غذای المانی برند جوسرا

بازدید: 1,689 بازدید

« غذای المانی برند جوسرا »

شرکت آلمانی جوسرا بیش از 70 سال است که در زمینه مواد غذایی سگ و گربه، تحت نظر بهترین متخصصین تغذیه با جدیدترین متد روز دنیا فعالیت دارد. و در حال حاضر یکی از معروفترین غذاهای بازار آلمان می باشد. این شرکت دارای تاریخچه تاثیرگذار و بسیار موفق از گذشته تا به امروز می باشد که در تولید غذای سوپرپریمیوم سگ و گربه، از مواد اولیه سالم و باکیفیت بالا استفاده می کند. بطوریکه ترکیبات دستکاری شده ژنتیکی، سویا، رنگ، نگهدارنده وطعم دهنده‌های مصنوعی در محصولات این شرکت وجود ندارد. غذای با کیفیت، ضامن سلامت و درخشندگی پوست و موی حیوان است. شما همواره می توانید از غذای جوسرا به عنوان غذایی باکیفیت عالی، قابلیت هضم بالا، خوش طعم و تامین کننده تمامی نیازهای غذایی حیوانتان، اعتماد نمایید . برند های المانی غذای گربه بسیار پر طرفدارهستند در ایران برند جوسرا از دیگر برند های المانی برای گربه ها بیشتر موجود و در دسترس است .

غذای خشک بچه گربه و مادر برند جوسرا :

غذایی کامل برای دوران رشد در بچه گربه ها و همچنین مناسب برای گربه مادر در دوران بارداری و شیردهی ، این غذا دارای سطح انرژی بالایی بوده و در عین حال قابلیت هضم و جذب بالایی دارد .

  • غذای کامل برای بچه گربه و مادر باردار با شیرده
  • حاوی گوشت مرغ
  • حاوی فیبر بالا جهت بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • ممانعت از تشکیل گلوله مویی
  • سلامت پوست و مو
  • دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری دوران رشد گربه
  • بدون افزودنی، رنگ و نگهدارنده ی مصنوعی

غذای خشک گربه بالغ برند جوسرا :

این غذا یک محصول کامل، خوش طعم و با قابلیت هضم بالاست که برای تمام گربه های بالغ مناسب می باشد. وجود گوشت اردک با کیفیت به همراه سیب زمینی درغذای کتلوکس جوسرا انرژی روزانه لازم برای گربه ها را تامین می کند. وجود اسید های چرب امگا ۳ و ۶ که از روغن آفتابگردان و هسته انگور گرفته شده است موجب حفظ سلامت عمومی، سلامت پوست با پوشش مویی براق می شود. همچنین این غذا حاوی مقادیر فراوان فیبر جهت افزایش حرکات دستگاه گوارش به منظور ممانعت از تشکیل و دفع گلوله های مویی می شود .

غذای خشک گربه عقیم شده و چاق برند جوسرا :

این غذا با کاهش کالری و افزایش سطح فیبر ، تغذیه مناسب برای گربه های کم تحرک یا گربه هایی است که مستعد اضافه وزن هستند یا عقیم شده‌اند. ایده آل برای گربه های کم تحرک ، گربه های‌ مستعد اضافه وزن و گربه هایی که رژیم لاغری دارند برای کاهش وزن ملایم. فیبرهای غذایی خاص باعث افزایش حس سیری در گربه می شوند. محتوای پروتئین بالا متابولیسم را تحریک می کند. ال کارنیتین از متابولیسم چربی پشتیبانی می‌کند .

  • غذای خشک مدل لژر مخصوص گربه های عقیم شده، چاق و یا با فعالیت کم
  • غذای کم کالری با میزان فیبربالا، مناسب برای گربه کم تحرک، چاق و عقیم شده
  • حاوی فیبر بالا جهت افزایش زمان سیری و کاهش میل به غذا
  • دارای مقادیر بالای ال کارنیتین به عنوان چربی سوز

غذای خشک گربه بالغ و بالای 6 ماه :

غذای نیچرکت جوسرا حاوی مقادیر فراوان گوشت مرغ به عنوان منبع پروتئین و 29 % گوشت مرغ و 10 % گوشت ماهی و سبزیجات و میوه هایی نظیر بلوبری، تمشک، بابونه، نعناع، ریشه کاسنی،جعفری،شنبلیله و رازیانه جهت خوش طعم شدن غذا میباشد و مناسب است برای گربه بالغ و همچنین بچه گربه های بالای 6 ماه که به جیره غذایی با پروتئین بالا و بدون غلات نیاز دارند .

برند جوسرا برای تمامی گربه ها با سن ها و ویژگی های وزنی و شرایط محیطی مختلف غذاهایی را تولید کرده است. که تعداد کمی از انها را ما در این مقاله نام بریدم . شما میتوانید طعم های مختلف از غذای خشک را برای گربه خود خریداری کنید .

دسته بندی تغذیه و رژیم غذایی گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت