیلم های تبهکارانه دیده باشید چرا که این نژاد به دلیل دارا بودن بدنی کوچک و باریک و گوشهای بزرگ مانند خفاش و چهره خشن خود بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

خرید کوچکترین گربه جهان
خرید کوچکترین گربه جهان

5-گربه نژاد کرل آمریکایی

گربه های نژاد کرل آمریکایی کوچکتر از حد متوسط هستند اما اکثر اوقات از طریق گوش هایشان که به سمت جمجمه حلقه می شوند قابل تشخیص هستند دقیقا بر خلاف گربه های نژاد اسکاتلندی که گوش هایش به سمت جلو جمع می شوند

وزن انها کمتر از پنج کیلو گرم است و به دلیل وجود داشتن یک مجموعه ژنی متنوع در این نژاد ممکن است بین گربه های این نژاد تفاوت های بسیاری وجود داشته باشد.

6- گربه نژاد سیامی

این گربه کوچک و بامزه یکی از معروف ترین گربه های این لیست به شمار می رود چرا که این گربه دارای اصالتی خاص و همچنین چهره منحصر به فرد است.

گربه های سیامی دارای بدنی بلند هستند اما به دلیل سبک وزن بودنشان در این لیست جا گرفتند.وزن این نژاد غالبا کمتر از پنج کیلو گرم است.

اگر هدف شما خرید کوچکترین گربه جهان است وهمینطور میخواهید گربه ارامی داشته باشید گربه سیامی قطعا مناسب شما نخواهد بود.

گربه نژاد سیامی گربه اجتماعی ای است که دوست دارد با صاحبش گفت و گو و تعامل داشته باشد، این گربه بازی کردن و پیش مردم رفتن را بیشتر از تنها ماندن و خوابیدن دوست دارد.

از ویژگی های این نژاد می توان به باریک بودن بدن، براق و کوتاه بودن موها و همینطور رنگ و شکل ظاهری خاص انها اشاره کرد در این نژاد نوع نر از نوع ماده جثه بزرگتر و وزن بیشتری دارد.

خرید کوچکترین گربه جهان
خرید کوچکترین گربه جهان

7- گربه نژاد بالینس

گربه های نژاد بالینس ویژگی های زیاد و مشترکی با گربه های سیامی دارند پس تعجب نخواهید کرد اگر به شما بگوییم که یک گربه بالینس در اصل یک گربه سیامی مو بلند است به همان زیبایی و همان پر حرفی و شیطنت از همین جهت می توان به این اشاره کرد که این گربه نیز وزنی کمتر از پنج کیلو گرم دارد.

خرید کوچکترین گربه جهان
خرید کوچکترین گربه جهان

خرید کوچکترین گربه جهان از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید و اقدام به خرید کوچکترین گربه جهان کنید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه های کوچکی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

دسته بندی بلاگ راهنمای نژاد های گربه ها گربه نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت