غذای گربه مفید

بازدید: 1,773 بازدید
« مفید ؛ معروف ترین برند غذای گربه ایرانی » غذای گربه مفید، محصولات برند مفید با انجام آزمایشات مختلف تخصصی و بر اساس به روزترین روش‌های تحقیقاتی تولید می‌شوند. به طوری که بتوانند تمام نیازهای حیوان را در شرایط مختلف برآورده کنند . این خوراک با مواد اولیه مرغوب ، با کیفیت و تازه و با در نظر گرفتن آناتومی و فیزیولوژی متفاوت گربه‌ها تولید شده است . این محصولات بدون گلوتن و افزودنی‌ها و نگهدارنده‌های شیمیایی و با طعمی کاملا طبیعی و لذیذ تولید می‌شوند.

غذای گربه مفید

« مفید ؛ معروف ترین برند غذای گربه ایرانی »

غذای گربه مفید، محصولات برند مفید با انجام آزمایشات مختلف تخصصی و بر اساس به روزترین روش‌های تحقیقاتی تولید می‌شوند. به طوری که بتوانند تمام نیازهای حیوان را در شرایط مختلف برآورده کنند . این خوراک با مواد اولیه مرغوب ، با کیفیت و تازه و با در نظر گرفتن آناتومی و فیزیولوژی متفاوت گربه‌ها تولید شده است . این محصولات بدون گلوتن و افزودنی‌ها و نگهدارنده‌های شیمیایی و با طعمی کاملا طبیعی و لذیذ تولید می‌شوند.

غذای گربه ی مفید خشک مخصوص گربه های بالغ پرشین :

  • مخصوص موهای بلند : این رژیم غذایی حاوی مواد مغذی است که به پوست به عنوان یک مانع و حفظ سلامت پوست و پوشش کمک می کند. فرمول غنی شده با اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6.
  • مخصوص فک براکیسفالیک : مخصوصاً طراحی شده برای درک راحت غذا خوردن گربه ایرانی با قسمت زیرین زبان .
  • کاهش گلوله مویی : حاوی فیبرهایی است که به تحریک روده کمک می کند و به طور طبیعی تشکیل کره مو را محدود می کند .
  • سلامت دستگاه گوارش : به حمایت از سلامت دستگاه گوارش ، منابع پروتئینی با کیفیت بالا و الیگوساکاریدهای مانان کمک می کند .
  • حاوی داروهای گیاهی : از اسهال ویروسی یا باکتریایی با داروهای گیاهی از جمله شیرین بیان ، آویشن ، پونه جلوگیری کنید .
  • حاوی پروبیوتیک و پروبیوتیک : پروبیوتیک ها و پری بیوتیک های اختصاصی به پیشرفت فلور روده کمک می کنند .
  • سم زدایی : جذب سموم گوارشی توسط کربن فعال و کمک به سلامت بدن گربه .

غذای خشک کلیوی:

غذای خشک کلیوی گربه مفید (Renal) یک غذای مفید برای گربه شماست.

غذای کلیوی مفید جهت مراقبت از سلامت کلیه در گربه های بالغ طراحی شده و در کنترل بیماری مزمن کلیوی در گربه ها موثر می باشد. این غذا علاوه بر خوش طعمی ، حاوی مواد مغذی و کالری بالاتری بوده تا گربه هایی که به علت بیماری کلیوی دچار کاهش اشتها شده اند. به وزن ایده آل خود بازگردند. بیماری مزمن کلیه (CKD) شایعترین بیماری کلیوی در گربه ها می باشد و تغذیه نقش بسیار مهمی در مدیریت CKD در گربه‌ها دارد.

رژیم غذایی کلیوی در مقایسه با غذای طبیعی گربه‌های بزرگسال حاوی سدیم و فسفر کمتری بوده است. به علاوه با آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 با منبع روغن ماهی غنی شده‌است . همچنین مقدار پروتئین آن به صورت هدفمند برای کمک به عملکرد کلیه تنظیم شده‌است و از اسیدوز متابولیک جلوگیری میکند .

غذای خشک گربه بالغ  :

فرمول منحصر به فرد از مواد غذایی  مرغوب به سلامت دستگاه گوارش بچه گربه ها و کیفیت مناسب مدفوع کمک میکند.

استفاده از پروتئین با قابلیت هضم بالا، فیبر و پروبیوتیک جهت حفظ تعادل فلوردستگاه گوارش .رشد به عنوان یک مرحله ی ضروری، زمان تغییرات بزرگ در بچه ها می باشد.

در طول این دوره کلیدی،سیستم ایمنی بچه گربه به تدریج توسعه می یابد. مجموعه آنتی اکسیدان ها (ویتامین C و E، لوتئین، تائورین) و پروبیوتیک های موجود درفرمول به حمایت از دفاع طبیعی بچه گربه کمک میکند.

مقدار متعادل پروتئین های با قابلیت هضم بالا، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در فرمول، رشد سالم استخوان ها و عضلات در بچه گربه ها را تضمین میکند. همچنین نیازهای انرژی مربوط به این دوره ی رشد سریع را برآورده می کند.

 

غذای خشک گربه عقیم شده :

گربه‌های عقیم‌شده به دلیل تغییرات هورمونی، ۳/۵ برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به چاقی قرار دارند. تحقیقات نشان داده‌اند که تنها پس از ۳ روز از عقیم‌سازی بیشتر از حد معمول غذا می‌خورند، احساس سیری برای آنها دشوارتر است.

و فعالیت بدنی آنها تا ۵۳٪ کاهش می‌یابد،  به همین دلیل باید از غذایی متفاوت از گربه های عقیم نشده استفاده کنند. و مقدار مشخصی از خوراک هر وعده در دسترس آنها باشد. گربه های عقیم‌شده با تحرک کمتر و نیاز کمتر به آب، ادرار کمتری نیز دارند. و ادرار آنها بیشتر در مثانه می‌ماند. این موضوع می‌تواند منجر به سنگ‌های ادراری استروویت شود.

منیزیم یکی از عتاصر  تشکیل دهنده سنگ‌های استروویت است. برای جلوگیری از سنگ‌های مجاری ادراری باید به مقدار منیزیم در خوراک توجه بشود. مهم است که حیوان خانگی حداقل مقدار منیزیم را با غذا دریافت کند.  پس از عقیم‌سازی گربه به غذای مخصوص با محتوی چربی کمتری نیاز دارد.

غذای گربه مفید خوراک مقدار انرژی کمتری دارد و کنترل وزن حیوان خانگی را آسان می‌کند و با داشتن محتوای فیبر بیشتبر حس سیری را در حیوان تشدید می‌کند .

غذای خشک بچه گربه :

غذای گربه مفید به سلامت دستگاه گوارش و همچنین سلامت سیستم ایمنی بدن بچه گربه ها توجه زیادی دارد .

این موارد تنعا بخشی از انواع غذای برند ایرانی مفید بودند .

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت