غذای گربه بنگال

بازدید: 1,783 بازدید

معرفی گربه بنگال و غذای خشک مناسب این نژاد

غذای گربه بنگال، آدم ها همیشه عاشق زیبایی گربه سانان وحشی بودن مثل ببر و پلنگ و همیشه سعی میکردن که اونارو رام کنن و به عنوان حیوون خونگی ازشون نگهداری کنن خدا هم حرف دل آدم ها رو شنید و گربه نژاد بنگال رو سر راهشون قرار داد. شاید خیلی جالب باشه که بدونید گربه بنگال از ترکیب پلنگ وحشی آسیایی  با گربه مو کوتاه خونگی به وجود اومده برای نژاد پلنگیش چندین سال طول کشیده تا تونستن این گربه رو رام و خونگی کنن.شاید  شاید بخاطر جثه کوچیکش فکر کنید که این گربه زور نداره و یه گربه ملوس و مامانیه ولی قبل از اینکه این فکرو بکیند نگاهی به پوست خوشگل پلنگیش بندازید و بعد ماهیچه های پشت بازو و رون و شکمشو نگاهی بندازید و ببیند که با چه گربه ای طرف شدید. گربه نژاد بنگال میتونه رد صحت و سلامت کامل و اگربه بیماری خاصی مبتلا نشه تا 10 – 16 سال عمر کنه.(به دلیل آسیب پذیری این گربه بهتره از بیرون بردنش و ارتباط برقرار کردنش با گربه ها و حیوانات بیرونی خود داری کنید)

گربه های بنگال عاشق بلندی و ارتفاع هستن و امکان داره یهو ببینید بالای یخچال یا کمدتون ایستاده و داره بهتون پوزخشند میزنه یا دندوناشو بهتون نشون میده و یهو بپر رو سرتون کلا خوی پلنگشون زیادی فعاله(خیالتون راحت باشه صدمه ای به جز چهارتا چنگ ناقابل بهتون نمیزنن) بهتره برای تموم شدن انرژیش یا یه بچه کوچیک و بازیگوش پیشش بذارید یا صبح تا شب باهاش بازی کنید تا حوصلش سر نره و خوی پلنگیش بهش دستور مبارزه با ناخون و دندون نده، گربه های بنگال آب بازی رو خیلی دوست دارن و از اون لذت میبرن ولی این دلیل نمیشه که وقتی شما میرید حمام گربتون علاقه داشته باشه باهاتون بیاد. گربه های بنگال خیلی سریع و خرابکارن چون آب بازی رودوس دارن پس اگه تو خونتون یا حیاط خونتون آکواریوم ماهی یا استخر و حوض دارید حواستون رو خیلی جمع کنید چون امکان داره ببینید با پنجه هاش که قدرت بالایی تو استفاده ازشون داره ماهی های حوشگلتون رو از آب پرت کرده بیرون و داره میزنه توسرشون یا با تعجب بهشون نگاه میکنه و دم تکون میده. البته علاوه بر ماهی حیوانات خونگی دیگخ مثل خرگوش و همستر وخوکچه هندی ممکنه براشون مثل یه طعمه باشه و تو چند لحظه ببیند جنازشو براتون به عنوان هدیه اورده.

نظافت گربه بنگال:

گربه های بنگال پوشش کوتاه و ضخیمی دارن و باید هر هفته موهاشون شونه بشه تا چربی پوستشون به طور کامل پخش بشه و موهای مردشون هم بریزن، بخاطر مریضی های دندان و لثه هم باید هرشب مسواک براشون بزنید و دو هفته یکبار هم برای در امان موندن پوس خودتون وسایل خونتون ناخوناشو کوتاه کنید.

گربه بنگال شاید برای ادمایی که سن بالایی دارن ناز کنه و پشتشو کنه و دمش بده بالا و بره یه سمت دیگه ولی عاشق اینه بچه ها بهش توجه کنن ( مخصوصا بچه هایی که تو سن سال مدرسه رفتن هستن) و خیلی خوب با بچها کنار میاد و مواظبشونه و شما میتونید خیلی راحت بچتونو به گربه خوشگل پلنگیتون بسپارید و بخوابید یا کارای روزانه خونتون رو انجام بدید ولی هیچوقت برای ساعت های طولانی تو خونه تنها نذارید.

گربه بنگال بخاطر جنب و جوش زیادی که داره باید غذای خشکی رو بهش بدید که بتونه انرژیش رو تامین کنه ما برند کیت کت رو بهتون معرفی میکنیم که کاملا مناسب فعالیت زیاد گربه بنگال شماست :

این محصول توسط کمپانی محبوب و معتبر کیت کت آلمان تهیه و تولید شده. فرمولاسیون فوق العاده مقوی این غذای خشک، سلامتی و شادابی را برای حیوان شما به ارمغان آورده و موجبات طول عمر هر چه بیشتر او را فراهم می آورد. در تهیه این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده گردیده است که این امر سلامت دوچندان این کالا را تضمین می نماید. همچنین باید به این نکته اشاره داشت که این غذای خشک برای گربه هایی با سن بیشتر از ۱۲ ماه تولید شده و قابل استفاده است. گوشت مرغ موجود در این غذای خشک حاوی ویتامین های مختلف گروه B می باشد که هر یک از آنها نقش بسزایی در سلامت حیوان ایفا می نمایند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مرغ منبعی غنی از پروتئین است که به استحکام استخوان ها و تقویت ماهیچه های حیوان کمک بسیاری می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت