فروش گربه اسکاتیش فولد

بازدید: 1,810 بازدید
فروش گربه اسکاتیش فولد

فروش گربه اسکاتیش فولد

فروش گربه اسکاتیش فولد
فروش گربه اسکاتیش فولد | فروش گربه اسکاتیش فولد

گربه های اسکاتیش فولد از نژاد های بسیار پرطرفدار گربه های خانگی می باشند که به دلیل چهره با مزه و گوشه های تاخورده و چشم های گرد بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و به همین دلیل نیز پرورش دهندگان اقدام به فروش گربه اسکاتیش فولد کرده اند؛ یکی از دلایل محبوبیت این نژاد گربه نیاز به رسیدگی کم به موها است به صورتی که با پوشش کوتاه و فشرده شرایط خوبی داراست و نیاز به حداقل رسیدگی مثلاً هفته‌ای یکبار را دارند( برخلاف گربه های پرشین و هیمالین).

اسکاتیش‌ها گربه‌های پر سر و صدایی نیستند و صدایی نازک با محدوده صوتی نرم و لطیف دارند و به همین دلیل از گزینه های مناسب برای  نگهداری در اپارتمان ها می باشند؛ در ادامه این نوشته توضیحات بیشتری را درباره گربه اسکاتیش و فروش گربه اسکاتیش فولد به شما ارائه میدهیم با ما همراه باشید.

تاریخچه گربه اسکاتیش فولد

سال 1961 یک چوپان اسکاتلندی که عاشق گربه‌ها بود با یک گربه به اسم سوزی در طویله خود روبرو شد، سوزی در طویله‌ یک مزرعه نگهداری می‌شد و موش های ان طویله را برای غذای خود شکار می کرد، چیزی که نظر چوپان را به سوزی جلب کرد گوش‌های خم شده‌ اش بود؛ ان چوپان سوزی را به خانه برد و از او برای تکثیر نژاد با گربه بریتیش خودش استفاد کرد. گربه‌های اسکاتیش فولد اولین بار به خاطر یه جهش ژنتیکی به این شکل در امدند و بعد از طریق تکثیر، زیاد و زیادتر شدند.

فروش گربه اسکاتیش فولد
فروش گربه اسکاتیش فولد | فروش گربه اسکاتیش فولد

مهمترین ویژگی های گربه های اسکاتیش فولد شامل موارد زیر میشود:

  • بدن عضلانی
  • صورت گرد
  • بینی کوچک
  • پوزه کمی مایل به داخل
  • چشم های بزرگ و هوشیار
  • گوش های کاملا یا مقداری خم
  • با نشاط و بازیگوش
  • بسیار مهربان
  • به هیچ وجه اهل خشونت نیست
  • وابستگی عمیق به صاحب خود دارد
  • بسیار وفادار به صاحب خود

برای فروش گربه اسکاتیش فولد باید وزن و اندازه ان را در نظر بگیرید

به طور کلی اسکاتیش فولد، گربه ای با اندازه متوسط و دارای ساختار بدنی جمع و جور است. وزن ماده های آنها تقریباً 3 تا 4 کیلوگرم است در حالی که وزن نرها حدود 4 تا 6 کیلوگرم است، بسیاری از آنها ممکن است کوچک تر یا بزرگ تر از حد متوسطی که گفتیم باشند.

فروش گربه اسکاتیش فولد
فروش گربه اسکاتیش فولد | فروش گربه اسکاتیش فولد

هوش و شخصیت گربه اسکاتیش فولد

بعد از گوش آنها، اولین چیزی که در مورد اسکاتیش فولدها توجه شما را جلب می کند عادت آنها در حالت های عجیب و غریب خوابیدن آنها است که مانند یک قورباغه کوچک روی زمین پهن می شوند و یا به پشت خوابیده و پنجه ها خود را در هوا بالا می گیرند. بچه گربه های اسکاتیش فولد در این حالت زیباترین گربه ها هستند و معمولا صاحبان در برابر بوسیدن و بغل کردن آنها نمیتوانند از خود مقاومتی نشان دهند.

اگرچه ممکن است تصور کنید که گوش آنها کمتر از گربه های دیگر توانایی شنیدن دارد و شنیدن صداهای آهسته برای آنها دشوار است، اما چنین نیست. اسکاتیش فولد از این گوش ها برای برقراری ارتباط کاملاً موثر استفاده می کند و در صورت لزوم با صدای آرام و بامزه ای نظراتی را به آن اضافه می کند و با شما صحبت میکند.

بیماری های شایع در بین گربه های اسکاتیش فولد

  1. بیماری مفصل دژنراتیو DJD : این بیماری دم، مفصل مچ پا و زانو را درگیر می کند و باعث درد یا تحرک ضعیف می شود. اگر در دم پیشرفت داشت و باعث خشکی دم شد، باید با دقت آن ها را بلند کنید و در دست بگیرید.
  2. کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک: نوعی بیماری قلبی است که در این نژاد مشاهده شده است، اما هنوز ثابت نشده است که یک بیماری ارثی است.
  3. بیماری کلیه پلی کیستیک: یک مشکل مادرزادی ارثی است که باعث تشکیل کیسه های پر از مایع در کلیه ها می شود.
فروش گربه اسکاتیش فولد
فروش گربه اسکاتیش فولد | فروش گربه اسکاتیش فولد

خرید یا فروش گربه اسکاتیش فولد یا انفولد بهتر است؟

در رابطه با گوش های گربه های نژاد اسکاتیش میتوان گفت که این حالت فولد و خمیده ای که بعضی از انها دارند حدودا 21 روز پس از تولد اتفاق می افتاد، به بچه گربه هایی که گوش های تا خورده دارند اسکاتیش فولد می گویند و آن دسته که گوش های صاف دارند به اسکاتیش آنفولد معروف هستند و هر دو این گربه ها ویژگی های شخصیتی یکسانی دارند و تنها تفاوت در نحوه رسیدگی به گوش های انهاست که گربه های فولد به دلیل حالت خمیده و درصد بالای احتمال بیماری گوش نیاز به رسیدگی بیشتری در خانه دارند.

دلیل تاخوردگی گوش های گربه اسکاتیش فولد

تاخوردگی ایجاد شده به دلیل وجود نارسایی ژنتیکی است و گونه ای که از گوش های صاف برخوردارند به مراتب زندگی راحت تری دارند و در سلامت کامل هستند، لازم به ذکر است که این ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و بانمکشان است که در خرید گربه اسکاتیش تعیین کننده قیمت آن ها است.

فروش گربه اسکاتیش فولد
فروش گربه اسکاتیش فولد | فروش گربه اسکاتیش فولد

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت