قیمت گربه پرشین کلاسیک و 10مشخصع اصلی گربه پرشین اصیل

بازدید: 2,396 بازدید
قیمت گربه پرشین کلاسیک

قیمت گربه پرشین کلاسیک

قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک

گربه های پرشین از پر طرفدارترین نژاد های گربه خانگی می باشد که به دلیل  ارام بودن و چهره زیبایی که دارند در همان ابتدا میتوانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند؛ اما لازم است بدانید که گربه های پرشین دو نوع متفاوت دارند که یکی از انها پرشین کلاسیک است و دماغ و صورت ان به نسبت پرشین های سوپر فلت برامدگی بیشتری دارد.

در سال های گذشته اغلب ثروتمندان اروپایی به ویژه فرانسویها مایل به نگهداری از گربه های پرشین به ویژه در رنگ سفید بودند این گونه به گربه اشرافی هم لقب گرفته است و اکثر شما در دوران کودکی داستان گربه های اشرافی را شنیده اید.

به دلیل محبوب بودن، قیمت گربه های پرشین کلاسیک از مادر پدری اصیل باشند و ژن انها با دیگر نژاد های گربه قاطی نباشد نسبت به سایر نژاد های گربه گران تر است؛ لازم است که در زمان خرید گربه پرشین حتما از پرورش دهنده های با سابقه ان را تهیه کنید زیرا بیماری های ارثی گربه های پرشین زیاد است در هنگام تولد و تا حدود 50 روز بعد از ان باید حتما تحت نظر دامپزشک باشند؛ به همین دلیل است که ما پتریزو را به شما پیشنهاد میدهیم.

قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک 

معمولا قیمت گربه پرشین کلاسیک اصیل از 10 میلیون تومان شروع میشود که گاهی بعضی از پرورش دهندگان گربه تخفیف هایی را به مناسبت های مختلف اعمال میکنند که شما میتوانید راحت تر گربه پرشین خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویژگی های کلی گربه های پرشین:

  • باهوش و باوقار
  • دارای صبوری، آرامش و جذابیت ظاهری
  • دارای اندازه‌ های متوسط و بزرگ
  • دارای سر بزرگ و پهن و صورت و پیشانی گرد
  • گوش‌ های جدا، کوچک، گرد و دور ازهم
  • چشم های حساس با فاصله زیاد
  • دارای دم و موهای پرپشت
  • دارای چشمانی خمار، درشت و دور از هم
  • بینی کوچک، پهن و کوتاه
  • دهان کوچک
  • بدنی با موهای بلند و دمی پرپشت
  • استخوان بندی درشت و عضلانی
  • بازیگوش
  • پاهای کوتاه اما پهن و قدرتمند
  • دارای پاهای جلویی با پنج انگشت و پاهای عقبی با چهار انگشت
  • پنجه‌ های بزرگ، گرد و پرزدار
قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک 

رنگ بندی تاثیر گزار در قیمت گربه پرشین کلاسیک

گربه های پرشین کلاسیک دارای 8  نوع رنگ مختلف هستند که گاهی اوقات میتواند تاثیر زیادی بر روی  قیمت این گربه ها داشته باشد:

  1. دسته اول رنگ بندی بچه گربه ها، رنگ یکدست است که شامل رنگ های آبی، سیاه، قرمز، کرم و شکلاتی و یاسی می شود.
  2. بچه گربه پرشین با رنگ های نقره ای و طلایی چین چیلا
  3. بچه گربه پرشین با رنگ های سایه دار
  4. بچه گربه پرشین با رنگ های دودی
  5. بچه گربه پرشین با رنگ های موج دار
  6. بچه گربه پرشین با رنگ های پنبه ای
  7. بچه گربه پرشین با رنگ های نیمه رنگی
  8. بچه گربه پرشین با رنگ های دو رنگی
قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک 

رنگ چشم تاثیر گزار در قیمت گربه پرشین کلاسیک

بعد از اهمیت رنگ بدنه گربه های پرشین، رنگ چشم ها نیز بسیار مهم است و معمولا گربه های پرشین کلاسیک با رنگ چشم ابی طرفداران بیشتری دارند که همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت گربه پرشین کلاسیک میشود، در ادامه انوع رنگ های چشم گربه های پرشین را میتوانید مشاهده کنید:

  1. گربه های پرشین سفید معمولا چشم های آبی یا مسی دارند
  2. گربه های پرشین که دارای رنگ یکدست می باشند معمولا چشم هایی با رنگ مسی دارند.
  3. گربه های پرشین که دارای رنگ طلایی یا نقره ای هستند چشم هایی با رنگ سبز یا ترکیب سبز و آبی دارند.
قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک 

محیط مناسب برای نگهداری گربه پرشین کلاسیک

گربه های پرشین علاقه زیادی به محیط های آرام و یکنواخت دارند، آنها گربه های آرامش بخشی هستند و خانه ای آرام که تغییرات روزانه کمی در دکور و افراد خانواده داشته باشد را ترجیح می دهند، این گربه های زیبا با چشمان ردشت و خوش رنگ خود و صدای آرام و ملیحی که دارند آرامش را برای شما و اعضای خانواده شما ایجاد میکنند و نیز گزینه مناسبی برای خانه های اپارتمانی که فضای کوچکی دارند می باشند.

طول عمر گربه های پرشین کلاسیک

طبق  آماری که در سال های اخیر وجود دارد و دامپزشکان نیز ان را تایید کرده اند معمولا امید به زندگی و سن معمول در این نژاد گربه‌ ها 12 تا 17 سال است و میانگین سنی آنها 14.1 است، البته اگر گربه های پرشین در خانه هایی زندگی کنند که آرامش برای آنها فراهم باشد به راحتی میتوانند تا 20 سال هم عمر کنند ولی نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارند.

قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک 

ریزش مو در گربه های پرشین کلاسیک

گربه های پرشین موهای بلندی دارند و ریزش مو در انها زیادی است و به همین دلیل نیاز به رسیدگی بسیار زیادی دارند و هر روز باید موهای انها شانه شود تا از گره خوردن و نمدی شدن موها جلوگیری شود؛ همچنین اگر گربه پرشین در خانه دارید باید به دیدن موی او بر روی  وسایل مختلف خود عادت کنید.

خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

قیمت گربه پرشین کلاسیک
قیمت گربه پرشین کلاسیک | قیمت گربه پرشین کلاسیک 

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت