چرا خرید دندانی برای سگ مهم است ؟

بازدید: 1,921 بازدید
بیماری های دندان سگ

چرا خرید دندانی برای سگ مهم است ؟

بیماری های دندان سگ

سگ ها بازی کردن را دوست دارند و بیشتر از ان جویدن اشیا پلاستیکی را دوست دارند « البته سگ هایی که دارند دندان در می اورند به جویدن وسایل چوبی خانه نیز علاقه نشان میدهند » ، و سگ هایی که به تازگی دندان در می اورند دوست دارند همه چیز را گاز بگیرند . زمانی که دندان های شیری سگ می افتد و میخواهد دندان های جدید دراورد لثه ها شروع به خارش میکنند ، سگ برای کم کردن خارش شروع به گاز گرفتن وسایل مختلف خانه میکند تا هم دندان های خود را سفت کند و هم خارش لثه را برطرف کند. برای اینکه از خراب شدن وسایل خانه بر اثر گاز گرفتن سگ های بامزه خود جلوگیری کنید حتما باید اسباب بازی هایی را بخرید که نرم هستند و سگ با گاز گرفتن انها احساس خوبی پیدا میکند .

سگ ها مانند انسان ها دندان شیری دارند :

 در دوران تولگی سگ ها دارای 28 دندان شیری می باشند که این دندان ها در زمان 6 الی 8 هفتگی بیرون آمده و رشد می کنند . در این سن سگ ها از دندان برای خرد کردن و یا تکه تکه کردن استفاده نمی کنند و دندان های اصلی تا یک سالگی آن ها بیرون می آیند . دندان های شیری می افتند و دندان های اصلی جایگزین آن ها می گردند که برای سگ ها این یک چرخه ی بسیار سخت می باشد . در این هنگام توله ها به منظور بیرون آمدن دندان اصلی از لثه تمایل زیادی به جویدن نشان می دهند که شما باید با فراهم کردن دندانی توله ی خود را از جویدن اشیا داخل منزل همانند مبلمان های چوبی و غیره منع کنید . دندان های شیری معمولا از دندان های اصلی سفید تر هستند .

از انواع اسباب بازی  های موجود در بازار برای سگ ها دندانی هایی با جنس لاتکس که نرم هستند و مقاومت بالایی در برابر گاز گرفتن سگ ها دارند بسیار کاربردی و مناسب است. برند سون با ارائه دندانی های مرغوب که در ان از مواد مضر برای سگ های مختلف استفاده نشده است ، به توله سگ های کوچک و بامزه شما کمک میکند تا علاوه بر کم شدن خارش لثه و دندان ها در زمان دندان دراوردن و افتادن دندان ها ، از جویدن و بازی کردن با وسایل خانه که امکان دارد مواد به کار گرفته شده در انها برای این کوچولوهای با مزه مضر باشد جلوگیری کنند . نکته مهم دیگر در رابطه با دندانی های لاتکس  برای سگ ها این است که به از بین رفتن بود بد دهان سگ شما کمک میکند . این اسباب بازی سگ برای وقت هایی که شما نمی توانید برای این بازیگوش وقت بگذارید تا سرگرمش کنید، بهترین وسیله است. با دندانی های لاتکس و دیگر انواع دندانی هم شما کارتان را انجام داده اید و هم حیوان دوست داشتنی شما سرگرم شده است . اسباب بازی سگ باید برای وی سرگرم کننده و جذاب باشد تا حیوان تا مدت ها با آن بازی کند و به چالش کشیده شود ، بعضی از دندانی ها سوتک هایی دارند که سگ هنگام بازی با ان به دلیل صدایی که ایجاد میکند بیشتر و بهتر سرگرم میشود .

بعضی از دندانی های لاتکس برند سون به اصطلاح خار دار هستند که به  ماساژدادن لثه ها نیز کمک میکند و میتوان از انها برای سگ های بالغ هم استفاده کرد. این دندانی ها در طرح ها و رنگ های مختلف و با کیفیت بسیار عالی در سایت پت اسنپ موجود هستند که به راحتی میتوانید با سفارش انلاین در درب منزل این دندانی را تحویل بگیرید.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت