3 نوع پرزگیر مو گربه

بازدید: 2,370 بازدید
پرزگیر مو گربه

پرزگیر مو گربه و سگ

پرزگیر مو گربه
پرزگیر مو گربه|پرزگیر مو گربه

ضرورت استفاده از پرزگیر مو گربه و سگ

پرزگیر مو گربه، اونای که سگ و گربه دارن میدونن که مشکلات ریزش مو چه قدر سخته و یه وقتایی میبینی رنگ مبل و فرش خونه بخاطر موهایی که از سگ و گربه ای که صاحبش هستین دیگه معلوم نیست.

و هرچه قدرم که با دستمال مرطوب و پارچه روش میکشید درست تمیز نمیشه .

وقتایی هم که قراره مهمون بیاد که دیگه تمام اهل خونه دست به کار میشن برای تمیز کردنش .

حالا به جای این کارا یه راه حل اسون هم وجود  داره که شما فقط تو دو دیقه میتونید خیلی راحت پرزا و موهای دوستای شیطونتونو از بین ببرید.

یه سری محصولاتی هست به اسم پرزگیر مو گربه و سگ که به صورت رولی یا دستی هستن. از بین این دو مدل هم پرزگیرای رولی یا چسبی بهتر چونکه با اون چسبی که روی برگه اونا هست. به راحتی پرزا برداشته میشن و این چسب هیچ اسیبی به بافت پارچه یا هرچیز دیگه ای وارد نمیکنه.

تازه اگه موی خود شماهم رو ی اون فرش یا سطح باشه تمیزش میکنه . این رول رو میتونید رو سطحای سرامیکی و شیشه ای هم استفاده کنید. رول های پرزگیر معمولا ورقه های زیادی دارن و شما میتونید برای دفعات زیاد از اونا استفاده کنید . دسته رول های پرزگیر به راحتی توی دست جا میشن و میتونید به راحتی کارتون رو انجام بدید .

پرزگیر مو گربه
پرزگیر مو گربه|پرزگیر مو گربه

روش استفاده از رول های پرزگیر چسبی:

روی هر ورقه چسبی از این رول پرزگیر گربه یه پوششی وجود داره .شما با برداشتن این پوشش از روی اونا میتونید از قسمت رول چسبی اون استفاده کنید . و برای استفاده از ورق بعدی همین ورق یا لایه ای رو بردارید . تا بتونید خیلی راحت دفعه بعد هم ازش استفاده کنید .البته حتما باید زمان استفاده این ورق ها برداشته بشه .

علاوه بر پرزگیر های چسبی پرزگیرهایی هم وجود دارد که با داشتن شیارهایی کمک میکنن که پرزها جمع بشه. خصوصیت این پرزگیرها اینه که مادام العمر براتون میمونن و مثل پرزگیرهای چسبی تموم نمیشن.

البته قیمت این پرزگیرهای سگ و گربه  از مدل دیگشون که همون پرزگیر چسبیه گرون تره . این نوع پرزگیر رو میتونید برای بدن سگ و گربتون هم استفاده کنید البته نه به عنوان شونه .

پرزگیر مو گربه
پرزگیر مو گربه |پرزگیر مو گربه

روش های دیگه ای هم برای جمع کردن پرز سگ و گربه وجود داره که ما اونارو بهتون معرفی میکنیم :

  • استفاده از جارو برقی
  • استفاده از نرم کننده پارچه :
  • یه قاشق غذاخوری نرم کننده پارچه یا سرکه را با یه پیمانه آب رقیق کنید و بعد داخل بطری اسپری بریزید. اروم مایع را روی پارچه اسپری کنید و اجازه بدید چند دقیقه بمونه تا پارچه نرم بشه و موی سگ و گربه رو رها کنه تا به آسانی مو را جمع کنید. حالا می توانید مو رو بردارید یا جارو کنید.
  • استفاده از دستکش پلاستیکی :
  • تمام چیزی که برای این راه حل ساده نیاز دارید دستکش پلاستیکی آشپزخانس . دستکش رو دست کرده و کمی خیس کنید . بعد به آرامی روی سطح پارچه بکشید. دستکش یک کشش سطحی ایجاد می کنه که موی حیوان خانگی را جذب می کنه . موهای جمع شده را بشویید و این کار را دوباره روی تمام سطح پارچه انجام بدید.
    پرزگیر مو گربه
    پرزگیر مو گربه|پرزگیر مو گربه
  • با استفاده از اسفنج موی سگ و گربتون رو بردارید :
  • یکی دیگه از وسایل ساده برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی اسفنج خشکه . اسفنج رو روی پارچه بکشید تا موی سگ یا گربه را جذب کنه و برداره.
  • جمع کردن موی حیوانات خانگی با ورق خشک کن :
  • اگر موی حیوان خانگی روی سطح وسایل خانه نشسته ، ورق خشک کن هم می توانه یک راه حل تاثیرگذار باشه . ورق رو روی سطح پارچه ای بکشید تا موی حیوان رو جذب کنه . همچنین می توانید ورق رو روی حیوان خانگی خود بکشید تا از پخش شدن موی اون توخونه جلوگیری کنید.

خرید گربه مناسب برای تمامی خانواده ها از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

پرزگیر مو گربه
پرزگیر مو گربه

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت