خرید گربه سیبرین و نژاد های مشابه آن

بازدید: 2,649 بازدید
خرید گربه سیبرین

خرید گربه سیبرین

خرید گربه سیبرین

خرید و نگهداری از بچه گربه در زندگی آپارتمان نشینی امروزه، برای افرادی که توانایی نگهداری از سگ را به دلیل فضای کوچک آپارتمان ها ندارند، یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید چرا که گربه ها توانایی تنها ماندن در خانه تا چندین ساعت را دارند و نسبت به سگ ها مستقل تر هستند، پس شما می‌ توانید به راحتی به کار های بیرون از خانه خود برسید و دیگر نگران دستشویی و غذا خوردن حیوان خانگی خود نباشید.

به طور معمول گربه های بالغ و بچه گربه ها برای تنها ماندن نیاز به غذا و آب کافی، خاک مناسب برای دستشویی و جایی راحت برای استراحت دارند و بهتر است حتما قبل از  بیرون رفتن از خانه تمامی این موارد را برای آنها تامین کنید، این موضوع در بین تمامی گربه ها مخصوصا گربه های سیبری  مشترک است.

در عین تحرک زیاد؛ بچه گربه ها نسبت به گربه های بالغ برای روند صحیح رشد خود به استراحت بیشتری نیاز دارند پس در نتیجه در طول روز بیشتر می ‌خوابند و از این بابت تنها گذاشتن آن ها مشکل ساز نیست اما این موضوع در رابطه با خرید گربه سیبرین متفاوت است زیرا که این گربه ،گربه بسیار بازیگوشی است..

باید به این موضوع توجه کرد که اکثریت نژاد گربه ها برای تنها ماندن نیاز به اسباب بازی دارند تا حوصله شان سر نرود و گربه سیبرین هم از این قاعده مستثنا نیست و حتما یک یا دو اسباب بازی سرگرم کننده در نقاط مختلف خان هبرای آنها قرار دهید.

نکته ای که هنگام خرید گربه سیبرین باید در نظر داشته باشید این است که این گربه رفتار دوستانه ای دارد و همینطور گربه مهربان و با محبتی است که عاشق نوازش شدن از سمت صاحبش است. این گربه بسیار سر به هوا و پر تحرک است و دوست دارد که شما چیزی را برایش پرتاب کنید و او برایتان بیاورد.این گربه به دلیل شخصیت اجتماعی اش می تواند حیوان خانگی بسیار مناسبی برای شما باشد.

6 ویژگی ظاهری در هنگام خرید گربه سیبرین

  1. دم متوسط و کوتاه تر از بدن
  2. بدن متوسط و عضلانی
  3. شکمی به شکل بشکه و محکم
  4. پوزه باریک و استخوان گونه برجسته
  5. استخوان بندی محکم در پاها و بلندتر بودن پاهای عقبی
  6. پنجه های بزرگ و گرد

خرید گربه سیبرین

5 رنگ متدوال که هنگام خرید گربه سیبرین باید به آنها توجه کنید

1-سفید

2-نقره ای

3-سیاه

4-ابی

5-خاکستری

گربه های سیبرین به دلیل پیشینه خود که به سیبری و اب و هوای سرد روسیه بر میگردد، اکثر اوقات به رنگ سفید دیده میشوند و در دسته گرگ ها سفید قرار میگیرند.

خرید گربه سیبرین
خرید گربه سیبرین

خرید گربه سیبرین، گربه ای با شخصیت خاص و سرسخت:

این گربه ها ،گربه های مهربان و با محبتی هستند و همیشه هنگام تلویزیون تماشا کردن، کار با کامپیوتر و همچنین هنگام حمام رفتن به دنبال شما خواهند افتاد. هنگامی که نشسته اید سریعا بغل شما آمده و دوست دارد نوازشش کنید. آن ها گربه های اجتماعی بوده و در مقابل مهمان ها اصلا خجالتی نیستند.همچنین اگر حیوان خانگی دیگری و یا فرزندی دارید نیازی به نگرانی نیست، چرا که این گربه با حیوانات و کودکان میتواند رابطه خوبی بر قرار کند.

یکی از بهترین وسیله هایی که مختص به بازی این نژاد از گربه است ، چیزی است که گربه بتواند به راحتی از ان بالا پایین برورد، پس خرید درخت گربه برای این گربه ها بسیار مناسب است و میتواند او را تا ساعت ها سرگرم کند و از رفتن روی یخچال ها و فضا های بلند خانه جلوگیری کند.

نکته مهمی که در نگهداری از گربه سیبرین مطرح است این است که اگر قصد نگهداری از گربه در بیرون از فضای خونه را دارید، خرید گربه سیبرین میتواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا این گربه بسیار همراه است و میتواند از خودش به خوبی دفاع کند.

این گربه به دلیل اجتماعی بودن از حضور در جمعیت فراری نیست اما بهتر است حواستان به او باشد تا اگر حس کردید از فعالیت و شلوغی زیاد خسته شده است، به مکان آرامتری ببریدش.

گربه سیبرین دارای هوش و استعداد بالایی می باشند به همین دلیل بهتر است که طلاها و جواهرات خود و وسایلی که برای آن ها جذابیت دارد از دسترس آنها دور نگه دارید.

خرید گربه سیبرین
خرید گربه سیبرین

7نکته ی مهم مراقبتی بعد از خرید گربه سیبرین:

  1. موی بدن این نژاد در زمستان زخیم م یشود ودر تابستان نازک می شود پس حواستان به کوتاهی به موقع موهایش باشد تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.
  2. این گربه نیاز به نظافت روزانه، استحمام حداقل ماهی یک بار و گرفتن ناخن هایش دارد
  3. روزانه چشم های او را پاک کنید
  4. حداقل ماهی یک بار دندان هایش را مسواک بزنید تا از بیماری های دندانی و لثه ای در این نژاد جلوگیری کنید.
  5. گربه های سیبرین به دلیل داشتن موهای بلند،موهایشان می ریزد به همین دلیل مجبور هستید هر روز مو هایش را شانه بزنید
  6. برنامه غذایی مخصوص او را از پرورش دهنده دریافت کرده و طبق آن عمل کنید تا گربه تان دچار مشکلات گوارشی نشود
  7. سیبرین ها مستعد ابتلا به بیماری ها و مشکلات زیادی هستند پس از سلامت گربه خود غافل نشوید.
خرید گربه سیبرین
خرید گربه سیبرین

خرید گربه سیبرین از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه های سیبرین که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

دسته بندی بلاگ گربه نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت