غذای گربه هیمالین

بازدید: 2,026 بازدید
غذای گربه هیمالین، غذای خشک گربه آدی کت با طعم ماهی، مرغ و گوشت محصولی کامل و متعادل است که برای پاسخگویی به نیازهای خاص تغذیه ای گربه های بالغ پرشین و هیمالین طراحی شده. غذای گربه ادی کت همراه با مواد تشکیل دهنده ای با فیبر بالا که به آنها د رفاه عمومی ر دفع گلوله مویی کمک می کند. محتوای غذای گربه هیمالین بالغ ادی کت حاوی روغن ماهی است که علاوه بر براق شدن گربه های مو بلند و دفع آسان گلوله های مویی یکی از اسید آمینه ضروری در رژیم گوشتخواری میباشد.

عادت های غذایی و رفتاری گربه های هیمالین

غذای گربه هیمالین، این نژاد گربه طبیعی نیست و با دخالت ما دما ببه وجود اومده و هنوز که هنوزه این نژاده به عنوان یه نژاد مستقل به ثبت نرسوندن.

این کوچولوهای پشمالو از ترکیب دو نژاد سیامی و پرشین به وجود اومدن؛

به خاطر همینم هست که موهاشون بلند و پرپشته درست مثل پرشین ها ولی نوع دماغ و گوشه و پنجه هاشون مثل گربه های سیامی رنگای طوسی، قهوه ای ، کرم ، سیاه یا قرمزه علاوه بر اون چشمای ابی براق و خوشرنگشون رو مدیون نژاد سیامی هستن.

( نژاد سیامی از خوشکل ترین و بهترین نژاداست و درکنار پرشین یه چیز خارق العاده به وجود اورده) ؛

هیمالین ها معمولا طول عمرشون بین 8 تا 11 ساله ولی تا 18 سالگی هم اگر زندگی خوب و سلامتی داشته بشن میتونن زندگیشون رو ادامه بدن.

معرفی گربه هیمالین - مجله پتیران

ویژگی گربه های نژاد هیمالین:

گربه های نژاد هیمالین یکم حساس بودن نژاد پرشین رو دارن و با جاهای شلوغ و پرهیجان و پر سر و صدا کنار نمیان ولی خداروشکر تو بازیگوشی به سیامی ها رفتن و نمیخواد نگران تحرکشون باشید،

به جای اون موهای بلندشون به گربه های پرشین رفته و هر روز باید برای شونه کردن موهاش وقت بذارید و هر ماه هم باید ببریدش حمام.

حواستون باید به بیماری ها گوارشی و بیماری های چشمی و دهانی این گربه های پا کوتاه مو بلند باشه

چون مثل جد پرشینش پوزه کوتاهشون باعث بیماری های چشمی و دهانی و موهای بلندشون باعث مشکلات دستگاه گوارش میشه.

هیمالین یا هیمی ها رنگ چشمای ابی، مسی یا سبز دارن ولی از اونجایی که رنگ اصلی چشمای گربه سیامی ابیه معمولا هیمالینی که رنگ چشمای ابی داشته باشه رو نژاد اصلی میدونن و برای همین هم هست که گربه های هیمالین چشم ابی قیمت بالاتری دارن نسبت به بقیه

فروش گربه هیمالین بلو پوینت|قیمت گربه هیمالین بلو پوینت|گربه پرشین هیمالین بلو پوینت|فروش گربه

مشخصات ظاهری گربه های نژاد هیمالین:

شما گول ظاهر مظلوم این گربه رو نخورید اگر حال و حوصله داشته باشه و رگ نژاد سیامیش بالا بگیره یه خربکار به تمام معنا میشه و مثه فرفره دورتون میچرخه؛

پس بهتره تو روز حسابی گربه هیمالین عزیزتون رو مشغول کنید تا شب با شیطنیتاش سر وکله نزنید و بیخواب بشید.

(رفتاری هیمالین ها مثل اب و هوای بهاری همش در حال تغییره پس خودتون رو باید برای هر چیزی اماده کنید)

بهتره این گربه رو با بچه ها و حیوانات خونگی دیگتون زیادی تنها نذارید چون زیادی سازگاری ندارن؛ این گربه ها با اینکه اروم و مطیع و خیلی مظلومن ولی اگه ببینن بهشون توجه نمیکنید

یا با دیدن یه غریبه توجهتون به اونا کم میشه دیگه اون نژاد هیمالین ساکت و اروم نیستن و بقیشو خودتون حدس بزنید که چه کارایی از دستشون بر میاد.

فروش گربه هیمالین بلو پوینت|قیمت گربه هیمالین بلو پوینت|گربه پرشین هیمالین بلو پوینت|فروش گربه

نظافت و محل نگهداری گربه هیمالین:

خاک بستر گربه هیمالین رو همیشه تمیز نگهدارید چون دقیقا مثل جد پرشینش خیلی حساسه و اگر خاک تمیزی پیدا نکنه جای دیگه ای رو برای راحت کردن خودش پیدا میکنه،

البته اگه خاک تمیز بود و بازم گربتون جای دیگه ای کارش رو کرد دلایل مختلفی داره که تو مقالات قبل راجبش کاملا توضیح داده بودیم.

به خاطر کم تحرک بودنش نسبت به بقیه گربه ها بهتره که از غذاهایی با کالری کمتر برای تغذیش استفاده کنید وپروتئین مناسب بهش بدید؛

به اب خودردن هیمالین ها هم دقت کنید تا مشکلات ادراری براشون به وجود نیاد.

معمولا میتونید از همه غذای گربه هیمالین استفاده کنید ولی اندازه غذاها باید جوری بایشه که هیمالین با پوزه کوتاه و شرایط مختص دهنش بتونه اونو بخوره یعنی نه خیلی ریز باشه نه خیلی درشت.

چگونه گربه ها به طور خودکار می دانند چگونه از جعبه خاک خود استفاده کنند؟ -

یکی از برندهایی غذای گربه هیمالین که مناسب گربه پرشین و هم مناسب گربه هیمالین هست رو بهتون معرفی میکنیم:

غذای گربه هیمالین، غذای خشک گربه آدی کت با طعم ماهی، مرغ و گوشت محصولی کامل و متعادل است که برای پاسخگویی به نیازهای خاص تغذیه ای گربه های بالغ پرشین و هیمالین طراحی شده.

غذای گربه ادی کت همراه با مواد تشکیل دهنده ای با فیبر بالا که به آنها د رفاه عمومی ر دفع گلوله مویی کمک می کند.

محتوای غذای گربه هیمالین بالغ ادی کت حاوی روغن ماهی است که علاوه بر براق شدن گربه های مو بلند و دفع آسان گلوله های مویی یکی از اسید آمینه ضروری در رژیم گوشتخواری میباشد.

دستگاه گوارش گربه های پرشین و هیمالین فرقی با بقیه گربه ها ندارد

این نوع برند غذای گربه هیمالین افزایش رشد و ریزش مو را در نظر گرفته و علاوه بر آن با توجه به شکل و اندازه دهان در گربه های پرشین و هیمالین سایز دانه ها را تنظیم کرده است.

غذای خشک گربه پرشین آدی کت | فروشگاه اینترنتی پت شاپ کاپیتان

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت