غذای سگ هپی داگ

بازدید: 1,646 بازدید
این غذای سگ هپی داگ دارای میزان متعادلی از پروتئین است و برای سگهایی که فعالیت متوسطی دارند یک انتخاب عالی است. میزان پروتئین در آن 26% است، همچنین حاوی 14% چربی غیر اشباع حاوی امگا 3 و امگا 6 است که از منابع بسیار با کیفیت گیاهی و حیوانی تهیه شده است . انرژی تامین شده توسط این غذا برای 2 تا 3 ساعت فعالیت فیزیکی در هر روز کافی است. این غذا برای سگ هایی که دستگاه گوارش حساس و یا پوست و موی حساس دارند مناسب است .

غذای سگ هپی داگ، رژیم و تغذیه مناسب یکی از مهمترین فاکتورها برای داشتن طول عمر زیاد وحفظ سلامتی سگ هاست و اگر به ان توجه نشود باعث میشود مشکلات جدی برای پت به وجود اید .

برای داشتن سلامتی ، سگ ها باید غذای مناسب و با ویتامین های بالا بخورند از این رو انتخاب غذای تخصصی برای سگ ها بسیار ضروری است از این رو برند هپی داگ به دلیل تولید غذای تخصصی برای سگ ها گرینه خوبی است ،

غذای سگ هپی داگ؛ این برند فاقد شکر و متناسب با سن و نژاد سگ تهیه شده است که ما در ادامه به دو مورد از این محصولات اشاره میکنیم .

Dog food PNG

برند هپی داگ از قدیمی ترین برند های تولید کننده غذای سگ است و تمامی ویتامین های مورد نیاز برای سگ ها را در تمامی سنین و نژادهای متفاوت را تامین میکند . غذای سگ هپی داگ تنها برای سگ ها است و غذای گربه تولید نمیکند ؛

زمینه کاری برند هپی داگ ، تولید محصولات غذایی برای انواع نژادهای سگ است . Happy Dog یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده در این زمینه است .

محصولات غذایی این شرکت ، به اکثر کشورهای شرق اروپا ، آسیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی صادر ‌میشود .

این شرکت از محصولات کشاورزی و دامی محلی و میوه‌های بومی برای تولیدات خود بهره گرفته است و محصولاتی را ویژه سنین مختلف سگ تولید کرده‌ است .

The Happy Dog — Why We Are a Force-Free Company

شرکت  Happy Dog تولید کننده انواع غذای خشک سگ ، مکمل غذایی ، شیر خشک ، تشویقی و کنسرو غذای سگ است . بیش از 40 نژاد مختلف از سگها وجود دارند که هر کدام از آنها با توجه به نژاد، محل زندگی و سنی که در آن هستند ،

به مواد غذایی مختلفی نیاز دارند. نیازهای تغذیه آنها به مرور زمان و با بالا رفتن سن عوض میشود . هپی داگ برای هر کدام از این رده های سنی و نژاد های مختلف غذاهای مختلفی را ارائه میدهد .

تنها این موارد نیست که به آنها توجه شده است بلکه سگهایی با رژیم غذایی خاص نیز در نظر گرفته شده و غذای سگ هپی داگ مخصوص آنها نیز ارائه شده است .

Dog Food | Happy Dog

غذای سگ هپی داگ خشک ویژه سگ ها با نژاد کوچک هپی داگ :

این غذای سگ هپی داگ دارای میزان متعادلی از پروتئین است و برای سگهایی که فعالیت متوسطی دارند یک انتخاب عالی است. میزان پروتئین در آن 26% است،

همچنین حاوی 14% چربی غیر اشباع حاوی امگا 3 و امگا 6 است که از منابع بسیار با کیفیت گیاهی و حیوانی تهیه شده است .

انرژی تامین شده توسط این غذا برای 2 تا 3 ساعت فعالیت فیزیکی در هر روز کافی است. این غذا برای سگ هایی که دستگاه گوارش حساس و یا پوست و موی حساس دارند مناسب است .

خرید غذای خشک توله سگ نژاد کوچک هپی داگ - Happy Dog Mini Junior - پت زیپ

غذای خشک ویژه سگ های بالغ هپی داگ :

زیاده روی در مصرف پروتئین و چربی باعث بیماری های مزمن در سگها میشود بخصوص وقتی که آنها به اندازه کافی ورزش نکنند .

ایجاد تعادل در غذا از مصرف بیش از حد غذا جلوگیری میکند و نیازهای واقعی یک سگ را برآورده میکند .

Happy Dog Fit   و Well Maxi Adult، شامل پنج ترکیب با کیفیت بالا و هضم بسیار خوب پروتئین و چربی ۱۲ ٪ مناسب با اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ غیراشباع از منابع گیاهی و حیوانی با کیفیت عالی میباشد .

دستور تهیه ویژه این غذای سگ هپی داگ با بکارگیری مواد اولیه طبیعی ساخته و با صدف اصیل نیوزلندی تکمیل شده است ،

و بواسطه بهره گیری از فناوری مفهوم زندگی بیشتر و همچنین دانه بندی مناسب آن این غذا را برای همه سگهای بالغ نژاد بزرگ بیش از ۲۶ کیلوگرم کاملا مناسب میباشد .

محتوای این محصول با نیازهای طبیعی سگ‌های نژاد بزرگ برای تحرک و تمرین ۲ تا ۳ ساعت در روز به خوبی سازگار میباشد .

مشخصات، قیمت و خرید غذای خشک هپی داگ مدل سگ های بالغ نژاد بزرگ 4 کیلویی | دیجی‌کالا

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت