فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

بازدید: 2,334 بازدید
فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

فروش گربه اسکاتیش چینچیلا
فروش گربه اسکاتیش چینچیلا| فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

گربه اسکاتیش چینچیلا یکی از گربه های دوست داشتنی و هم چنین مو بلند است. این نژاد در کشور هایی مانند انگلستان به گربه مو بلند معروف می باشد. این گربه معروف و شناخته شده در سده 16 میلادی به اروپا وارد شد و امروزه به یکی از گربه های زیبا و محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است.

این گربه های زیبا نوع خاصی از گربه های مینیاتوری هستند که جایگاه خاصی در قلب افرادی دارند که به حیوانات خانگی مخصوصا به گربه ها علاقه دارند. اکثر افرادی که از دوستداران گربه ها هستند و از آن ها نگهداری می کنند، گفته اند که گربه اسکاتیش با رنگ چینچیلا یکی از نژاد های بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشند که تا به حال دیده اند. در مورد اسم چینچیلا باید ذکر کنیم که به معنی یک جونده است که در جنوب آمریکا زندگی می کند و رنگ آن را بر روی گربه های اسکاتیش به خوبی میتوانید مشاهده کنید

می توان با قاطعیت گفت که گربه اسکاتیش چینچیلا یکی از زیبا ترین و هم چنین خاص ترین میکس ها در بین گربه ها می باشند. این گربه ها بسیار آرام و هم چنین باوقار هستند و از ترکیب اسکاتیش با رنگ خاص به وجود آمده اند. درباره گربه اسکاتیش چینچیلا باید بگوییم که یکی از زیبا ترین نژاد های گربه می باشند. ویژگی کنجکاو بودن، برون گرایی و هم چنین باهوش بودن در هنگام فروش گربه اسکاتیش چینچیلا رو قیمت آن تاثیر می گذارد.

تغذیه گربه اسکاتیش چین چیلا در هنگام فروش گربه اسکاتیش چینچیلا:

از آن جایی که گربه های اسکاتیش چینچیلا درست مانند دیگر اسکاتیش هامستعد بیماری های کلیوی هستند، توصیه شده است در هر وعده غذایی آن ها از روغن مارگارین استفاده شود تا این بیماری در این حیوانات زیبا ظهور نکند.

در برنامه غذایی گربه چین چیلا از غذا های آماده مانند کنسرو و یا غذای خشک گربه نیز باید استفاده شود. گربه های اسکاتیش چینچیلا عاشق غذا خوردن هستند که باید غذا خوردن آن ها کنترل شود، اگر تغذیه گربه کنترل نشود ممکن است گربه به بیماری انگلی الوده شود و این اتفاق روی قیمت ،هنگام فروش گربه اسکاتیش چین چیلا تاثیر می گذارد.

فروش گربه اسکاتیش چینچیلا
فروش گربه اسکاتیش چینچیلا| فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

سلامت گربه اسکاتیش چین چیلا در  هنگام فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

هنگام فروش گربه اسکاتیش چین چیلا باید توجه داشته باشید که این گربه ها مانند باقی نژاد های دیگر گربه ،مستعد برخی از بیماری ها هستند. البته این موضوع را هم باید اضافه کرد که همه گربه اسکاتیش چینچیلا بیمار نخواهند شد ولی برای آگاهی بیشتر هنگام فروش گربه اسکاتیش چینچیلا بهتر است که با 3 مورد از بیماری های شایع در این حیوانات اشنا شوید:

1-بیماری های قلبی

بیماری های قلبی اغلب در اوایل زندگی در چین چیلا ها ظهور می کند و احتمال مرگ آن ها را نیز در پی دارد.

2-بیماری های کلیوی

بیماری های کلیوی در گربه چین چیلا به طور معمول در سنین ۳ تا ۱۰ سالگی بروز می کند.

3-حساسیت به گرد و غبار

گرد و غبار در گربه های چین چیلا باعث بسته شدن مجاری اشکی می شود و در نتیجه باعث ایجاد بیماری های قرنیه در این نوع از گربه ها خواهد شد.

مراقبت از گربه اسکاتیش چین چیلا بعد از فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

گربه های چین چیلا به دلیل موهای بلند شان باید موهایشان مرتب شانه بشود تا در مو ها گره ایجاد نشود. اغلب، صاحبان گربه چین چیلا اول هر فصل مو های گربه خود را کوتاه می کنند تا از گره خوردن مو ها و اذیت شدن گربه جلوگیری کنند.

پاکیزه و تمیز نگه داشتن گربه های چین چیلا بسیار مهم است. هنگامی که می خواهید به نظافت آن ها رسیدگی کنید، باید تمام بدن آن ها را نیز در همان موقع بررسی کنید، تا اطمینان بیابید که مشکلی ندارند. همیشه چشم های آن ها بررسی کنید، چرا که گاهی اوقات ممکن است در کناره چشم آن ها چرک جمع شود که باید قبل از این که باعث عفونت چشمی در این گربه ها شود، چرک را تمیز کرد.

این گونه از گربه ها به شدت به بیماری های انگلی حساس هستند. پس راحت ترین کاری که می توانید برای پیش گیری از بیماری های انگلی انجام بدهید این است که خورد و خوراک گربه را کنترل کنید و اگر می خواهید غذای خانگی به انها بدهید از پخته شدن کامل مواد غذایی اطمینان یابید چرا که ممکن است مواد غذایی دارای انگل باشند و با استفاده کردن گربه از ان غذا، گربه نیز دچار بیماری انگلی شده و بیماری را به اطرافیان خود انتقال می دهد.

در نظر داشته باشید که رعایت نکردن هر کدام از موارد بالا می تواند برای گربه خطر و دردسر ساز باشند و اورا دچار بیماری کرده و در نتیجه روی قیمت ان در هنگام فروش گربه اسکاتیش چین چیلا تاثیر خواهد گذاشت.

فروش گربه اسکاتیش چینچیلا
فروش گربه اسکاتیش چینچیلا| فروش گربه اسکاتیش چینچیلا

کدام فروشنده و پرورش دهنده گربه برای فروش گربه اسکاتیش چینچیلا و نگهداری از آن در خانه مناسب است ؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه های اسکاتیش چینچیلا که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ راهنمای نژاد های گربه ها گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت