جای خواب سگ

بازدید: 1,751 بازدید
جای خواب سگ، سگ ها ممکنه هر جای خونه که دلشون بخواد و احساس راحتی کنن لم بدن . حتی ممکنه بیان رو تختمونو اونجا بخوابن و ما هم بدمون نیاد، ولی از لحاظ تربیتی این درسته که سگمون یه جای خواب مخصوص خودش رو داشته باشه و بیشتر مواقع همونجا بخوابه.

جای خواب مناسب سگ

جای خواب سگ،

سگ ها ممکنه هر جای خونه که دلشون بخواد و احساس راحتی کنن لم بدن . حتی ممکنه بیان رو تختمونو اونجا بخوابن و ما هم بدمون نیاد، ولی از لحاظ تربیتی این درسته که سگمون یه جای خواب مخصوص خودش رو داشته باشه و بیشتر مواقع همونجا بخوابه.

میتونیم برای سگمون باکس های تزئنی یا فلزی و چوبی بخریم وتشک خوابش رو اونجا قرار بدیم تا یه خونه مشخص و پر آرامش داشته باشه، ولی اگه خونتون بزرگ نیست داشتن همون جای خواب براش کافیه. بر خلاف ظرف آب و غذا که باید قبل از ورود سگ اونارو تهیه کنید. جای خواب رو بهتره چند روز بعد از اومدن سگ به خونتون بخرید تا یکمی با رفتار سگ و جاهایی که علاقه داره روی اون بخوابه آشنا بشیم.

با اینکه وقتی میخوایم برای سگمون جای خواب بخریم به شکل و رنگش توجه میکنیم ولی موارد مهم تر از اون هم هستن که باید بهشون توجه ویژه داشته باشیم که براتون اونارو توضیح میدیم:

موارد مهم در انتخاب جای خواب سگ:

جثه و سایز سگ:

طبیعیه که سگ شما حتی اگر جای اون کوچیک باشه بازم خودش رو یه جوری جا میده و میخوابه ولی برای ما مهم اینه که راحتی سگمون رو موقع خوابیدن بهش بدیم تا بتونه راحت استراحت کنه و انرژی داشته باشه برای بازی کردن و ورجه ورجه کردن. پس حتما به اندازه سگتون و سایز جای خوابی که براش میخرید توجه زیادی کنید.

آب و هوا:

اگه جایی که زندگی میکنید اکثر اوقات سرده بهتره از جای خواب های سرپوشیده برای سگتون استفاده کنید و البته به گرم و نرم بودن تشک جای خواب سگتون باید توجه ویژه ای داشته باشد و اگه هم که گرم و مرطوبه بهتره جای خوابش پایه دار باشه و از زمین فاصله مناسبی داشته باشه

جنس پارچه :

انتخاب جنس پارچه جای خواب سگ خیلی مهمه و شما باید پارچه ای رو برای جای خواب انتخاب کنید که پرزگیری کمی داره.

چون همونطور که میدونیم موهای سگ ها در سال های مختلف سال کم و زیاد میریزه مخصوصا در فصل های مثل بهار و تابستون که فصل اصلی ریزش موهای سگ هاست.البته بهتره تشکی رو انتخاب کنید که تضاد رنگی مناسبی با رنگ موی سگتون نداشته باشه و ریزش موی اون زیاد به چشم نیاد.

شخصیت سگ و گربه :

سگ هایی که خجالتی هستند و یا استرس دارند معمولا جای خواب سقف دار را ترجیح می دهند وبهتر است جای خواب سگ رو تو مکان هایی بذارید که دید کمتری داره.

سن سگ و گربه:

توله سگ ها و سگ های پیر جای خوابی که گرم تر و نرم تر باشه رو بیشتر ترجیح میدن.

قابلیت شستشوی جای خواب :

ممکنه به دلایل مختلف مثل استفراغ یا دستشو کردن و غذا خورن و هر چیز دیگه ای جای خواب سگتون کثیف بشه و برای همین باید موقع خریدن جای خواب سگ توجه داشته باشید جنسش جوری باشه که بتونید راحت اونو بشورید و عوضش کنید.

دوخت و کیفیت بالا:

سگا عاشق بازی کردن و چنگ زدنن و ممکنه بخاطر بازی کردنشون تشک از جای دوختش پاره بشه و از بین بره برای همین موقع خرید جای خواب به قسمت دوختش حتما توجه کند.

باید بدونید که سایز جای خواب مناسب سگتون چیه برای این کار باید ببیند سگتون چه جوری میخوابه. اگه درازکش خوابیده اندازه‌ گیری طول جای خواب مهمتره و اگه دور خودش حلقه زده ابعاد طول و عرض رو اندازه بگیرید.

بعد به این اندازه‌ها حدود ۲۰-۳۰ سانتیمتر اضافه کنید تا اندازه مناسب جای خواب سگتون به دست بیاد و خیلی راحت بتونه موقع خواب ریلکس کنه و بخوابه و حتی عروسکش رو بتونه با خودش ببره تو رخت خوابش.

ما تو پتریزو بهترین محصولات و با بهترین جنس ها به شما میدیم تا سلامت و راحتی حیوون خونگیتون رو خیلی راحت تامین کنیم. برای اینکه یه جای خواب خوب و ارزون با بهترین کیفیت برای سگتون برید تو سایت و مدلای مختلف رو ببیند و بعد خیلی راحت سفارش بدید تا درب منزل تحویل بگیرید.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت