خرید بچه گربه چند روزه

بازدید: 1,950 بازدید
خرید بچه گربه چند روزه

خرید بچه گربه چند روزه

خرید بچه گربه چند روزه
خرید بچه گربه چند روزه | خرید بچه گربه چند روزه

بچه گربه های چند روزه همیشه از طرفداران بیشتری نسبت به گربه های بالغ بهره مند بوده اند زیرا با خریدن بچه گربه چند روزه، این موجود زیبا و کوچک از همان ابتدا به شما وابسته میشودو نیز میتوانید خودتان به ان شیر بدهید تا این لذت وصف نشدنی را تجربه کنید.

همچنین دیدن روند بزرگ شدن بچه گربه ها بسیار لذت بخش است و ذوق زیادی برای شما به همراه دارد؛ اما لازم به ذکر است که بچه گربه خریداری شده حتما باید 50 روز را رد کرده باشد تا از شیر مادر خود ویتامین ها و مواد مورد نیاز را دریافت کرده باشد به این صورت در بزرگسالی با مشکل روبه رو نخواهد شد و از بسیاری از بیماری ها دور می ماند و البته در این سن باز هم میتوانید به بچه گربه خود شیر بدهید و این لذت را تجربه کنید؛ در ادامه این نوشته از سایت پتریزو توضیحات بیشتری در این باره در اختیارتان قرار خواهیم داد.

وزن نرمال برای خرید بچه گربه چند روزه

وزن بچه گربه تازه متولد شده بین 85 تا 120 گرم باید باشد و هر هفته حدود 120 گرم باید به وزن بچه گربه شما اضافه شود، پس در سن 4 هفتگی باید وزن ان حدودا نزدیک به نیم کیلو برسد و بعد از ان تا سن 6 ماهگی باید هر ماه حدود نیم کیلو گرم وزن اضافه کند.

خرید بچه گربه چند روزه
خرید بچه گربه چند روزه | خرید بچه گربه چند روزه

محل نگهداری مناسب بعد از خرید بچه گربه چند روزه

محلی که بچه گربه تازه متولد شده زیر 4 هفته باید در ان قرار بگیرد، باید جایی بدون نور مستقیم و شدید باشد زیرا چشم های بچه گربه ها به نور به شدت حساس است و حتی ممکن است باعث آسیب دیدن چشم ها و پایین امدن قدرت بینایی در بزرگسالی انها شود.

بعد از هفته چهارم میتوانید بچه گربه تازه متولد شده رو برای تفریح به محیط آزاد و فضاهایی که نور بیشتری دارند منتقل کنید تا تفریح کوچکی نیز داشته باشد، اما اگر گربه یا سگ بالغ در خانه دارید بهتر است مراقب باشید تا اسیبی به بچه گربه شما وارد نشود.

توانایی بینایی بچه گربه چند روزه

بچه گربه ها در اصل کور و کر به دنیا می ایند یعنی هم چشم ها و هم کانال های گوش انها بسته است و تقریبا بعد از 7 تا 14 روز از تولد چشم های خود را باز میکنند و کانال های گوششان هم صدا را میشنود همه بچه گربه های تازه متولد شده تا 8 هفتگی چشم های ابی رنگ دارند و بعد از ان رنگ چشم های واقعی انها را میتوانید مشاهده کنید.

خرید بچه گربه چند روزه
خرید بچه گربه چند روزه | خرید بچه گربه چند روزه

ایستادن و راه رفتن بچه گربه های چند روزه

بچه گربه ها معمولا 10 روزگی میتوانند سر پا باستند و در روز 21 هم میتوانند راه بروند برای همین همیشه در خانه باید حواستان به جایی که پای خود را میگذارید باشد تا بچه گربه را له نکنید.

یادگیری و اموزش بچه گربه چند روزه

بچه گربه ها معمولا رفتاری که باید انجام دهند را در سن 4 تا 7 هفتگی یاد میگرند پس حتما در این دوران با انها درست و بدون پرخاشگری رفتار کنید و مواردی که دوست دارید در هنگام بالغ شدن انجام دهند را در این سن به انها اموزش دهید.

گرم کردن هنگام خرید بچه گربه چند روزه

بچه گربه تازه متولد شده نمیتواند گرمای بدن خودش را تامین کند، برای همین شما باید این مسئولیت را بر عهده بگیرید ولی حواستان باشد این کار را نباید با حوله یا پارچه انجام دهید و کافیه که یه بطری آب گرم را در کنارش قرار دهید تا مانند زمان هایی که به مادرش  میچسبد خود را به ان بچسباند و گرم شود و حس حظور در کنار مادر را داشته باشد.

خرید بچه گربه چند روزه
خرید بچه گربه چند روزه | خرید بچه گربه چند روزه

بچه گربه تازه متولد شده باید تا یک هفتگی در دمای 30-29 درجه و در 2 هفته بعدی در دمای 27-26 درجه نگهداری شود و همچنین در فصل های سرد مثل پاییز و زمستان بطری را تا آخر 8-6 هفتگی داخل جعبه ای که بچه گربه را نگهداری میکنید بذارید و سعی کنید داخل جعبه هم پارچه اضافی بذارید تا گرم تر شود.

شیر دادن هنگام خرید بچه گربه چند روزه

برای شیر دادن بچه گربه چند روزه در 3 هفته اول میتوانید از سرنگ انسولین یا سرنگ 2 سی سی  و برای هفته های بعدی میتوانید از سرنگ 5 یا 10 سی سی هم استفاده کنید، البته سر سوزن را استفاده نکنید زیرا باعث آسیب دیدن دهن بچه گربه کوچک و بامزه شما میشود.

غذا دادن به بچه گربه چند روزه

بعد از 4 هفتگی میتوانید برای بچه گربه تازه متولد شده خود ظرف آب قرار دهید تا آب  مورد نیاز بدنش هم از این طریق تامین شود و نیز اب خوردن را به تنهایی یاد بگیرد بهترین ظرف آب و غذا برای بچه گربه ها ظرفی پهن و کم عمق است و این شرایط را بیشتر باید برای گربه های نژاد پرشین رعایت کنید زیرا بخاطر صورت فلت یا تختی که دارن غذا خوردن از ظرف های بلند با عمق زیاد برایشان سخت است و باید ظرف های با لبه کم انتخاب کنید.

خرید بچه گربه چند روزه
خرید بچه گربه چند روزه| خرید بچه گربه چند روزه

خرید درست و اصولی  بچه گربه چند روزه با واکسن های  کامل  از چه پرورش دهنده ای امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه هایی که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید.

برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

 

دسته بندی بلاگ راهنمای نژاد های گربه ها گربه نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت