خرید بچه گربه و 6 نکته درباره ان

بازدید: 3,197 بازدید
خرید بچه گربه

برای خرید بچه گربه به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید بچه گربه
خرید بچه گربه | خرید بچه گربه

اکثر ما عکس‌هایی از گربه‌های ملوس را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت دیده‌ایم و علاقه پیدا کردیم که یکی از این گربه‌های نازنین را در خانه‌مان داشته باشیم. باید بدانیم که خرید گربه مانند خرید لباس و مواد غذایی آسان نیست. گربه‌ها به طور متوسط تا 20 سال عمر می‌کنند و اشتباه در خرید گربه، می‌تواند پشیمانی به بار آورد. در این مقاله از سایت petrizo نکات مهم برای خرید گربه را به شما می‌گوییم.

مناسب بودن خانه شما

حتما قبل از خرید گربه به شرایط، خانه و روحیه خودتان توجه کنید.

ابتدا از سلامتی خود مطمئن شوید که آلرژی و حساسیتی به گربه‌ها نداشته باشید.

اگر با خانواده‌ی خود زندگی می‌کنید، حتما با اعضای خانواده مشورت کنید و نظر آنها را بپرسید.

زیرا گربه‌ی شما قرار است سال‌ها با شما زندگی کند و توجه خانواده به گربه و وقت گذاشتن با او می‌‌تواند برای شما کمک کننده باشد

خرید بچه گربه
خرید بچه گربه | خرید بچه گربه

مسئولیت پذیری

گربه‌ها فقط برای بازی و لذت بردن از آنها نیستند؛ گربه مسئولیت دارد و باید برای آن زمان گذاشت و مراقبشان بود. توجه به تغذیه، خواب، کوتاه کردن مو، شانه کردن مو، بیماری، سلامتی، وسایل مورد نیاز، آموزش، مراقبت‌‌ها، مراجعه به دامپزشک و … نمونه‌هایی از مواردی هستند که جر وظایف شماست و قبل از خرید گربه باید به آن توجه کنید.

ویژگی‌های مهم برای خرید بچه گربه

قطعا اولین معیار شما برای خرید گربه ظاهر، زیبایی و ملوس بودن آن است.

این ویژگی هیچ ایرادی ندارد زیرا قرار است شما از وقت گذاشتن و نگاه کردن گربه‌تان لذت ببرید. اما فقط به این ویژگی‌‌ها اکتفا نکنید و به موارد مهم دیگر که عنوان می‌کنیم توجه کنید.

نژاد گربه

اولین نکته نژاد گربه است. همه‌ی نژادها برای نگهداری در خانه مناسب نیستند؛ حتما قبل از خرید از فروشنده و متخصص سوال کنید تا نژادی که در خانه و آپارتمان‌ها راحت‌تر هستند را خریداری کنید.

خرید بچه گربه
خرید بچه گربه | خرید بچه گربه

سن گربه

گربه‌ها معمولا تا ۲۰ سال عمر می‌کنند. اینکه گربه بالغ خریداری کنید

یا بچه گربه، بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد. معمولا گربه بالغ کمتر به آموزش نیاز دارد و بسیاری از کارها را از قبل آموخته است. ولی برای بچه گربه باید وقت گذاشت و آموزش‌های لازم را به او یاد داد.

جنسیت گربه

خرید گربه‌های ماده بسیار بیشتر از گربه‌ها نر است؛ یکی از دلایل این است که گربه‌های ماده مهربان‌تر و ملوس‌تر هستند. همچنین حتما توجه کنید که گربه شما عقیم شده باشد.

هزینه نگهداری گربه

خرید گربه و نگهداری از آن قطعا هزینه‌بر است؛ هزینه‌هایی مانند واکسیناسیون، عقیم کردن، آزمایش‌، مراجعه به دامپزشک و تغذیه مواردی هستند که صاحب گربه باید به آن توجه کند، از قبل برای مسائل مالی برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلی برای شما پیش نیاید.

خرید بچه گربه
خرید بچه گربه | خرید بچه گربه

گربه های سالم و نژاد دار را از کجا کدام پرورش دهنده خریداری کنیم؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت