4 نژاد برای خرید گربه ارزان قیمت

بازدید: 2,597 بازدید
خرید گربه ارزان قیمت

گربه ارزان قیمت برای خرید و نگهداری

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت

 

قیمت یک گربه شاید به عنوان مانعی برای برخی از عاشقان این حیوان دوست داشتنی محسوب گردد اما هرگز نباید ارزش یک گربه را از روی قیمت آن تعیین کرد بلکه باید به نژادی که به آن علاقه داریم توجه کنیم تا از وجود این گربه در خانه خود لذت ببریم

اما بعضی از افراد علاقه بسیار زیادی به نگهداری یک گربه در خانه دارند تا بتوانند شادی و سرزندگی را با آن تجربه کنند، اما با توجه به شغلی که دارند و درآمد محدودی که از بعضی کارها در ایران حاصل میشود برایشان مهم است که یک گربه ارزان قیمت را خریداری کنند؛اگر شما هم مبلغی مشخص و محدود دارید و میخواهید یه گربه ارزان قیمت خانگی داشته باشید، می توانید از بین نژاد هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم یکی را برای  خود خریداری کنید.

گربه هایی با نژاد متفاوت در مکان های متفاوت و با میزان سلامتی متفاوتی که دارند، قیمت متفاتی نیز خواهند داشت، پس مشخصا به دلیل زیاد بودن تقاضا برای گربه های اصیل شما باید برای داشتن گربه ای با نژادی شناخته شده قیمت بیشتری بپردازید و باید بدانید که گربه هایی مانند پرشین در دسته گربه ارزان قیمت قرار نخواهند گرفت و برای  خرید آن باید پس انداز بیشتری داشته باشید مخصوصا اگر گربه پرشین مورد نظر شما از نوع سوپر فلت باشد.

بسیاری نژادهای دیگر هم هستند که به همان شیرینی و زیبایی و حتی پر جنب و جوش تر از گربه های گران قیمت مانند پرشین هستند که میتوان با هزینه بسیار کمتری نیز آنها را از پرورش دهندگان معتبر و دارای  مدرک معتبر  از سازمان پرورش گربه ها را دارد خریداری کرد.

در ادامه 5 نژاد گربه ارزان قیمت را برای شما بررسی میکنیم که البته قیمت های آنها بسته به خالص بودن نژاد متفاوت است، اگر شما نیز گربه ارزان قیمت را میشناسید در قسمت کامنت ها آن را به ما و دیگر گربه دوستان معرفی کنید:

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت
  1. گربه نژاد سیامی یک گربه ارزان قیمت:

گربه های نژاد سیامی یا همان “گربه بالماسکه” به دلیل محبوب بودنشان نیاز به معرفی چندانی ندارند. سیامی ها از اولین نژادهای شناخته شده از گربه های اورینتال هستند و صمیمانه ترین رفتار را در میان گربه ها با انسان دارند؛ در واقع می توان گفت این گربه ها عشق دو طرفه را باور دارند.

گربه های سیامی به دلیل ظاهر زیبا و منحصربه فردشان و همینطور رفتار گرم و صمیمانه شان در یکی از محبوب ترین گربه های جهان به شمار می روند. پس اگر میخواهید گربه ارزان قیمت، بازیگوش، مهربان، زیرک و پر سر و صدایی داشته باشید بتوانید به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید این گربه انتخاب مناسبی برای شماست

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت
  1. گربه نژاد هیمالین یک گربه ارزان قیمت:

گربه های هیمالین یکی از معروف ترین نژاد گربه های مو بلند هستند. چشمان براق و خوش رنگ و الگوی رنگ آنها همانند گربه های نژاد سیامی ها و ظاهر، بدن و موهای بلند و زیبای آنها نیز همانند گربه های پرشین اصیل است.

این گربه آرام، شیرین و مهربان اما بازیگوش است، عاشق جلب توجه و محبت صاحب خودش است و از بازی های مختلفی مثل رفتن دنبال اسباب بازی و آوردن آن لذت میبرد. اندازه این نژاد متوسط رو به بزرگ است و وزنی بین ۳٫۵ تا ۷ کیلوگرم دارند.

این گربه رنگ های بسیار زیبایی دارد و با توجه به قیمت آن، جز نژاد های گربه ارزان قیمت محسوب میشود..

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت
  1. گربه نژاد آمریکایی، یک گربه ارزان قیمت:

این گربه بسیار باهوش و زیرک است و همینطورعلاقه بسیاری به ارتباط برقرار کردن با کودکان و مردم است، گربه های آمریکایی بسیار باهوش و همینطور عاشق بازی کردن می باشند. گربه های امریکن شورت هیر قد نسبتا متوسطی دارند و اصالت آن همانطور که از اسمش پیداست، آمریکایی است

این گربه با طبیعت و محیط بیرون نیز سازگار بوده و معمولا رانندگان ماشین های سنگین به عنوان یک همراه و همدم از این گربه استفاده می کنند و آن ها را به سفر می برند میتوان گفت یان گربه کاملا مناسب افرادی است که عاشق سفر رفتن و تجربه های جدید هستند.

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت

4. گربه نژاد اسکاتیش فولد، از دسته گربه ارزان قیمت:

تمام گربه های اسکاتیش چه از نوع وفولد و چه انفولد، نوه و نتیجه ی سوسی (گربه ای که گوش های افتاده ای داشت و در مزرعه ای در اسکاتلند توسط ویلیام راس یافت شد.

او با کمک گرفتن از یک متخصص ژنتیک شروع به پرورش اینگونه کرد.) هستند، جهش ژنتیکی باعث افتادگی گوش اسکاتیش فلد و تمایز این گربه با گربه های دیگر شده است. اسکاتیش هم در 2 نوع مو بلند و مو کوتاه در دنیا وجود دارند. گربه های اسکاتیش فولد که در دسته گربه ارزان قیمت جای می گیرند شخصیت آرام و دوست داشتنی ای دارند.

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت

از کجا و چگونه میتوان با گربه ها آشنا شد و اقدام به خرید گربه ارزان قیمت کرد؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه های اسکاتیش که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت