فروش بچه گربه اسکاتیش با بهترین قیمت

بازدید: 2,047 بازدید
فروش بچه گربه اسکاتیش

فروش بچه گربه اسکاتیش

افراد با توجه به شخصیت، موقعیت اجتماعی و یا شغلی شان برای خود حیوان خانگی انتخاب می کنند به همین دلیل می توان گفت که حیوان خانگی می تواند بازتابی از شخصیت خودتان هم باشد، بسیاری از مردم امروزه به جای خرید سگ به عنوان حیوان خانگی از پرنده ها و مخصوصا گربه ها استقبال کرده اند زیرا گربه ها موجودات مستقلی هستند و حتی میتوان برای مدت زیادی انها را در خانه تنها گذاشت بدون اینکه نیازی به بیرون رفتن داشته باشند.

فروش بچه گربه اسکاتیش
فروش بچه گربه اسکاتیش

همچنین صدایی که گربه ها تولید میکنند بسیار کم است و باعث ازار و اذیت سایر همسایه ها نخواهد شد؛ از جمله گربه های مورد علاقه خانواده ها و افراد مجرد میتوان به نژاد اسکاتیش در دو نوع فولد و انفولد اشاره کرد که شیطنت خوبی دارند و زمان هایی که خان هستید شما را مشغول میکنند.

فروش بچه گربه اسکاتیش فولد در سال های اخیر در برنامه های مختلف مانند دیوار و شیپور افزایش یافته است که در بسیاری از موارد باعث ضربه زدن به گربه های ماده و حتی بچه گربه ها نیز میشود زیرا با توله کشی بیرویه به قصد درامد و سود بیشتر به گربه ماده فشار زیادی وارد شده و حتی موجب افسردگی و مرگ زود هنگام انها میشود، در صورتی که پرورش دهنده های معتبری با داشتن مدرک بین المللی پرورش گربه وجود دارند و اجازه وارد شدن اسیب به گربه های ماده را نخواهند داد و همچنین تمامی بچه گربه ها را چکاپ میکنند.

ویژگی های شخصیتی مورد توجه در هنگام فروش بچه گربه اسکاتیش

بچه گربه های اسکاتیش بسیار باهوش و بازیگوش هستند به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به خرید انها دارند، همچنین ظاهری بانمک انها نیز در همان نگاه اول  توجه شما را جلب میکند و میتوانید مطمئن باشید که بانمکی این نژاد گربه از بچگی تا بزرگسالی به مرور بیشتر خواهد شود و دل و دین شما را خواهد برد.

فروش بچه گربه اسکاتیش
فروش بچه گربه اسکاتیش

بازی ها و فعالیت های مورد علاقه گربه اسکاتیش

فعالیت های محبوب گربه های اسکاتیش که در زمان فروش بچه گربه اسکاتیش باید به آنها توجه کنید فعالیت هایی است که در آن با انسان ها در ارتباط باشند و علاقه بسیاری به نوازش شدن دارند، همینطور می توان در خرید گربه اسکاتیش به این نکته اشاره کرد که تنها ماندن چندان برای اسکاتیش ها خوش آیند نیست و ترجیح می دهند وقتشان را به بازی با انسان ها بگذرانند.

گربه های اسکاتیش فولد، از جلب توجه لذت می برند؛ پس اگر شاغل هستید مطمئن باشید که او همیشه منتظر است که از سر کار به خانه بیایید تا با او بازی کنید یا در آغوشتان لم بدهد و مدتی را با هم تلویزیون تماشا کنید، گربه های اسکاتیش زمانی که در خانه تنها هستند استراحت میکنند تا زمان برگشت صاحب خود بتوانند با ان بازی کنند.

7 ویژگی که باید در زمان فروش بچه گربه اسکاتیش به ان توجه کنید تا گربه ای اصیل را بتوانید بخرید شامل موارد زیر میشوند:

  1. گوش های تا خورده ( که در گربه های اسکاتیش فولد مشاهده میشود و البته در نژاد اسکاتیش نوع انفولد نیز وجود دارد که رسیدگی کمتری نسبت به نوع فولد میخواهد و بیماری های مربوط به گوش نیز کمتر برای ان پیش خواهد امد)
  2. چشمان درشت و گرد
  3. گردن کوتاه
  4. دم باریک و بلند با سره گرد
  5. پاهای کوتاه
  6. بینی کوتاه و انحنا دار
  7. سر کاملا گرد
فروش بچه گربه اسکاتیش
فروش بچه گربه اسکاتیش

اسکاتیش فولد یا انفولد؟

در رابطه با گوش های گربه های نژاد اسکاتیش میتوان گفت که این حالت فولد و خمیده ای که بعضی از انها دارند حدودا 21 روز پس از تولد اتفاق می افتاد، به بچه گربه هایی که گوش های تا خورده دارند اسکاتیش فولد می گویند و آن دسته که گوش های صاف دارند به اسکاتیش آنفولد معروف هستند و هر دو این گربه ها ویژگی های شخصیتی یکسانی دارند و تنها تفاوت در نحوه رسیدگی به گوش های انهاست که گربه های فولد به دلیل حالت خمیده و درصد بالای احتمال بیماری گوش نیاز به رسیدگی بیشتری در خانه دارند.

دلیل تاخوردگی گوش های گربه اسکاتیش فولد

تاخوردگی ایجاد شده به دلیل وجود نارسایی ژنتیکی است و گونه ای که از گوش های صاف برخوردارند به مراتب زندگی راحت تری دارند و در سلامت کامل هستند، لازم به ذکر است که این ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و بانمکشان است که در خرید گربه اسکاتیش تعیین کننده قیمت آن ها است.

فروش بچه گربه اسکاتیش
فروش بچه گربه اسکاتیش

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

فروش بچه گربه اسکاتیش
فروش بچه گربه اسکاتیش | فروش بچه گربه اسکاتیش

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

دسته بندی بلاگ گربه نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت