فروش ارزان گربه اسکاتیش

بازدید: 2,030 بازدید

فروش ارزان گربه اسکاتیش

با توجه به سختی نگهداری سگ در آپارتمان های کوچک امروزی و صدای آن که گاهی با شکایت صاحب خانه ها و دیگر اهالی آپارتمان روبرو میشود، نگهداری از گربه ها که سر و صدای کمتری دارند و توانایی انها در زندگی کردن به صورت تنهایی برای ساعاتی در روز بیشتر است مورد توجه خانواده های  ایرانی قرار گرفته است به همین دلیل بسیاری از مردم اقدام به فروش گربه اسکاتیش که از نژاد های بسیار پر طرفدار در بین مردم است روی اورده اند.

فروش ارزان گربه اسکاتیش
فروش ارزان گربه اسکاتیش | فروش ارزان گربه اسکاتیش

این نژاد بسیار زیبا و شیطان است و نگهداری از ان در خانه میتواند شما را غرق در خوشی و خنده کند؛ در همین ابتدا لازم است بگوییم که گربه های نژاد اسکاتیش دارای دو نوع اسکایتش فولد و اسکاتیش انفولد می باشند و در زمان فروش گربه اسکاتیش باید به این موضوع توجه کنید؛ در ادامه توضیحاتی را درباره ویژگی های مربوط به گربه های اسکاتیش میدهیم تا اگر قصد خرید این گربه را دارید بتوانید انتخاب درست تری انجام دهید.

تاریخچه پیدایش نژاد گربه اسکاتیش

این نژاد گربه ها توسط انسان و با جهش های ژنتیکی به وجود امده اند، تمامی گربه های امروزه از نژاد اسکاتیش می توانند نسب خود را به سوزی، یک گربه سفید با گوشهای تا شده غیرمعمول نسبت دهند که به عنوان موش گیر در یک انبار در منطقه تایساید اسکاتلند نگهداری می شد.

سوزی در سال 1961 مورد توجه چوپانی به نام ویلیام راس که به گربه ها علاقه زیادی داشت قرار گرفت؛ وقتی سوزی از یک گربه محلی که در خانه ویلیام بود صاحب بچه گربه هایی شد راس یکی از آنها که ماده بود را برداشت، و اسمش را اسنوک گذاشت.

اسنوک که از فرزندان سوزی بود به طور طبیعی بعد از رسیدن به بلوغ و زمان جفت گیری، مانند مادر زیبای خود صاحب بچه گربه هایی شد و یکی از آنها که نر بود با یک شورت هیر انگلیسی آمیزش داده شد.

فروش ارزان گربه اسکاتیش
فروش ارزان گربه اسکاتیش | فروش ارزان گربه اسکاتیش

بدین ترتیب باعث گسترش نژادی شد که در ابتدا تحت عنوان “گربه گوش کوتاه” شناخته می شد و بعداً به عنوان “اسکاتیش فولد” معرف شد که به سرزمین اصلی آنها و مشخصه بارز آنها اشاره داشت و در حال حاظر به یکی از زیباترین نژاد های  گربه در تمام دنیا تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی را نیز دارد و میتواند با شیطنت ها و صداهایی که از خود در می اورد دل هر دوستدار گربه ای را ببرد.

برای فروش گربه اسکاتیش باید وزن و اندازه ان را در نظر بگیرید

به طور کلی اسکاتیش فولد، گربه ای با اندازه متوسط و دارای ساختار بدنی جمع و جور است. وزن ماده های آنها تقریباً 3 تا 4 کیلوگرم است در حالی که وزن نرها حدود 4 تا 6 کیلوگرم است، بسیاری از آنها ممکن است کوچک تر یا بزرگ تر از حد متوسطی که گفتیم باشند.

7 ویژگی که باید در زمان فروش گربه اسکاتیش به ان توجه کنید تا گربه ای اصیل را بتوانید بخرید شامل موارد زیر میشوند:

  1. گوش های تا خورده ( که در گربه های اسکاتیش فولد مشاهده میشود و البته در نژاد اسکاتیش نوع انفولد نیز وجود دارد که رسیدگی کمتری نسبت به نوع فولد میخواهد و بیماری های مربوط به گوش نیز کمتر برای ان پیش خواهد امد)
  2. چشمان درشت و گرد
  3. گردن کوتاه
  4. دم باریک و بلند با سره گرد
  5. پاهای کوتاه
  6. بینی کوتاه و انحنا دار
  7. سر کاملا گرد
فروش ارزان گربه اسکاتیش
فروش ارزان گربه اسکاتیش | فروش ارزان گربه اسکاتیش

خرید یا فروش گربه اسکاتیش فولد یا انفولد بهتر است؟

در رابطه با گوش های گربه های نژاد اسکاتیش میتوان گفت که این حالت فولد و خمیده ای که بعضی از انها دارند حدودا 21 روز پس از تولد اتفاق می افتاد، به بچه گربه هایی که گوش های تا خورده دارند اسکاتیش فولد می گویند و آن دسته که گوش های صاف دارند به اسکاتیش آنفولد معروف هستند و هر دو این گربه ها ویژگی های شخصیتی یکسانی دارند و تنها تفاوت در نحوه رسیدگی به گوش های انهاست که گربه های فولد به دلیل حالت خمیده و درصد بالای احتمال بیماری گوش نیاز به رسیدگی بیشتری در خانه دارند.

دلیل تاخوردگی گوش های گربه اسکاتیش فولد

تاخوردگی ایجاد شده به دلیل وجود نارسایی ژنتیکی است و گونه ای که از گوش های صاف برخوردارند به مراتب زندگی راحت تری دارند و در سلامت کامل هستند، لازم به ذکر است که این ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و بانمکشان است که در خرید گربه اسکاتیش تعیین کننده قیمت آن ها است.

فروش ارزان گربه اسکاتیش
فروش ارزان گربه اسکاتیش | فروش ارزان گربه اسکاتیش

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

فروش ارزان گربه اسکاتیش
فروش ارزان گربه اسکاتیش | فروش ارزان گربه اسکاتیش

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ گربه مقاله ها و دانش روز
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دوازده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت