غذا دادن به بچه گربه

بازدید: 1,712 بازدید
غذا دادن به گربه

غذا دادن به بچه گربه

در مقاله قبلی به مبحث شیر دادن به بچه گربه و راه های آن پرداختیم. در این قسمت از مقالات پتریزو نیز ابتدا به شیر دادن با سرنگ و سپس غذا دادن به بچه گربه خواهیم پرداخت.

برای بچه گربه های خیلی کوچک می توانید از سرنگ استفاده نمایید

در صورتی که شیر دادن به بچه گربه برایتان سخت است می توانید از سرنگ های مخصوص استفاده کنید.

در صورتی که بچه گربه نتواند بیش از چند سی سی در روز شیر بخورد یا این که شیر خوردن برای او دشوار باشد، می توانید از این سرنگ ها در چند هفته اول استفاده کنید.

استریل کردن وسایل تغذیه و شیر دهی

به یاد داشته باشید که هر گونه وسایل شیر دهی و تغذیه اعم از سرنگ، شیشه شیر و قطره چکان را به خوبی استریل کنید تا بچه گربه آلوده نشود.

برای این کار می توانید قابلمه را با آب پر کرده و بگذارید تا آب بجوشد. پس از این که آب جوشانده شد وسایل مربوطه را در داخل قابلمه قرار دهید و بگذارید تا برای مدتی در داخل آن بمانند.

در صورتی که نتوانستید بعد از هر بار تغذیه وسایل بچه گربه را استریل کنید، می توانید ظروف را بعد از هر وعده غذایی به خوبی بشویید.

غذا دادن به بچه گربه

غذا دادن به بچه گربه نیز نکات مربوط به خود را دارد که باید رعایت شود. در این مقاله و مقاله بعدی به این مبحث خواهیم پرداخت.

غذای مخصوص بچه گربه را به نسبت های تعیین شده مخلوط کنید

روی غذای بچه گربه دستوراتی نوشته شده است که در آن میزانی از غذا که باید با آب ترکیب شود تعیین شده است. حتما به این دستورالعمل ها دقت کنید تا میزان کافی از مواد مغذی به بدن بچه گربه برسد.

دمای شیر گرم شده باید در حدود 35 درجه سانتی گراد یا دمای بدن باشد. برای تست کردن دمای شیر چند قطره از آن را بر روی دست خود بچکانید.

در صورتی که دمای آن برای پوست دست شما مناسب بود، برای بچه گربه نیز مناسب است.

شیر خشک را درست قبل از زمانی که می خواهید به بچه گربه شیر بدهید مخلوظ کنید. زیرا در صورتی که بیش از 3 ساعت بماند دیگر قابل مصرف نمی باشد.

در مقاله بعدی به طور مفصل تری به این مبحث شیرین و دوست داشتنی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دسته بندی آموزش گربه ها بلاگ سلامتی و بهداشت گربه ها نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت