اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

بازدید: 1,569 بازدید
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

گربه های اسکاتیش که از کشور اسکاتلند پیدا شدند به دلیل  ظاهر زیبایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفتند البته نوع فولد و سوپر فولد انها که گوش هایی خمیده دارند و چشم های انها را بیشتر نمایان میکند بیشتر به دل علاقه مندان به گربه های خانگی می نشیند؛ در بین اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو به دلیل خاص بودن رنگ بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و میتوانید در خانه های افراد بیشتر این گربه ها را مشاهده کنید؛ در ادامه این نوشته درباره گربه های اسکاتیش سوپر فولد مطالب بیشتری را برای شما می اوریم.

اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو | اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

گربه اسکاتیش سوپر فولد چه فرقی با اسکاتیش فولد دارد؟

تفاوت گربه اسکاتیش دبل فولد با فولدهای معمولی در میزان خمیدگی گوش های انهاست، گوش‌های اسکاتیش دبل فولد دقیقاً روی سرش خوابیده و حتی در نگاه اول ممکنه گوش‌ها در گردی صورتش دیده نشود؛ اما اسکاتیش فولد معمولی برجستگی گوشش پیداست و میتوتن خود گوش رو به وضوح دید هر چند که خوابیده باشه؛ البته پرورش اسکاتیش دبل فولد به دلیل اسیب هایی که ممکن اس به گربه وارد شود و در خظر بودن شنوایی او تقریبا ممنوع است.

مهمترین ویژگی های ظاهری گربه اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

  • بدن عضلانی
  • صورت گرد
  • بینی کوچک
  • پوزه کمی مایل به داخل
  • چشم های بزرگ و هوشیار
  • با نشاط و بازیگوش
  • بسیار مهربان
  • به هیچ وجه اهل خشونت نیست
  • وابستگی عمیق به صاحب خود دارد
  • بسیار وفادار به صاحب خود
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو | اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

وزن و اندازه نرمال و طول عمر گربه اسکاتیش سوپر فولد

به طور کلی اسکاتیش، گربه ای با اندازه متوسط و دارای ساختار بدنی جمع و جور است در این نژاد وزن ماده ها تقریباً 3 تا 4 کیلوگرم است در حالی که وزن نرها حدود 4 تا 6 کیلوگرم است، بسیاری از آنها ممکن است کوچک تر یا بزرگ تر از حد متوسطی که گفتیم باشند که لین موضع به روش تغذیه انها بازمیگردد.

این نژاد گربه در صورت نگهداری  درست و اصولی و رسیدگی های منظم و فراهم کردن فضای مناسب خانه و غذای مقوی که سیستم بدن انها را قوی نگهدارد و وزن گربه را افزایش ندهد میتوانند 15 سال و حتی بیشتر در کنار شما زندگی کنند و باعث شادی بخشیدن به خانه شما شوند.

ریزش مو گربه اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

گربه های اسکاتیش به نسبت گربه های نژاد پرشین و هیمالین ریزش موی کمتری دارند و چه نوع شورت هیر و چه لانگ هیر نیاز چندانی به رسیدگی هر روزه ندارند و تنها کافی است هر چند روز یکبار  موهای انها را برای جلوگیری از ریزش زیاد شانه کنید؛ رنگ موهای زیبای سیلور و بلوی این گربه ها که باعث زیبایی انها میشود باعث شده تا اگر بر روی زمین یا تخت باشند به سختی بتوانید تشخیصشان دهید.

اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو | اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

ویژگی های رفتاری گربه اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

بعد از گوش آنها، اولین چیزی که در مورد اسکاتیش فولد ها توجه شما را جلب می کند عادت آنها در حالت های عجیب و غریب خوابیدن آنها است که مانند یک قورباغه کوچک روی زمین پهن می شوند و یا به پشت خوابیده و پنجه ها خود را در هوا بالا می گیرند، بچه گربه های اسکاتیش فولد در این حالت زیباترین گربه ها هستند و معمولا صاحبان در برابر بوسیدن و بغل کردن آنها نمیتوانند از خود مقاومتی نشان دهند.

این گربه های علاقه زیادی به بازی کردن دارند اما زمانی که صاحبشان خانه نباشد به وسایل خانه اسیبی وارد نمیکنند و تنها پشت پنجره مینشینند و بیرون را تماشا میکنند و یا در حال چرت زدن می باشند تا وقتی شما به خانه بازمیگردید انرژی کامل برای بازی کردن و سرگرم کردن شما را داشته باشند.

تصور غلط درباره گربه اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

اگرچه ممکن است تصور کنید که گوش آنها کمتر از گربه های دیگر توانایی شنیدن دارد و شنیدن صداهای آهسته برای آنها دشوار است، اما چنین نیست! اسکاتیش سوپر فولد از این گوش ها برای برقراری ارتباط کاملاً موثر استفاده می کند و در صورت لزوم با صدای آرام و بامزه ای نظراتی را به آن اضافه می کند و با شما صحبت میکند.

اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو | اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

قیمت فروش گربه اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

قیمت گربه اسکاتیش آنفولد و گربه های اسکاتیش فولد و سوپر متفاون است و معمولا نوع فولد به دلیل طرفداران بیشتر قیمت بالاتری نیز دارند؛ به علاوه رنگ بلو و سیلور این گربه نیز به دلیل استقبال بیشتر مردم قیمت متنفاوت تری با سایر گربه ها اسکاتیش فولد و سوپر فولد دارد.

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو
اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو | اسکاتیش سوپر فولد سیلور و بلو

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

دسته بندی بلاگ گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت