رفلکس ، برند معروف غذای گربه

بازدید: 1,356 بازدید
غذای بچه گربه مفید

« رفلکس ، برند معروف غذای گربه »

برند رفلکس یک برند ترکیه‌ای است ،  که در زمینه تولید غذا های خشک در تنوع‌ها و کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت برای همه گربه‌ها و سگ‌ها فعالیت می‌کند . این شرکت در کنار تولید غذای خشک برای حیوانات ، کنسروهای مخصوص این حیوانات را هم تولید می‌کند که و با داشتن کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب نظر خیلی از دارندگان گربه و سگ را جلب کرده است .

غذاهای خشک گربه رفلکس حاوی روغن ‌های طبیعی ماهی (اسید های چرب امگا ۳ و امگا ۶) هستند . این روغن ها با داشتن تأثیر مطلوب بر پوست ، مو و خز به نرمی و شادابی پوست و موی گربه کمک بسیاری می کنند . غذای گربه رفلکس غنی از ویتامین‌ها و عناصر معدنی کمیاب است که از انواع ان میتوان به : ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین K و B، آهن، ید، روی، مس، کلسیم و… اشاره کرد ، که هر یک از این عناصر نقش مهم و حیاتی در رشد ، سلامتی و طول عمر گربه شما خواهند داشت .  

بوی بد ادرار و مدفوع بخصوص در گربه های آپارتمانی میتواند آزار دهنده باشد. غذای خشک گربه رفلکس با داشتن گیاه یوکا، آمونیاک مدفوع را کنترل کرده و لیگوساکاریدها با کمک به عملکرد روده موجب کاهش بوی بد مدفوع می شوند. گیاه یوکا همچنین ؛ رشد و عملکرد پت ها را بهبود می بخشد.

غذای رفلکس مخصوص گربه بالغ :

غذای خشک گربه بالغ رفلکس Reflex محصولی کامل، حاوی مرغ به صورت دانه های رنگی، با فرمول متعادل شده برای برآورده کردن نیازهای خاص گربه های بالغ میباشد و حاوی مواد تشکیل دهنده ای که سلامت عمومی را تامین کرده و همچنین از مزه ی خوبی برخورد است و یک غذا کامل برای گربه شما می باشد. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه بالغ رفلکس مرغ است که پروتئین مورد نیاز بدن گربه ها را به طور کامل تامین می کند . مناسب استفاده برای گربه های بالغ است و مواد تشکیل دهنده آن یک غذای لذیذ و دلچسب را برای گربه های شما به ارمغان می آورد. این محصول ساخت کشور ترکیه می باشد.این غذا داری پروتئین بالا و مواد ضروری برای سلامت استخوان و دندان و حاوی مواد معدنی مورد نیاز برای داشتن سیستم ادراری سالم است .

غذای خشک رفلکس ماهی برای گربه عقیم شده :

رفلکس ارائه دهنده غذای گربه با فرمولی بخصوص ، کامل و متعادل با کیفیت پریمیوم ، تشکیل شده از پروتئین ماهی برای برآوردن نیازهای طبیعی حیوانات خانگی می باشد . دانه هایی به صورت مربعی توخالی با قطر حدود 1 cm دارای تخم کتان حاوی امگا 3 و 6 . این غذا برای تقویت سیستم ایمنی ، سلامت پوست و درخشش پوشش ، همچنین سلامت استخوان و دندان و بهبود عملکرد سیستم گوارشی مفید است . گیاه یوکا جهت کنترل بو و آمونیاک و افزایش جذب مواد غذایی مفید است . سیستم ایمنی را تقویت کرده و رشد و عملکرد حیوانات را ارتقا می دهد .

غذای خشک رفلکس برای بچه گربه ها :

یک ماده غذایی بافرمول متعادل شده شامل پروتئین مرغ برای برآورده کردن نیازهای غذایی بچه گربه هاست. دراین محصول ازمخمر آبجو برای داشتن پوست های سالم و موهای براق استفاده می شود. سیستم ایمنی بدن با استفاده از پودر آب پنیر تقویت می شود و ماهیچه ها ، اندام ها و سلول های عصبی پشتیبانی می شوند.

برند رفلکس انواع و تم های مختلفی برای تمامی گربه ها وتمامی نژاد ها با وزن های مختلف دادر این برند حتی برای گربه ها بد خوراک هم محصول تخصصی دارد ، شما میتوانید برای تست این برند بسته ای 1-3 کیلویی را بخرید .

دسته بندی تغذیه و رژیم غذایی سگ ها تغذیه و رژیم غذایی گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت